Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПРОГРАМА ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ

ЧАСТИНА 1.

Цілі і завдання

Попередні вимоги

Студент повинен володіти знаннями з інформатики, математики, політичної економіки, історії, соціології.

 

Ціль: оволодіння студентами навичок збору інформації та технологією підготовки, проведення і обробки результатів прикладних та наукових досліджень економічного профілю.

Завдання: розкриття необхідності і основних можливостей прикладних економічних досліджень; вивчення методики проведення досліджень, їх планування, здійснення та ін.; розгляд основної проблематики сучасних прикладних економічних досліджень; одержання студентами відповідних практичних навичок проведення прикладних досліджень у сфері міжнародних економічних відносин; удосконалення особистих дослідницьких та комунікаційних якостей.

 

 


«ОСНОВИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ»


 

 

Таблиця 1.1 - Структура програми навчальної дисципліни «Основи наукових досліджень»

 

Дисципліна Напрям, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчальної дисципліни
Кількість кредитів ЕCTS: 2.5 Модулів: 1 Змістових модулів: 2 Загальна кількість годин: 90 Тижневих годин: 2,5   «Економіка та підприємництво»   Бакалавр Вибіркова дисципліна 2 семестр Лекції (теоретична підготовка): 0 год. Семінарські : 38 год. Самостійна робота: 52 год. Підсумковий контроль: ПМК

Таблиця 1.2 - Тематичний план дисципліни «Основи наукових досліджень»

    Кількість годин за видами занять
Назва теми   аудиторні заняття позааудиторні
п/п   Разом лекцій семінар практичні лабораторні індивідуальні самостійні
Змістовий модуль 1. Основи наукознавства  
Вступ. Поняття та функції науки - - - -
Методологія наукових досліджень - - - -
Наукове дослідження і методика його виконання в економіці - - - -
Інформаційне забезпечення наукової роботи - - - -
Змістовий модуль 2. Підготовка та подання результатів НДР
Усне представлення наукових результатів - - - -
Порядок виконання та вимоги до письмових наукових робіт - - - -
Порядок та принципи підготовки та оформлення курсових робіт - - - -
Впровадження та економічна ефективність наукових результатів - - - -
  Всього годин(кредитів) 90/2,5 - 38/1,0 - - - 52/1,5

 

Таблиця 1.3 - Технологічна карта тематичного плану навчальної дисципліни «Основи наукових досліджень»

Назва теми семінарського, практичного заняття Обсяг год. Рекомендована література (№ за переліком)
Змістовий модуль 1 Основи наукознавства
1. Вступ. Поняття та функції науки 1.1. Поняття, зміст і функції науки 1.2. Наукознавство та його розвиток. 1.3. Структура і класифікація науки 1-4, 11-14
2. Методологія наукових досліджень 2.1. Об'єкти наукового дослідження та їх класифікація 2.2. Загальнонаукові та емпіричні методи дослідження 2.3. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень 1-4, 11-14, 20, 24, 26, 28
3.Наукове дослідження і методика його виконання в економіці 3.1. Процес наукового дослідження та його характеристика 3.2. Дослідна і завершальна стадії науково-дослідного процесу 3.3. Конкретно-наукові (емпіричні) методичні прийоми та їхні процедури у дослідженні економіки. 1-14, 20, 26, 27
4. Інформаційне забезпечення наукової роботи 4.1 Суть і види науково-технічної інформації. 4.2 Методи пошуку і збору наукової інформації. 4.3 Аналіз та інтерпретація інформації. 4.4 Плагіат. 1-4, 11-14, 20, 24, 26, 28
Змістовий модуль 2. Підготовка та подання результатів НДР
5. Усне представлення наукових результатів 5.1 Основні вимоги до формулювання наукової доповіді. 5.2 Порядок усного викладення матеріалу 1-4
6. Порядок виконання та вимоги до письмових наукових робіт 6.1 Структура та вимоги до наукових статей. 6.2 Наукові тези. 6.3 Види звітів наукових робіт. 21, 22, 23
7. Порядок та принципи підготовки та оформлення курсових робіт 7.1 Поняття, загальна характеристика і вимоги до курсових робіт. 7.2 Основні етапи підготовки курсових та дипломних робіт. 7.3 Структура курсових та робіт. 7.4 Вимоги до оформлення тексту курсової роботи 7.5. Підготовка до захисту та захист курсової роботи 1-4

 

Продовження табл..1.3
8. Впровадження та економічна ефективність наукових результатів 8.1. Впровадження результатів закінчених наукових досліджень. 8.2. Ефективність результатів наукових досліджень та її критерії 8.3. Розрахунок економічної ефективності наукових досліджень 1-4, 11-14, 20, 24, 26, 28
Всього 38/1,0  

Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. Програма
  4. III. Програма
  5. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  11. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  12. Вивчення




Переглядів: 439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА ВИМОГИ | ЧАСТИНА 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.