Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Стаття 31. Таємні видатки

Стаття 30. Склад видатків Державного бюджету України

Склад видатків Державного бюджету. Таємні видатки

1. Видатки Державного бюджету України включають бюджет­ні призначення, встановлені законом про Державний бюджет України на конкретні ціле, що пов'язані з реалізацією державних програм, перелік яких визначено статтею 87 цього Кодексу.

 

Видатки Державного бюджету України систематизують бюджетні призначення на конкретні цілі, що передбачені законом про Державний бюджет на відповідний рік. Видатки державного бюджету на здійснення повноважень держави визначаються шля­хом встановлення бюджетних призначень головним розпорядни­кам коштів.

 

1. Державний бюджет України має містити пояснення всіх ви­датків, за винятком видатків, що пов'язані з державною таємни­цею (таємних видатків).

2. Таємні видатки, передбачені на діяльність органів дер­жавної влади, в інтересах національної безпеки включаються до Державного бюджету України без деталізації.

3. Контроль за проведенням таємних видатків здійснюється Рахунковою палатою та Міністерством фінансів України у по­рядку, визначеному Верховною Радою України.

4. Звіти про проведені таємні видатки розглядаються Комі­тетом Верховної Ради України з питань бюджету, Комітетом Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності, Комітетом Верховної Ради України з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією, Комітетом Верховної Ради України з питань національної без­пеки і оборони.

5. Окремі звіти про проведені таємні видатки розглядаються Верховною Радою України на закритому засіданні.

 

Одним із принципів побудови бюджетної системи є гласність і публічність - тобто бюджет проходить голосування (вотування) у представницькому органі влади - Верховній Раді України, Верхов­ній Раді Автономної Республіки Крим та відповідних радах і після затвердження має бути опублікованим (обнародуваним). Це прин­цип, який застосовується кожною державою. Однак кожна дер­жава має потреби, про які знають всі громадяни, але суми витрат на які не повинні розголошуватися, оскільки це пов'язане із забез­печенням національної безпеки і державними таємницями (таємні видатки).

Статтею 31 закріплено здійснення таємних видатків з Дер­жавного бюджету України для забезпечення діяльності окремих органів державної влади або їх підрозділів, які виконують повно­важення в інтересах національної безпеки держави, а також інших установ, організацій, підприємств, які зайняті виконанням науко­во-технічних програм, розробкою новітніх технологій, виробницт­вом продукції, необхідних для забезпечення безпеки держави.

Згідно із статтею 7 Закону України «Про державну таємницю» від 21 січня 1994 р. № 3855-ХП фінансування витрат на здійснен­ня діяльності, пов'язаної з державною таємницею, в бюджетних установах і організаціях здійснюється за рахунок Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та міс­цевих бюджетів. Кошти на зазначені витрати передбачаються у відповідних бюд­жетах окремим рядком.

Оскільки бюджетні матеріали піддягають обнародуванню, таємні видатки, на відміну від інших видів видатків Державного бюджету України, включаються до Державного бюджету України без деталізації та широкого обговорення.

На Рахункову палату та Міністерство фінансів України по­кладено контроль за проведенням таємних видатків у порядку, встановленому Верховною Радою України.

Звіти про проведені таємні видатки розглядаються обмеже­ним колом органів Верховної Ради України. Верховна Рада на за­критому засіданні розглядає лише окремі такі звіти за окремою процедурою.

 


Читайте також:

  1. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  2. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.
  3. Бюджет – загальне поняття, що об’єднує різноманітні фінансові документи, які включають заплановані доходи і державні видатки на відповідний період.
  4. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОПЕРАЦІЙНИХ ВИТРАТ ЗА СТАТТЯМИ ТА ЕЛЕМЕНТАМИ
  5. Видатки бюджетів на загальну освіту
  6. Видатки бюджетів на соціальний захист
  7. Видатки бюджету
  8. Видатки бюджету на економічну діяльність
  9. ВИДАТКИ БЮДЖЕТУ НА ЕКОНОМІЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВИ ТА НАУКУ
  10. Видатки бюджету на надання громадянам адресної субсидії.
  11. Видатки бюджету на науку
  12. Видатки бюджету на оборону




Переглядів: 633

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 10. Класифікація видатків бюджету | Стаття 87. Видатки, що здійснюються з Державного бюджету України.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.