МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порівняння себе з іншими людьми.Усвідомлена – неусвідомлена тощо. Конкретна – відображає оцінку конкретних психічних та фізичних якостей. Загальна – відображає узагальнене знання про себе та основане на них цілісне ставлення до себе. Форми самооцінки Аналіз комплексу якостей самого суб’єкту, що забезпечують цю активність. Оціночний компонент ставлення до себе базується на оцінці власної ефективності в досягненні цілі, а ставлення до себе на основі симпатії в меншій мірі залежить від успіхів або невдач. Ставлення до себе як емоцій – це симпатія, почуття власної гідності, цінності, самоприйняття. Ставлення до себе як самооцінка – це самоповага, почуття компетентності або почуття ефективності. Так одне і теж оціночне судження може втілювати в собі як самооцінку так і емоційно-ціннісне ставлення до себе, які знаходяться в стосунках взаємоперетворення, та разом складають єдину тканину ставлення до себе як процесу. Взаємозв'язок підсистем ставлення до себе Провідні внутрішні прийоми - самоаналіз та самоосмислення, які обов’язково спираються на самосприйняття та самоспостереження. Другий рівень - співвідношення знань про себе відбувається в рамках системи “Я та Я”, коли людина оперує вже готовими знаннями про себе, що були отримані в різний час і в різних ситуаціях. Ставлення до себе, за С.Р.Пантілеєвим складається з двох підсистем: система самооцінок; системи емоційно-ціннісних ставлень до себе. Емоційно-ціннісне ставлення до себе - усвідомлення ціннісних смислів для особистості власних різних ставлень до себе, що виникають на основі переживань, які виступають своєрідним критерієм позитивного чи негативного ставлення до себе та що включені в раціональні моменти самосвідомості. (І.І.Чеснокова). Самооцінка – складне утворення людської психіки, що полягає в оцінці людиною самої себе, своїх можливостей, якостей та місця серед інших людей (А.І.Ліпкіна, 1976; Л.В.Бороздіна, 1992). Ситуація самооцінювання включає дві площини аналізу: • аналіз об’єктивно заданої реальності, на яку спрямована активність суб’єкту; Як загальна так і конкретна самооцінки представлені, як правило, у вигляді опозицій: адекватна – неадекватна, висока – низька, стабільна – динамічна, реальна – демонстративна, Шляхи оцінювання індивідом самого себе (І.С.Кон) 1. Співставлення рівня своїх домагань з об’єктивними результатами своєї діяльності; цей шлях відображається у відомій формулі В.Джемса: Самоповага = Успіх : Домагання Саморегуляція – форма регуляції поведінки, що включає результати самопізнання та ставлення людини до себе яка реалізується на всіх етапах поведінкового акту – починаючи з мотиваційного компоненту та закінчуючи власною оцінкою досягнутого ефекту поведінки (за І.І.Чесноковою) Читайте також:
|
||||||||
|