МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯПЛАН-КОНСПЕКТ ПРОВЕДЕННЯ ЗАТВЕРДЖУЮ ІНСТИТУТ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ ВИСНОВОК Здійсненню порушень режиму і злочинів часто сприяє саме послаблення контролю за поведінкою засуджених. Багато хто з них, користуючись безконтрольністю, вчиняють хуліганські дії та різні порушення правил внутрішнього розпорядку, сподіваючись на те, що вони не будуть виявлені й за них не доведеться нести відповідальність. Гальмуючи антисоціальну ініціативу засуджених, перешкоджаючи всьому негативному, створюючи передумови для розвитку всього позитивного в особистості, нагляд спонукає їх вчиняти відповідно до правил відбування покарання соціально спрямовані вчинки, а це відповідно сприяє виробленню в них звичок до поведінки, що відповідає способу життя, який позитивно сприймає суспільство. А виховання цих позитивних звичок - набагато важча справа, ніж виховання свідомості.
Укладач: Викладач кафедри кримінально-виконавчого права кандидат історичних наук підполковник внутрішньої служби П.М.Ісаков Кафедра кримінально-виконавчого права
Начальник кафедри кримінально-виконавчого права ___________________________
«____»______________ 20____ ТЕМА № 6. Система оперативно-розшукових і режимно-профілактичних заходів. Взаємодія частин і служб установ виконання покарань в забезпеченні і підтриманні режиму. Режим особливих умов в колоніях (підстави запровадження, дії персоналу тощо). З навчальної дисципліни: Забезпечення режиму в установах виконання покарань Категорія слухачів:курсанти юридичного факультету Інституту кримінально-виконавчої служби. Навчальна мета: сформувати у курсантів систему науково обґрунтованих знань щодо системи оперативно-розшукових і режимно-профілактичних заходів, взаємодії частин і служб установ виконання покарань, режиму особливих умов в колоніях відповідно до положень чинного кримінально-виконавчого законодавства. Виховна мета:сприяти розвитку у курсантів наукового світогляду і спрямованості на творчу активність, усвідомлення мотивів навчання, пізнавального інтересу до юридичної професії та формування морально-естетичних якостей професіонала юриста-пенітенціарія. Розвивальна мета: розвити у курсантів інтелектуальні здібності до осмислення, формування навичок системного аналізу теоретичних і практичних основ політики та законодавства щодо системи оперативно-розшукових і режимно-профілактичних заходів, взаємодії частин і служб установ виконання покарань, режиму особливих умов в колоніях для використання їх у своїй роботі та науковій діяльності. Обсяг навчального часу: 2 години. Навчальне обладнання, ТЗН: електронні презентації, навчальний мультимедійний посібник. Наочні засоби: графіки, схеми, таблиці Міжпредметні та міждисциплінарні зв’язки: кримінальне право, кримінально-виконавче право, пенітенціарна кримінологія, пенітенціарна психологія, пенітенціарна педагогіка. План лекції (навчальні питання): Вступ –до 5 хвилин. 1. Система оперативно-розшукових і режимно-профілактичних заходів. – до 30 хвилин. 2. Взаємодія частин і служб установ виконання покарань в забезпеченні і підтриманні режиму. – до 20 хвилин. 3. Режим особливих умов в колоніях. – до 20 хвилин. Висновок –до 5 хвилин. Література: Базова: 1. Конституція України 1996 р. 2. Кримінальний кодекс України. Офіційне видання.-К.:Велес,2013.-144 с. 3. Кримінальний процесуальний кодекс України – Паливода А.В.. – К., 2012. – 382 с. 4. Кримінально-виконавчий кодекс України: Науково-практичний коментар / Степанюк А.Х., Яковець І.С. За заг. ред. Степанюка А.Х. – Х.: ТОВ „Одіссей”, 2005. – 560 с. 5. Кримінально-виконавчий кодекс України: Науково-практичний коментар. За ред. В.В. Коваленка, А.Х. Степанюка. - К.: Атіка, 2012. Читайте також:
|
||||||||
|