Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План вивчення теми

Завдання 5.

Завдання 4.

Завдання 3.

Завдання 2.

Завдання 1.

Визначити номінальний і ефективний фонд робочого часу в днях, якщо календарний фонд у плановому році склав 366 днів, кількість вихідних днів - 52, субот - 51, святкових днів - 21. Середня тривалість чергових і додаткових відпусток у розрахунку на один робітника складає в умовах п'ятиденного робочого тижня - 17,2 дні; середня тривалість відпусток по навчанню - 2,1 дн.; невиходи в зв'язку з виконанням державних обов'язків - 0,2 дн.; через хворобу - 5,6 дн.; у зв'язку з родами - 3,3 дн.

Методичні вказівки

Календарний фонд робочого часу - це число календарних днів у плановому періоді.

Номінальний фонд робочого часу - це кількість днів у плановому періоді, за винятком вихідних і свят.

Фактичне число робочих днів у плановому періоді (явочний час) розраховується шляхом виключення з номінального робочого часу не виходів по встановленим законом причинам:

- чергові і додаткові відпустки;

- відпустки через хворобу, вагітності і роди;

- не явки в зв'язку з виконанням державних і суспільних обов'язків

У балансі робочого часу звітного періоду відпустка, у зв'язку пологами склала 1,2 дні, неявки через хворобу – 7,8 днів, питома вага жінок у загальній чисельності робітників склав 40%. У плановому періоді передбачалася питома вага жінок – 50%, скорочення переведень через хворобу – на 20%.

Визначити середню тривалість відпусток у зв'язку з родами і неявки через хворобу на планований період.

За даними таблиці визначити середню тривалість навчальної відпустки учнів-працівників підприємства при середньообліковій чисельності робітників 1900 чоловік.

Види навчання і форми закладу Число учнів, чол. Тривалість відпустки, дн.
Очна форма
Технікуми 21,6
Заочна форма 28,8
I-II форма 21,6
III-IV курси 28,8
Дипломники 86,4
I-II курси 14,4
III-IV курси 21,6
Дипломники 86,4

За даними таблиці визначити середню тривалість чергової відпустки.

Тривалість відпустки, днів Чисельність робітників, що отримали відпустку, чол.
Разом:

Визначити середню тривалість робочого дня за умови, що з 500 чоловік робітників у плановому році 400 мають тривалість робочого дня 8,2 години, 55 чол. - 7,2 години, 45 чол. - 6,2 години. У плановому році кількість святкових днів 7. При визначенні середньої тривалості робочого дня варто враховувати скорочений день на одну годину перед святковими вихідними днями.

 

Тема. Продуктивність і ефективність праці.

1. Поняття ефективності праці.

2. Продуктивність праці як основний показник її ефективності.

3. Показники і методи вимірювання продуктивності праці.

4. Фактори і резерви підвищення продуктивності праці.

Домашнє завдання:

1. вивчити конспект, (8) с. 57 – 70.

2. СРС на тему « Планування соціального розвитку організації».

 

І. Основні категорій і поняття

Ефективність праці вимірюється відношенням обсягу вироб­леної продукції до затрат праці (середньооблікової чисельності персоналу) і тісно пов'язаний з інтенсивністю праці.

Залежно від прямого або зворотного відношення розрізняють два показники: продуктивність і трудомісткість.

1. Продуктивність праці– це її ефективність , здібність конкретної праці створювати більшу кількість споживних вартостей в одиницю часу.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  7. V. Вивчення нового матеріалу.
  8. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  9. Вивчення
  10. Вивчення антонімів
  11. Вивчення взаємозв’язків правопорушень з іншими соціальними явищами
  12. Вивчення вогнепальної зброї і наслідків її застосування для вирішен­ня діагностичних та ідентифікаційних завдань.




Переглядів: 741

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад 2. | Виробіток – показник рівня продуктивності праці, який характеризує кількість продукції, що виготовлено на одиницю часу або приходиться на одного середньооблікового працівника.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.