МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання №4Розглянемо елементи цифри 9. Позначення числа 9 цифрою. Щоб отримати наступне число, треба до попереднього додати 1 Формування поняття про число 9. Позначення числа 9 IV Формування нових знань. А попереду нас чекає острів «Число». Хочете на ньому побувати? Підручник Завдання №3+ на дошці -Що можна сказати про кількість ?
Чому? (якщо складемо пари із трикутників і квадратів, то кожному трикутнику відповідатиме 1 квадрат, кожному квадрату 1 круг. Висновок: усіх фігур порівну. - Закрийте 1 - Скільки залишилося ? - Що треба зробити щоб їх було не 8, а стало стільки ж, скільки , ?
Тепер ми отримали 8 і ще 1 . Число, яке характеризує число , , є новим числом Це ДЕВ'ЯТЬ, чи ДЕВ'ЯТКА, -
ТЕМА УРОКУ Сьогодні дізнатися таємницю цього числа, як отримати число дев’ять , як пишеться цифра 9 Вчитель: - За яким числом прямує число 9?(Число 9 прямує після числа 8.) - Як ми отримали число 9? ( до числа 8 +1) - Число 8 передує якому числу?( 9) Отже: число 9 – наступне число після 8.. Висновок: - Таємницю якого числа ми з вами сьогодні відкрили? - Зараз ми з вами познайомимося з написанням цифри 9. Число 9 на письмі позначають цифрою 9. Уважно розгляньте друковану цифру 9. - На що схожа? - Із яких елементів вона складається? Розгляньте рукописну цифру 9, на дошці зразок рукописної цифри 9.
Дев'ять складається з малого лівого овалу та великого правого півовалу. Ширина цифри внизу та вгорі однакова. Починається малий лівий овал від правої сторони клітинки із заокруглення вгору ліворуч, що переходить в лівий малий овал нижче середини клітинки і піднімається вгору до зустрічі з його початком та, не відриваючи руки, опускається вниз, створюючи великий правий півовал так, щоб він торкнувся середини нижньої сторони клітинки, заокруглюючись внизу ліворуч.
А) у повітрі, називаючи вголос елементи
Б) за допомогою « цифри- шершавчика»
Намагаємося повторити точне написання цифри, щоб наші пальчики запам'ятали кожний рух ( з відкритими очима, з закритими очима В) за зразком зворотною стороною ручки, як ми з вами робимо завжди.
Пальчиковая гімнастика У журналі корабля чітко,охайно ведуться записи про подорож. Давайте і ми всі записи у зошиті будемо вести охайно і напишемо цифру 9 Молодці, справилися з завданням. 3.Означення місця числа 9 в натуральному ряді. Ми з вами завершили екскурсію на острові «Число», в якому ми відкрили таємницю числа 9, познайомилися з цифрою 9. А зараз ми вирушаємо далі. Ми з вами опинилися в затоці «Числовий промінь» - З яким числом ми познайомилися?( числом 9) - Покажіть цифру, яким позначається число 9.( показують картку 9) - За числовим променем назвіть числа в прямому порядку. В зворотному(на дошці) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
- Назвіть наступне за числом 8. - Як одержали число 9 із попереднього числа? - Назвіть наступне число за числом 9. - Як одержати 9 із наступного до нього числа? 4. Співвідношення цифри та числа об’єктів Завдання №5 Самостійна робота Ми зупинемося на острові «Скарбів» . - Поповнимо запаси фруктів та овочів. - А чим корисні вони? - Допоможіть зібрати фрукти у кошик. Перевірка . Молодці, справилися з завданням. V Закріплення вивченого 1. Формування вміння складати рівності на додавання та віднімання Острів «Скарбів» приготував нам багато цікавих випробувань . І перше – практична робота. - Покладіть на парті 3 зелених трикутники та 5 жовтих. - Складіть 2 рівності на додавання - Складіть 2 рівності на віднімання. 3+5=8 5+3 =8 8-3=5 8-5=3 - Придумайте ще 1 подібне завдання. 2. Опрацювання вміння добирати схеми та вирази до сюжетного малюнка Друге випробування –завдання№6 3. Третє випробування – робота в парі Завдання№2( виконати арифметичні дії) 3+5 = 8 – 6 = Перевірка. 4. Логічна задача Серед звірів гучним голосом відрізняються бегемот, лев і крокодил. Хто з них кричить гучніше за всіх, якщо голос бегемота гучніший за рик лева, Молодці, справилися з випробуваннями острова «Скарбів» VI Рефлексія Діти, наша морська подорож закінчується. - Про що ви дізналися на уроці? - А в житті де ми зустрічаємо число 9? - Яке число попереднє до числа 9? - Як одержати число 9 із попереднього числа? - Полічить від 1 до 9 в прямому порядку. - У зворотному. - Назвіть числа . які менші ніж 9. - Де вони розташовані на числовому промені?( зліва) - А які числа більші за 9?( про це ми поговоримо на наступному уроці) Діти, мандруючи, ви дізналися і багато чого навчилися. І знайшли головний скарб-це нові знання. Дякуємо вам за гарну роботу.
Читайте також:
|
||||||||
|