Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Просто за суттю, але архіскладно за виконанням

 

Коли вам було 4 роки, ви запросто виходили на сцену і розповідали віршик. Коли вам 15, то зробити це вже набагато складніше. Це стосується всіх без виключення. І тих, кому 24, і тих, кому 44…

Вивчення техніки мови зводиться до того, аби людина навчилась відчувати себе вільно та комфортно перед публікою. Щоб говорити природно, так як говорити ви, коли вас хтось збив з ніг.

Сотні разів Дейл Карнегі зупиняв учнів посеред виступу і просив говорити більш людяно. Сотні разів Карнегі вибався з сил, намагаючись примусити учнів бути самими собою… Марно. А справа в тому, що іншого способу бути вільним та впевненим окрім практики (участь в публічних виступах понад 20 разів щонайменше) не існує!

 

 

Простий спосіб, як позбутися боязні аудиторії – обрати собі співбесідника і вести розмову з ним. Уявіть собі, що ця людина задала вам питання і відповідайте на нього. Чому інтерв’ю простіше за виступ? Тому що там ви просто відповідаєте на запитання. І чим простіше та вільніше ви це робитимете, тим кращим буде результат.

Інший спосіб: задати аудиторії питання і самому ж на нього відповісти. Наприклад: «Вам потрібні докази такого твердження? Добре, я можу їх навести…» Такі прийоми розбивають монотонність виступу, коли від цього багато хто починає думати про своє, дехто навіть – спати. Тримайте аудиторію в тонусі!

Також важливо, аби слова йшли від серця, тобто – щоб вони були «породжені» вами, щоб ви пройнялися їх значимістю особисто. В такому разі у вас буде шанс на те, щоб вам повірили. Щирість прикрашає публічний виступ.

Досвід проповідника Джорджа Макдональда. У нього було завдання підготувати виступ перед вірянами на тему Свяченого писання, 11 глава, «Послання до Євреїв». Він розпочав так: « Ви всі чули про цих сподвижників віри. Я не буду розмірковувати про те, що таке віра. Професори богослов’я зроблять це набагато краще за мене. Я тут для того, аби допомогти вам увірувати.»Його слова йшли від серця, були щирими та проникливими.

 

 

Не думайте, що мистецтво публічного виступу – це збірка правил. Не думайте, що публічно виступати можна навчитись так само, як їздити на авто. Це різні процеси. Дейл Карнегі також намагався створити такі правила, але прийшов до висновку, що такий підхід хибний. «Немає сенсу знати багато того, що є завідома невірним». (Джош Біллінз).

А якщо це (що ми знаємо) взагалі не потрібне?

 


Читайте також:

  1. V. Антропогенне забруднення навколоземного простору.
  2. Аналіз паралельного інтерейсу з DSP-процесорами: запис даних в ЦАП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  3. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  4. Анатомія параректальних просторів
  5. Бар’єри простору і часу.
  6. Білінійні і квадратичні форми в евклідовому просторі
  7. В українському інформаційному просторі аналітична журналістика також повинна відіграти вже зараз видатну роль: збудувати духовну будівлю українського національного світу.
  8. Векторні простори із скалярним добутком
  9. Векторного простору
  10. Виведення формул для знаходження площі паралелограма, трикутника, трапеції. Формули для знаходження площ поверхонь просторових геометричних фігур.
  11. Властивості простору і часу у класичній механіці
  12. Вплив кольору на сприйняття простору




Переглядів: 634

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поради Генрі Форда | А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.