МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання №4Розглянемо елементи цифри 9. Позначення числа 9 цифрою. Щоб отримати наступне число, треба до попереднього додати 1 Формування поняття про число 9. Позначення числа 9 IV Формування нових знань. А попереду нас чекає острів «Число». Хочете на ньому побувати? Підручник Завдання №3+ на дошці -Що можна сказати про кількість ?
Чому? (якщо складемо пари із трикутників і квадратів, то кожному трикутнику відповідатиме 1 квадрат, кожному квадрату 1 круг. Висновок: усіх фігур порівну. - Закрийте 1 - Скільки залишилося ? - Що треба зробити щоб їх було не 8, а стало стільки ж, скільки , ?
Тепер ми отримали 8 і ще 1 . Число, яке характеризує число , , є новим числом Це ДЕВ'ЯТЬ, чи ДЕВ'ЯТКА, -
ТЕМА УРОКУ Сьогодні дізнатися таємницю цього числа, як отримати число дев’ять , як пишеться цифра 9 Вчитель: - За яким числом прямує число 9?(Число 9 прямує після числа 8.) - Як ми отримали число 9? ( до числа 8 +1) - Число 8 передує якому числу?( 9) Отже: число 9 – наступне число після 8.. Висновок: - Таємницю якого числа ми з вами сьогодні відкрили? - Зараз ми з вами познайомимося з написанням цифри 9. Число 9 на письмі позначають цифрою 9. Уважно розгляньте друковану цифру 9. - На що схожа? - Із яких елементів вона складається? Розгляньте рукописну цифру 9, на дошці зразок рукописної цифри 9.
Дев'ять складається з малого лівого овалу та великого правого півовалу. Ширина цифри внизу та вгорі однакова. Починається малий лівий овал від правої сторони клітинки із заокруглення вгору ліворуч, що переходить в лівий малий овал нижче середини клітинки і піднімається вгору до зустрічі з його початком та, не відриваючи руки, опускається вниз, створюючи великий правий півовал так, щоб він торкнувся середини нижньої сторони клітинки, заокруглюючись внизу ліворуч.
А) у повітрі, називаючи вголос елементи
Б) за допомогою « цифри- шершавчика»
Намагаємося повторити точне написання цифри, щоб наші пальчики запам'ятали кожний рух ( з відкритими очима, з закритими очима В) за зразком зворотною стороною ручки, як ми з вами робимо завжди.
Пальчиковая гімнастика У журналі корабля чітко,охайно ведуться записи про подорож. Давайте і ми всі записи у зошиті будемо вести охайно і напишемо цифру 9 Молодці, справилися з завданням. 3.Означення місця числа 9 в натуральному ряді. Ми з вами завершили екскурсію на острові «Число», в якому ми відкрили таємницю числа 9, познайомилися з цифрою 9. А зараз ми вирушаємо далі. Ми з вами опинилися в затоці «Числовий промінь» - З яким числом ми познайомилися?( числом 9) - Покажіть цифру, яким позначається число 9.( показують картку 9) - За числовим променем назвіть числа в прямому порядку. В зворотному(на дошці) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
- Назвіть наступне за числом 8. - Як одержали число 9 із попереднього числа? - Назвіть наступне число за числом 9. - Як одержати 9 із наступного до нього числа? 4. Співвідношення цифри та числа об’єктів Завдання №5 Самостійна робота Ми зупинемося на острові «Скарбів» . - Поповнимо запаси фруктів та овочів. - А чим корисні вони? - Допоможіть зібрати фрукти у кошик. Перевірка . Молодці, справилися з завданням. V Закріплення вивченого 1. Формування вміння складати рівності на додавання та віднімання Острів «Скарбів» приготував нам багато цікавих випробувань . І перше – практична робота. - Покладіть на парті 3 зелених трикутники та 5 жовтих. - Складіть 2 рівності на додавання - Складіть 2 рівності на віднімання. 3+5=8 5+3 =8 8-3=5 8-5=3 - Придумайте ще 1 подібне завдання. 2. Опрацювання вміння добирати схеми та вирази до сюжетного малюнка Друге випробування –завдання№6 3. Третє випробування – робота в парі Завдання№2( виконати арифметичні дії) 3+5 = 8 – 6 = Перевірка. 4. Логічна задача Серед звірів гучним голосом відрізняються бегемот, лев і крокодил. Хто з них кричить гучніше за всіх, якщо голос бегемота гучніший за рик лева, Молодці, справилися з випробуваннями острова «Скарбів» VI Рефлексія Діти, наша морська подорож закінчується. - Про що ви дізналися на уроці? - А в житті де ми зустрічаємо число 9? - Яке число попереднє до числа 9? - Як одержати число 9 із попереднього числа? - Полічить від 1 до 9 в прямому порядку. - У зворотному. - Назвіть числа . які менші ніж 9. - Де вони розташовані на числовому промені?( зліва) - А які числа більші за 9?( про це ми поговоримо на наступному уроці) Діти, мандруючи, ви дізналися і багато чого навчилися. І знайшли головний скарб-це нові знання. Дякуємо вам за гарну роботу.
Читайте також:
|
||||||||
|