МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розглянемо елементи цифри 8.Позначення числа 8 цифрою. Щоб отримати наступне число, треба до попереднього додати 1. Формування поняття про число 8. Позначення числа 8 IVФормування нових знань.( 20 хв.) Доповнити числа до 9,8,7,6,5,4,3 І . 6 і . 8 і . 7 і . 5 і . 2 і . 1 і . 3 і . Завдання № 7 Доповнити схеми. Закріплення вивченого 1. Щоб закріпити наші знання про сутність додавання та віднімання, виконаємо Дослід 5 і запишемо результати у завданні с. 71 № 6 4 +5 =9 9 -5 = 4 9 – 2 = 7 4 + 4 = 8 7 -2 = 5 3 + 5 =8 3. Повторення складу числа 9,8,7,6 . На дошці
8 5 і . 4 і . 3 і . 2 і . 1 і . 6 і . 7 і . Пропонуємо кожному провести самостійно Дослід 6. САМОСТІЙНА РОБОТА Підручник с.71 № 8 Перевірка. |V Рефлексія Діти, наша дослідницька робота в математичній лабораторії на сьогодні закінчується. - Чи допомогли вам досліди відкрити таємницю числа10? - Про що ви дізналися на уроці? - А в житті де ми зустрічаємо число 10? - Яке число попереднє до числа 10? - Як одержати число 10 із попереднього числа? - Полічить від 1 до 10 в прямому порядку. - У зворотному. - Скількома цифрами записується число 10? - Назвіть числа . які менші ніж 10. - Де вони розташовані на числовому промені?( зліва) - А які числа більші за 10? Дякую за роботу. А зараз Совушка підготувала для васзавдання «Загадкове число». Підручник Завдання №3+ на дошці -Що можна сказати про кількість ?
Чому? (якщо складемо пари із трикутників і квадратів, то кожному трикутнику відповідатиме 1 квадрат, кожному квадрату 1 круг. Висновок: усіх фігур порівну. -Закрийте 1 Скільки залишилося ? Що треба зробити щоб їх було не 7, а стало стільки ж, скільки , ?
Тепер ми отримали 7 і ще 1 . Число, яке характеризує число , , є новим числом . Мудра Сова приготувала вам загадку: Два кільця без початку і кінця Яке це число? (вісім) ТЕМА УРОКУ Сьогодні, на нашій грі, мидізнатися таємницю числа 8, як отримати число 8, як пишеться цифра8. - За яким числом прямує число 8?(Число 8 прямує після числа 7.) - Як ми отримали число 8? ( до числа 7 +1) - Число 8 передує якому числу?( 9) Отже: число 8 – наступне число після 7.. Висновок: Мудра Сова питає нас, як же ми отримали число 8? ДАВАЙТЕ хором повторимо : 7 та ще 1 буде 8. - Таємницю якого числа ми з вами сьогодні відкрили? - Зараз ми з вами познайомимося з написанням цифри 8. - Число 8 на письмі позначають цифрою 8. - Уважно розгляньте друковану цифру 8. - На що схожа?
В цифрі ВІСІМ - два кільця . . Без початку, без кінця.
. Розгляньте рукописну цифру 8 (на дошці зразок рукописної цифри ). Вісім складається з верхнього і нижнього овалів. Починати, можна двома способами: як написання цифр два або шість.
А) у повітрі, називаючи вголос елементи Б) за допомогою « цифри- шершавчика» Намагаємося повторити точне написання цифри, щоб наші пальчики запам'ятали кожний рух ( з відкритими очима, з закритими очима) В) за зразком зворотною стороною ручки, як ми з вами робимо завжди.
Пальчиковая гімнастика г)у зошиті (завдання 5) – написати цифру 8 Я й Сова просто впевнені в тому, що ви все впоралися із завданням Перевірка. Нагорода – фішки. 4. Співвідношення цифри та числа об’єктів Граємо далі. З нами грає Мудра Сова . Вона підготувала для вас 1)Завдання № 6, підручник . + на дошці . Познач цифрою кількість об’єктів , обведи лінією об’єкти, яких найбільше.. Перевірка. За правильно виконане завдання – фішка. 2)З’ясуйте,скільки треба докласти кружечків , щоб їх було 8
VI Закріплення 1. З вами продовжує грати Мудра Сова. Наступне завдання «Склад числа» С.55 №8. Треба упізнати числа за їх складом . Працюємо самостійно Перевірка . Правильно – фішка. 2. Завдання № 7. Розгляньте схеми та вирази до малюнка. - Яку схему вибрали до малюнка? - Чому? - Обчисліть рівність. 3. Розвиток логічного мислення.
4. Останнє завдання: складіть рівності за схемами: А К+М= А-М= ------------------------ М+К= А-К= К М
VII Рефлексія Діти, наша телепередача «Що? Де? Коли?» на сьогодні закінчується. Ви отримали за свої правильні відповіді фішки. За кількістю фішок дізнаємося хто у нас переможець гри. - Про що ви дізналися на уроці? - А в житті де ми зустрічаємо число 8? - Яке число попереднє до числа 8? - Як одержати число 8 із попереднього числа? - Полічить від 1 до 8 в прямому порядку. - У зворотному. - Назвіть числа . які менші ніж 8. - Де вони розташовані на числовому промені?( зліва) - А які числа більші за 8?( про це ми поговоримо на наступному уроці, мандруючи країною МАТЕМАТИКИ. Я і Мудра Сова задоволена вами. Дякуємо вам за гарну роботу.
Читайте також:
|
||||||||
|