Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЧАСТИНА 2

Таблиця 1.5 - Система нарахування балів

МЕТОДИ І КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

Таблиця 1.4 – Засоби проведення поточного і підсумкового контролю

 

Найменування семінарського, практичного або лабораторного заняття Засіб контролю знань
Змістовий модуль 1 Основи наукознавства
1. Вступ. Поняття та функції науки Контрольна робота, Перевірка конспекту з СРС Усне опитування Контрольна робота, Перевірка конспекту з СРС
2. Методологія наукових досліджень
3.Наукове дослідження і методика його виконання в економіці Усне опитування Тестування Перевірка конспекту з СРС Тестування Перевірка індивідуального завдання
4. Методи збору даних для дослідження
Змістовий модуль 2. Підготовка та подання результатів НДР
5. Методи і техніка обробки економічної і соціологічної інформації Усне опитування Перевірка індивідуального завдання
6. Усне представлення наукових результатів Усне опитування Перевірка індивідуального завдання
7. Порядок та принципи підготовки та оформлення наукових робіт Усне опитування Тестування
8. Розробка практичних рекомендацій за даними наукових досліджень Усне опитування Тестування
9. Впровадження та економічна ефективність наукових результатів Тестування Перевірка конспекту з СРС

Відповідно до системи оцінювання знань студентів, передбаченої наказом № 346 від 16.06.06 р., здатності студента виконувати визначені стандартом для бакалаврів класи професійних завдань оцінюються на протязі семестру та при проведені підсумкового модульного контролю (100 балів).

Бали присвоюються за нижченаведеною системою у разі виконання студентами вказаних видів робіт у терміни, що визначені розкладом. У разі запізнення у виконання запланованих видів робіт кількість балів присвоюється з розрахунку: 0,5 * заплановану кількість.

№ теми практичного заняття Вид роботи/бали  
Обговорення теоретичних питань теми Тестові завдання/ контрольні роботи Публікація тез доповідей, виконання індивідуального завдання Виконання СРС ПМК Сума балів  
Змістовий модуль 1  
Тема 1 - - -
Тема 2 - -
Тема 3   -
Тема 4   -
Модульний контроль   - - -
Усього модуль 1
Змістовий модуль 2  
Тема 5 - - -
Тема 6 -   -
Тема 7 - - -
Тема 8 - - -
Модульний контроль - - - -
Усього модуль 2
Усього    
                   

Таблиця 1.6 - Розподіл балів, що присвоюються студентам

Модуль 1 ПМК Сума
Змістовий модуль 1 Змістовий модуль 2
Т1 Т2 Т3 Т4 ПМК Т5 Т6 Т7 Т8 ПМК

 

 

ЗАГАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ (МОДУЛЮ)

Загальні результати вивчення дисципліни визначаються як підсумок балів, отриманих за результати навчання на протязі семестру.

 

Таблиця 1.7 - Шкала оцінювання загальних результатів вивчення дисципліни

 

Шкала ECTS Якісне визначення (критерії)
A ВІДМІННО (EXCELLENT) – відмінне виконання з незначними помилками.
B ДУЖЕ ДОБРЕ (VERY GOOD) – вище середніх стандартів, але з деякими помилками.
C ДОБРЕ (GOOD) – в цілому змістовна робота зі значними помилками.
D ЗАДОВІЛЬНО (SATISFACTORY) – чітко але зі значними недоліками.
E ДОСТАТНЬО (SUFFICIENT) – виконання відповідає мінімальним критеріям.
FX НЕЗАДОВІЛЬНО (FAIL) – необхідна ще певна робота для зарахування кредиту.
F НЕЗАДОВІЛЬНО (FAIL) – потребується велика робота в майбутньому.

 



Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОГРАМА ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ | Тема 1. Вступ. Поняття та функції науки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.