МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Маркетинговий контроль.ПЛАН 1. Зміст і основні принципи маркетингу. 2. Основні функції маркетингу. 3.Складові маркетингу: продукт, продажна ціна, просування, позиція. Мета: Навчальна: визначити сутність маркетингу та його основні цілі, з’ясувати складові маркетингу та пояснити їхній зміст, охарактеризувати маркетингову діяльність та пояснити її значення для підприємства і ринку, охарактеризувати маркетингову діяльність та пояснити її значення для підприємства і ринку. Розвиваюча:навчитися відрізняти мікро- та макросередовище підприємства, сформувати уявлення про систему розподілу товару. Виховна: наводити приклади основних видів та форм стимулювання збуту товару, виховувати чесність, почуття міри у рекламуванні будь-чого. Міждисциплінарні зв’язки: політологія, історія, політекономія. Література: 1. Воробйов С.М. Економіка. Довідник для старшокласника та абітурієнта Харків, 2005. 2. Економіка в таблицях і схемах (Г.О.Ковальчук, В.Г.Мельничука, В.О.Огнев’юка) – Х., 2009. 3. Мочерний С.В. Основи економічних знань. Київ, 2003. 4. Ніколенко Ю.В. Основи економічної теорії. Київ, 2003. 5.Орищак Я., Чвалюк В. Основи економіки. Тернопіль, 2008. Основні положення та поняття: 1. Маркетинг – це вид господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреб людей до допомогою обміну. Основний принцип маркетингу – орієнтація фірми на реальні вимоги та побажання споживачів. 2. Основні напрями маркетингової діяльності: комплексне дослідження ринку – його ємкості, стану, динаміки споживчого попиту тощо; науково-дослідна діяльність – розробка конкурентоспроможних товарів, орієнтованих на різні сегменти ринку; розробки цінової стратегії, здійснення збутової та комунікаційної політики; контроль маркетингової діяльності. 3. Найважливіша складова маркетингу – реклама з метою збільшення обсягу продажів підприємством. Вона інформує потенційних покупців про якості товарів та послуг, їхні позитивні відмінності від продукції конкурентів. 4. Цінова стратегія – один з головних чинників, що забезпечує збут. Слід враховувати реакцію споживачів, учасників каналів збуту, конкурентів, уряду, нарешті, витрата фірми. Цінову стратегію диктує конкретна мета фірми – зростання обсягу виробництва, максимізація прибутку, утримання позицій на ринку тощо. Використовуються ціни престижні та ціни проникнення. Теми рефератів: 1. Суть і призначення багаторівневого маркетингу. Маркетинг – явище ХХ ст. Походить від анг. слова market – ринок, що дослівно перекладається "ринкознавство" і означає діяльність у сфері ринку. Отже: маркетинг – це діяльність, спрямована на вивчення потреб споживачів та їх найкраще задоволення. Або: маркетинг – це управління процесом просування товарів до споживача. Основні функції маркетингу 1. Комплексне дослідження ринку. Маркетингові дослідження – це дослідження, які дозволяють збирати, обробляти певну інформацію. Маркетингові дослідження поділяються: - кабінетні; - польові; - первинні; - вторинні. Сегментація ринку – це поділ його на частини з урахуванням певних особливостей споживачів, які однаково реагують на однакові товари. 2. Аналіз виробничо-збутових можливостей підприємства. 3. Розробка маркетингової стратегії і програми. Стратегія маркетингу – плани реалізації маркетингових цілей. 4. Здійснення товарної політики. Життєвий цикл – послідовність стадій, які проходить товар у своєму "ринковому житті". 5. Здійснення цінової політики – це визначення цінової поведінки фірм на ринку в розрахунку на перспективу і на короткий термін часу для кожної групи і кожного виду товарів. 6. Вивчення конкурентів. 7. Здійснення збутової політики припускає планування і формування каналів збуту товарів прямим або непрямим методом. 8. Комунікаційна політика – це планування і здійснення комплексу заходів, спрямованих на просування товару на ринок. Реклама – це планування і здійснення комплексу заходів, спрямованих на просування товару на ринок. У залежності від цілей реклама поділяється на: а) інформативну; б) переконуючу; в) нагадуючу. Функціями реклами є стимулювання попиту і створення привабливого іміджу фірми. Складові маркетингу Маркетинг можна визначити як систему, яку утворюють так звані "4P".
Продукт – товар певної якості та властивостей здатних задовольнити особливі потреби споживачів. Продажна ціна – загальна вартість товару, яка складається з усіх витрат, необхідних для виробництва і реалізації його на ринку (в тому числі податків), та відповідного розміру прибутку, необхідного для розширення та оновлення виробництва, впровадження новітніх технологій та науково-технічного прогресу, стимулювання праці робітників тощо. Просування – всі можливі заходи, пов’язані з інформуванням або переконанням споживача у доцільності придбання цього товару. Позиція – знаходження товару в необхідний час у потрібному місці. Перевір себе! 1. У чому полягає сутність маркетингу і які його основні види? 2. Назвіть основні принципи маркетингу. Читайте також:
|
||||||||
|