МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 14. ЕЛЕКТРИЧНІ КОЛА ІЗ ВЗАЄМНОЮ ІНДУКЦІЄЮОбернена задача
Вихідні дані для розрахунку. Задається схема магнітного кола, (наприклад, рис. 13.7) і його геометричні розміри, а також матеріал осердя і якоря, МРС . Знайти робочий магнітний потік . Розв’язaння. Якщо потоком розсіювання знехтувати, то повний потік . Якщо потік розсіювання слід урахувати, то його беруть , тобто . Але це визначається після розв’язування задачі, тобто тоді, коли буде знайдений основний потік . Безпосередньо розв’язати задачу не вдається, оскільки невідомі магнітний потік , магнітна індукція , напруженість магнітного поля на окремих ділянках. Задачу можна розв’язати двома способами. І спосіб (напіваналітичний). Задача розв’язується в кілька етапів. Суть розв’язування полягає в тому, що на кожному етапі задаються довільним значен-ням магнітного потоку . Так, на першому етапі задаються потоком і роз-в’язують пряму задачу. Знаходять , що відповідає потоку . На другому етапі задаються потоком і знаходять , на третьому - потоком і знаходять і т.д. Етапів має бути стільки, щоб можна було побудувати залежність (рис. 13.9). На кривій (рис. 13.9) по заданій МРС знаходиться шуканий потік . Якщо потрібна достатня точність розв’язку, то знову перевіряють аналітично заі розв’язують пряму задачу. В результаті мають здобути . Рис.13.9
4.Знаходимо вебер-амперну характеристику всього магнітного кола як послідовного з’єднання першої ділянки кола ділянки магнітопроводу із загальною ділянкою другої та третьої ділянок, а також повітряного зазора (що знайдено в п.3). Характеристики додаємо при однакових магнітних потоках (рис. 13.22). 5. За знайденою у п.4 загальною вебер-амперною характеристикою і заданою намагнічуючою силою знаходимо магнітний потік (рис. 13.22). 6. Згідно з першим законом Кірхгофа для магнітних кіл у даній задачі (рис. 13.16) . Отже, знаючи повний потік , можна знайти його складові частини і , використовуючи характеристики на рис. 13.21. Знайдений відкладаємо на осі ординат і проводимо горизонталь до перетину її з характеристи-кою . Потім опускаємо перпендикуляр на вісь абсцис. З точок перетину перпендикуляра з характеристиками іпроводимо горизонталі до осі ординат, де і знаходимоі. Задачу розв’язано.
Читайте також:
|
||||||||
|