Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання №4

Розглянемо елементи цифри 9.

Позначення числа 9 цифрою.

Щоб отримати наступне число, треба до попереднього додати 1

Формування поняття про число 9. Позначення числа 9

IV Формування нових знань.

А попереду нас чекає острів «Число». Хочете на ньому побувати?

Підручник Завдання №3+ на дошці

-Що можна сказати про кількість ?

 

Чому? (якщо складемо пари із трикутників і квадратів, то кожному трикутнику відповідатиме 1 квадрат, кожному квадрату 1 круг.

Висновок: усіх фігур порівну.

- Закрийте 1

- Скільки залишилося ?

- Що треба зробити щоб їх було не 8, а стало стільки ж, скільки , ?

 

Тепер ми отримали 8 і ще 1 .

Число, яке характеризує число , , є новим числом

Це

ДЕВ'ЯТЬ, чи ДЕВ'ЯТКА, -
Наче в цирку акробатка:
Сторчака як перевернеться,
Зразу шісткою обернеться!

 

ТЕМА УРОКУ

Сьогодні дізнатися таємницю цього числа, як отримати число дев’ять , як пишеться цифра 9

Вчитель:

- За яким числом прямує число 9?(Число 9 прямує після числа 8.)

- Як ми отримали число 9? ( до числа 8 +1)

- Число 8 передує якому числу?( 9)

Отже: число 9 – наступне число після 8..

Висновок:

- Таємницю якого числа ми з вами сьогодні відкрили?
- А якою цифрою ми його позначимо?

- Зараз ми з вами познайомимося з написанням цифри 9.

Число 9 на письмі позначають цифрою 9.

Уважно розгляньте друковану цифру 9.

- На що схожа?

- Із яких елементів вона складається?

Розгляньте рукописну цифру 9, на дошці зразок рукописної цифри 9.

 

 

 

Дев'ять складається з малого лівого овалу та великого правого півовалу. Ширина цифри внизу та вгорі однакова.

Починається малий лівий овал від правої сторони клітинки із заокруглення вгору ліворуч, що переходить в лівий малий овал нижче середини клітинки і піднімається вгору до зустрічі з його початком та, не відриваючи руки, опускається вниз, створюючи великий правий півовал так, щоб він торкнувся середини нижньої сторони клітинки, заокруглюючись внизу ліворуч.


- Пропоную вам потренуватися в написанні цифри 9

 

А) у повітрі, називаючи вголос елементи

 

Б) за допомогою « цифри- шершавчика»

 

Намагаємося повторити точне написання цифри, щоб наші пальчики запам'ятали кожний рух ( з відкритими очима, з закритими очима

В) за зразком зворотною стороною ручки, як ми з вами робимо завжди.

 

Пальчиковая гімнастика

У журналі корабля чітко,охайно ведуться записи про подорож. Давайте і ми всі записи у зошиті будемо вести охайно і напишемо цифру 9

Молодці, справилися з завданням.

3.Означення місця числа 9 в натуральному ряді.

Ми з вами завершили екскурсію на острові «Число», в якому ми відкрили таємницю числа 9, познайомилися з цифрою 9. А зараз ми вирушаємо далі.

Ми з вами опинилися в затоці «Числовий промінь»

- З яким числом ми познайомилися?( числом 9)

- Покажіть цифру, яким позначається число 9.( показують картку 9)

- За числовим променем назвіть числа в прямому порядку. В зворотному(на дошці)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

 

 

- Назвіть наступне за числом 8.

- Як одержали число 9 із попереднього числа?

- Назвіть наступне число за числом 9.

- Як одержати 9 із наступного до нього числа?

4. Співвідношення цифри та числа об’єктів

Завдання №5 Самостійна робота

Ми зупинемося на острові «Скарбів» .

- Поповнимо запаси фруктів та овочів.

- А чим корисні вони?

- Допоможіть зібрати фрукти у кошик.

Перевірка . Молодці, справилися з завданням.

V Закріплення вивченого

1. Формування вміння складати рівності на додавання та віднімання

Острів «Скарбів» приготував нам багато цікавих випробувань .

І перше – практична робота.

- Покладіть на парті 3 зелених трикутники та 5 жовтих.

- Складіть 2 рівності на додавання

- Складіть 2 рівності на віднімання.

3+5=8

5+3 =8

8-3=5

8-5=3

- Придумайте ще 1 подібне завдання.

2. Опрацювання вміння добирати схеми та вирази до сюжетного малюнка

Друге випробування –завдання№6

3. Третє випробування – робота в парі

Завдання№2( виконати арифметичні дії)

3+5 =

8 – 6 =

Перевірка.

4. Логічна задача

Серед звірів гучним голосом відрізняються бегемот, лев і крокодил.

Хто з них кричить гучніше за всіх, якщо голос бегемота гучніший за рик лева,

Молодці, справилися з випробуваннями острова «Скарбів»

VI Рефлексія

Діти, наша морська подорож закінчується.

- Про що ви дізналися на уроці?

- А в житті де ми зустрічаємо число 9?

- Яке число попереднє до числа 9?

- Як одержати число 9 із попереднього числа?

- Полічить від 1 до 9 в прямому порядку.

- У зворотному.

- Назвіть числа . які менші ніж 9.

- Де вони розташовані на числовому промені?( зліва)

- А які числа більші за 9?( про це ми поговоримо на наступному уроці)

Діти, мандруючи, ви дізналися і багато чого навчилися. І знайшли головний скарб-це нові знання.

Дякуємо вам за гарну роботу.

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 805

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розглянемо елементи цифри 8. | Стереотипи та їх роль у житті людини і суспільства. Гендерні стереотипи. Поняття дискримінації. Ксенофобія. Расизм. Упередження. Толерантність.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.