МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 14. ЕЛЕКТРИЧНІ КОЛА ІЗ ВЗАЄМНОЮ ІНДУКЦІЄЮОбернена задача
Вихідні дані для розрахунку. Задається схема магнітного кола, (наприклад, рис. 13.7) і його геометричні розміри, а також матеріал осердя і якоря, МРС . Знайти робочий магнітний потік . Розв’язaння. Якщо потоком розсіювання знехтувати, то повний потік . Якщо потік розсіювання слід урахувати, то його беруть , тобто . Але це визначається після розв’язування задачі, тобто тоді, коли буде знайдений основний потік . Безпосередньо розв’язати задачу не вдається, оскільки невідомі магнітний потік , магнітна індукція , напруженість магнітного поля на окремих ділянках. Задачу можна розв’язати двома способами. І спосіб (напіваналітичний). Задача розв’язується в кілька етапів. Суть розв’язування полягає в тому, що на кожному етапі задаються довільним значен-ням магнітного потоку . Так, на першому етапі задаються потоком і роз-в’язують пряму задачу. Знаходять , що відповідає потоку . На другому етапі задаються потоком і знаходять , на третьому - потоком і знаходять і т.д. Етапів має бути стільки, щоб можна було побудувати залежність (рис. 13.9). На кривій (рис. 13.9) по заданій МРС знаходиться шуканий потік . Якщо потрібна достатня точність розв’язку, то знову перевіряють аналітично заі розв’язують пряму задачу. В результаті мають здобути . Рис.13.9
4.Знаходимо вебер-амперну характеристику всього магнітного кола як послідовного з’єднання першої ділянки кола ділянки магнітопроводу із загальною ділянкою другої та третьої ділянок, а також повітряного зазора (що знайдено в п.3). Характеристики додаємо при однакових магнітних потоках (рис. 13.22). 5. За знайденою у п.4 загальною вебер-амперною характеристикою і заданою намагнічуючою силою знаходимо магнітний потік (рис. 13.22). 6. Згідно з першим законом Кірхгофа для магнітних кіл у даній задачі (рис. 13.16) . Отже, знаючи повний потік , можна знайти його складові частини і , використовуючи характеристики на рис. 13.21. Знайдений відкладаємо на осі ординат і проводимо горизонталь до перетину її з характеристи-кою . Потім опускаємо перпендикуляр на вісь абсцис. З точок перетину перпендикуляра з характеристиками іпроводимо горизонталі до осі ординат, де і знаходимоі. Задачу розв’язано.
Читайте також:
|
||||||||
|