Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.

Київська Русь

Перейти до: навігація, пошук

Рѹсь Русь
  882 – 1240  

 

Емблема 10 — 11 ст. Герб 13 ст.

 

Київська Русь наприкінці 11 століття
Столиця Київ 50°27′ пн. ш. 30°31′ сх. д.
Релігії Язичництво Християнство
Форма правління монархія
князь
- 882—912 Олег
- 945—972 Святослав
- 980—1015 Володимир І
- 1016—1054 Ярослав
- 1113—1125 Володимир ІІ
- 1240 Данило
Історичний період Середні віки
- Засновано
- Припинило існування
Валюта Гривня

 

Ки́ївська Русь (старосл. Рѹсь а Кыѥвьска Рѹсь; 9 століття — 1240) — середньовічна монархічна держава династії Рюриковичів у Східній Європі з центром у місті Києві. У середньовічних джерелах її називали Русь або Руська земля. Термін «Київська Русь» впровадив до наукового обігу Карамзін Микола Михайлович.

В часи свого найбільшого розквіту на початку 12 століття сягала від Карпат до Волги та від Чорного до Балтійського морів.

Сприятливі географічні умови (добрий клімат, родючий чорнозем, перехрестя важливих сухопутних та водних шляхів, врешті, доступ до двох морів) були підставою її розвитку, а з другого боку, близьке сусідство з азійськими степами, звідки раз-у-раз наступали кочові орди, були однією з причин її занепаду.

Зміст [сховати]
  • 1 Історія
    • 1.1 Утворення
    • 1.2 Період розквіту
    • 1.3 Період міжусобиць і роздробленості
    • 1.4 Монголо-татарська навала і занепад Київської Русі
  • 2 Зовнішні відносини
  • 3 Державний устрій
  • 4 Економічне життя
  • 5 Соціальне життя
  • 6 Культура
  • 7 Національне питання
  • 8 Література
  • 9 Джерела інформації

Читайте також:

  1. III. Повторення вивченого матеріалу.
  2. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  7. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  8. IV. Подання нового матеріалу
  9. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  10. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  11. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  12. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дипломатичні аспекти оформлення й розвитку Русько-Литовського князівства. | Великий князь київський

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.