МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
Пошук персоналу можна вести власними силами, а можна залучати до цієї справи професіоналів.Методи забезпечення підприємств і організацій персоналом Витрати на одну годину професійного навчання Витрати по навчанню на одного працівника
ТЕМА 5. ОСНОВНІ ФОРМИ І МЕТОДИ КОМПЛЕКТУВАННЯ ШТАТУ ЛЕКЦІЯ. Джерела забезпечення підприємств та організацій персоналом 1. Джерела забезпечення підприємств і організацій персоналом 2. Методи забезпечення підприємств і організацій персоналом 3. Служби зайнятості і особливості їх функціонування 4. Кадрові агенції і особливості їх функціонування.
Коли організації необхідно найняти нових працівників, виникають питання де шукати потенційних працівників (джерела) і яким чином повідомити щодо наявності вакансій на підприємстві (методи). Всі джерела набору персоналу можна розділити на дві групи: внутрішні (з працівників самої організації) і зовнішні (з людей які ніяким чином не пов’язані з організацією). В таблиці 11 наведена порівняльна характеристика цих джерел. До основних джерел пошукуперсоналу належать: школи, коледжі, інститути, університети, комерційні школи іі їх викладачі; клієнти і постачальники; державні і комерційні агенції по працевлаштуванню; бувші співробітники, випадкові претенденти.
Таблиця 11. Джерела набору персоналу в організацію
Найбільш популярними методами пошуку персоналувласними силами є: пошук через засоби масової інформації; пряма реклама в пресі; непряма реклама в пресі; радіо; телебачення; Інтернет; неформальні канали; співробітництво з освітніми закладами; звернення до професійних клубів і асоціацій; пошук внутрі власної фірми; роздача запрошень на вулиці, через поштові скриньки; переманювання співробітників у конкурентів і інших організаціях Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|