Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система регулювання оціночної діяльності. сутність і напрями державного регулювання оціночної діяльності

ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ

Література додаткова

Література основна

Нормативні та регулюючі документи

ТЕМА 2.РЕГУЛЮВАННЯ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Лекція 2.Тема: 2.1. Державне та громадське регулювання оціночної діяльності

План:

1.Система регулювання оціночної діяльності. Сутність і напрями державного регулювання оціночної діяльності

2. Державний реєстр суб”єктів оціночної діяльності

3.Громадське регулювання оціночної діяльності.

 

Ключові терміни та поняття:

- Державне регулювання оціночної діяльності

- Фонд державного майна України;

- Саморегулівні організації оцінювачів

- Державний реєстр оцінювачів

1.ЗУ « Про оцінку майна,майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» 12.07.2001 № 2658-ІІІ

 

1 Пазинич В.І. Оцінка об’єктів нерухомості: навч. пос. К.: Центр учбової літератури, 2009, ст..53-57

 

1.Оценка имущества и имущественных прав в Украине: Монография/ Лебедь Н.П., Мендрул А.Г., Ларцев В.С., Скрынько С.Л., Жиленко Н.В., Драпиковский А.И., Иванова И.Б. /Под ред. Н.П.Лебедь /Изд. второе, -К.: ООО « Информационно-издательская фирма « Принт-Экспресс» . 2003, с.27-31

 

 

Регулювання оцінки майна і професійної оціночної діяльності являє собою систему механізмів забезпечення (гарантування) достовірності і об’єктивності оцінки майна, а також формування і розвитку відповідної інфраструктури. В процесі регулювання в той чи іншій мірі досягається присутня конкретному етапу суспільного розвитку « гармонія « суспільно значимих і корпоративних цілей.

Основними механізмами регулювання оцінки майна і професійної оціночної діяльності являються :

1.Нормативно-методичне регулювання;

2.Організаційно-правові механізми сегментування і контролю ринку оціночних послуг;

3.організаційно-правові механізми « внутрішньо корпоративної ієрархії»

4.Організаційно-правові механізми регулювання доступу на ринок оціночних послуг.

 

До механізмів нормативно- методичного регулювання відносяться :

Стандартизована оцінка майна, яка полягає в розробці загальних стандартів оцінки майна і комплекса нормативних вимог їх виконання;

Методичне регулювання окремих специфічних проблем практичної оціночної діяльності на різних сегментах ринку оціночних послуг.

До організаційно-правових механізмів сегментування і контролю ринку оціночних послуг відносять:

Нормативно-правове « виокремлення» випадків обов’язковості проведення оцінки,

Закріплення різних сегментів ринку об’єктів власності за визначеним типом суб’єктів оціночної діяльності;

Система контролінгу якості проведеної оцінки ( рецензування)

Основними організаційно-правовими механізмами « внутрішньо корпоративної ієрархії» являються механізми формування саморегулюючих організацій оцінювачів, їх організаційної структури, а також механізми внутрішньо корпоративної ієрархії членства в них.

Організаційно-правові механізми регулювання доступу на ринок оціночних послуг представлені системою ліцензування ( сертифікації) суб’єктів оціночної діяльності, встановленням саморегулюючими організаціями оцінювачів додаткових умов внутрішньої сертифікації для своїх членів і т.д.

Реалізація вищевказаних механізмів можлива шляхом державних рішень і впливу, а також шляхом формування суспільних інститутів в цій професійній сфері. Таким чином, сукупність механізмів, які реалізуються державою, складають сутність державного регулювання, і, відповідно, сукупність механізмів, які реалізуються суспільними інститутами – сутність суспільного регулювання.

Історично в оцінці майна і професійній оціночній діяльності в різних країнах склалися різні системи регулювання. На сьогоднішній день можна говорити про три типи систем регулювання оцінки майна і оціночної діяльності.

1-й тип характеризується більш значним впливом суспільного регулювання при використанні досить дієвих механізмів державного регулювання ( в першу чергу, доступу на ринок оціночних послуг і контролінгу оцінки). Формування такої системи регулювання проходило від механізмів повного суспільного регулювання до впровадження механізмів державного регулювання, що зміцнювало і робило більш прозорим механізм суспільного регулювання.

2-й тип виділяється за ознакою основної ролі державного регулювання при законодавчо закріплених механізмах суспільного регулювання. Історично такий тип склався внаслідок поступового роздержавлення механізмів регулювання оцінки майна і професійної оціночної діяльності. До такого типу можна віднести Україну, Росію та інші держави бувшого СРСР.

3-й тип характеризується слабким розвитком любих систем регулювання , а іноді і відсутністю таких.

Розглянемо більш детально механізми державного і суспільного регулювання оцінки майна і професійної оціночної діяльності в Україні.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  7. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  8. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  9. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  10. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  11. VI. Узагальнення та систематизація знань
  12. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.




Переглядів: 1535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ | ЗМІСТ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ ОЦІНКИ ТА ЇХ ЕВОЛЮЦІЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.