МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розглянемо елементи цифри 8.Позначення числа 8 цифрою. Щоб отримати наступне число, треба до попереднього додати 1. Формування поняття про число 8. Позначення числа 8 IVФормування нових знань.( 20 хв.) Доповнити числа до 9,8,7,6,5,4,3 І . 6 і . 8 і . 7 і . 5 і . 2 і . 1 і . 3 і . Завдання № 7 Доповнити схеми. Закріплення вивченого 1. Щоб закріпити наші знання про сутність додавання та віднімання, виконаємо Дослід 5 і запишемо результати у завданні с. 71 № 6 4 +5 =9 9 -5 = 4 9 – 2 = 7 4 + 4 = 8 7 -2 = 5 3 + 5 =8 3. Повторення складу числа 9,8,7,6 . На дошці
8 5 і . 4 і . 3 і . 2 і . 1 і . 6 і . 7 і . Пропонуємо кожному провести самостійно Дослід 6. САМОСТІЙНА РОБОТА Підручник с.71 № 8 Перевірка. |V Рефлексія Діти, наша дослідницька робота в математичній лабораторії на сьогодні закінчується. - Чи допомогли вам досліди відкрити таємницю числа10? - Про що ви дізналися на уроці? - А в житті де ми зустрічаємо число 10? - Яке число попереднє до числа 10? - Як одержати число 10 із попереднього числа? - Полічить від 1 до 10 в прямому порядку. - У зворотному. - Скількома цифрами записується число 10? - Назвіть числа . які менші ніж 10. - Де вони розташовані на числовому промені?( зліва) - А які числа більші за 10? Дякую за роботу. А зараз Совушка підготувала для васзавдання «Загадкове число». Підручник Завдання №3+ на дошці -Що можна сказати про кількість ?
Чому? (якщо складемо пари із трикутників і квадратів, то кожному трикутнику відповідатиме 1 квадрат, кожному квадрату 1 круг. Висновок: усіх фігур порівну. -Закрийте 1 Скільки залишилося ? Що треба зробити щоб їх було не 7, а стало стільки ж, скільки , ?
Тепер ми отримали 7 і ще 1 . Число, яке характеризує число , , є новим числом . Мудра Сова приготувала вам загадку: Два кільця без початку і кінця Яке це число? (вісім) ТЕМА УРОКУ Сьогодні, на нашій грі, мидізнатися таємницю числа 8, як отримати число 8, як пишеться цифра8. - За яким числом прямує число 8?(Число 8 прямує після числа 7.) - Як ми отримали число 8? ( до числа 7 +1) - Число 8 передує якому числу?( 9) Отже: число 8 – наступне число після 7.. Висновок: Мудра Сова питає нас, як же ми отримали число 8? ДАВАЙТЕ хором повторимо : 7 та ще 1 буде 8. - Таємницю якого числа ми з вами сьогодні відкрили? - Зараз ми з вами познайомимося з написанням цифри 8. - Число 8 на письмі позначають цифрою 8. - Уважно розгляньте друковану цифру 8. - На що схожа?
В цифрі ВІСІМ - два кільця . . Без початку, без кінця.
. Розгляньте рукописну цифру 8 (на дошці зразок рукописної цифри ). Вісім складається з верхнього і нижнього овалів. Починати, можна двома способами: як написання цифр два або шість.
А) у повітрі, називаючи вголос елементи Б) за допомогою « цифри- шершавчика» Намагаємося повторити точне написання цифри, щоб наші пальчики запам'ятали кожний рух ( з відкритими очима, з закритими очима) В) за зразком зворотною стороною ручки, як ми з вами робимо завжди.
Пальчиковая гімнастика г)у зошиті (завдання 5) – написати цифру 8 Я й Сова просто впевнені в тому, що ви все впоралися із завданням Перевірка. Нагорода – фішки. 4. Співвідношення цифри та числа об’єктів Граємо далі. З нами грає Мудра Сова . Вона підготувала для вас 1)Завдання № 6, підручник . + на дошці . Познач цифрою кількість об’єктів , обведи лінією об’єкти, яких найбільше.. Перевірка. За правильно виконане завдання – фішка. 2)З’ясуйте,скільки треба докласти кружечків , щоб їх було 8
VI Закріплення 1. З вами продовжує грати Мудра Сова. Наступне завдання «Склад числа» С.55 №8. Треба упізнати числа за їх складом . Працюємо самостійно Перевірка . Правильно – фішка. 2. Завдання № 7. Розгляньте схеми та вирази до малюнка. - Яку схему вибрали до малюнка? - Чому? - Обчисліть рівність. 3. Розвиток логічного мислення.
4. Останнє завдання: складіть рівності за схемами: А К+М= А-М= ------------------------ М+К= А-К= К М
VII Рефлексія Діти, наша телепередача «Що? Де? Коли?» на сьогодні закінчується. Ви отримали за свої правильні відповіді фішки. За кількістю фішок дізнаємося хто у нас переможець гри. - Про що ви дізналися на уроці? - А в житті де ми зустрічаємо число 8? - Яке число попереднє до числа 8? - Як одержати число 8 із попереднього числа? - Полічить від 1 до 8 в прямому порядку. - У зворотному. - Назвіть числа . які менші ніж 8. - Де вони розташовані на числовому промені?( зліва) - А які числа більші за 8?( про це ми поговоримо на наступному уроці, мандруючи країною МАТЕМАТИКИ. Я і Мудра Сова задоволена вами. Дякуємо вам за гарну роботу.
Читайте також:
|
||||||||
|