Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Суть нормального та детонаційного згоряння

4 Октанове число, методи його визначення.

5. Методи збільшення детонаційної стійкості бензинів

6. Позначення і марки автомобільних бензинів

1. Умови застосування та вимоги до якості бензинів.

Автомобільний бензин – це легкозаймиста, легколетюча складна суміш, до складу якої входить більш 200 видів ароматичних, нафтенових і парафінових вуглеводів з числом атомів вуглецю від 4 до 10 (середня молекулярна вага близько 100, які википають у діапазоні температур від 25…40 до 180…250°С. Бензини отримують шляхом застосування таких технологічних процесів, як пряма перегонка, каталітичний риформінг, крекінг з додаванням високооктанових компонентів та присадок.

Товарний бензин складається з суміші бензинових фракцій, що одержують різними методами переробки нафти (атмосферної перегонки, крекінгів, риформінгу та інш.). У бензини додають різні високооктанові компоненти та альтернативні палива. Для поліпшення пускових якостей до бензину добавляють газові бензини, газоліни (у зимові сорти), а також різні присадки: інгібіторі окислення (для збільшення терміну зберігання), присадки, які мають миючі, протизношувальні, захисні властивості (особливо при використанні спиртів як добавок до бензинів) та інш. З метою покращення антидетонаційних властивостей у деякі бензини додають антидетонаційні присадки (антидетонатори).

2.Фізичні властивості бензину.

Випаровуваність автомобільних бензинів характеризує швидкість і повнота переходу бензину з рідкого в парообразний стан, обумовлює важливіші експлуатаційні властивості двигунів з примусовим запаленням – умови сумішоутворення і склад пальної суміші, схильність бензину до утворювання парових пробок у паливній системі автомобіля, а також повноту згоряння бензину і ступінь розрідження моторної оливи бензиновими фракціями.

До фізичних властивостей бензину відносять: фракційний склад, тиск насичених парів, теплоту випаровування, коефіцієнт дифузії парів, в’язкість, поверхневий натяг, теплоємність і густину. Стандартом випаровуваність регламентована найбільш впливовими на неї показниками – фракційним складом і тиском насичених парів.

Фракційний складє одним з найважливіших показників якості бензину. Фракційний склад встановлює залежність між кількісним вмістом фракцій палива (у відсотках за об'ємом) і температурою, при якій воно переганяється. Від фракційного складу бензину залежить пуск, час прогріву і прийомистість двигуна, спрацювання деталей циліндро-поршневої групи, витрата палива, масла, токсичність відпрацьованих газів та ін.

Для характеристики фракційного складу у стандарті регламентовані:

- температура початку кипіння (tп.к.), - 30-40ºС;

- температури, при яких переганяється 10, 50 і 90% (t10%, t50%, t90%) бензину, (t10%, =50-80ºС, t50%, = 90-120ºС, t90% =150-190 ºС)

температура кінця його кипіння (tк.к.), - 215 ºС,

а також визначають залишок після перегонки і втрати.

По температурі t10% роблять висновок про наявність у бензині пускових фракцій, від яких залежить легкість пуску холодного двигуна. Чим нижче ця температура, тим легше і швидше можна запустити двигун. Якість робочої фракції визначається головним чином температурою перегонки 50% бензину t50%. Знос та економічність роботи двигуна оцінюється температурою перегонки 90% (t90%) по якій роблять висновок, про наявність у бензині важких (хвостових) фракцій.

Тиск насичених парів- тиск, який утворюється парами, що перебувають у рівновазі з рідиною при даній температурі і при визначеному співвідношенні об'ємів рідкої і парової фаз


Читайте також:

  1. Двигун зовнішнього згоряння
  2. Довірчий інтервал для оцінки математичного сподівання нормального розподілу.
  3. Довірчі інтервали для параметрів нормального розподілу
  4. Інтервальні оцінки параметрів нормального розподілу
  5. Класифікація рухів в залежності від значень нормального і дотичного прискорень
  6. Оцінка параметрів нормального розподілу
  7. Синтез, правила розрізнення сигналів у випадку приймання повністю відомих сигналів на фоні нормального білого шуму
  8. Тема 3 . Паливо для дизельних двигунів внутрішнього згоряння
  9. Тема 4 . Газоподібне пальне для двигунів внутрішнього згоряння.
  10. Тема 5 . Оливи для двигунів внутрішнього згоряння.
  11. У сучасних двигунах внутрішнього згоряння олива до тертьових




Переглядів: 820

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1 Характеристика використання пально-мастильних матеріалів. | Бензини автомобільні по ДСТУ 4063–2001

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.