МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 1ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ТЕСТИ ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ ЗНАНЬ 1. Сутність торгівлі як галузі економіки. 2. Структура внутрішньої торгівлі України і її ознаки. 3. Охарактеризувати функції торгівлі. 4. Сутність конкуренції, суб'єкти й об'єкти конкурентної боротьби. 5. Порівняти типи ринкових структур за різними ознаками. 6. Визначити методи конкурентної боротьби і розкрити сутність кожного з них. 7. Що являє собою державне регулювання діяльності торгового підприємства? Доведіть його доцільність чи недоцільність у ринковій економіці 8. Визначити характер взаємодії держави і перед підприємства в умовах ринкових відносин. 9. Визначити форми впливу держави на економіку підприємства. 10. Розкрити механізм прямого і непрямого державного регулювання діяльності підприємства.
1. Які з названих понять відповідають видам підприємств щодо форма власності: а) торговельне-посередницьке; б) колективне; в) дрібнооптове; г) із обмеженою відповідальністю.
2. До зовнішніх чинників ринкового середовища, які впливають на діяльність підприємства, не слід відносити: а). податкове законодавство; б). стан розвитку економічної ситуації ринку; в). розвиток матеріально- технічної бази підприємства; г). кредитно- фінансова політика ринку.
3. Підприємство вважається створеним і набуває права юридичної особи після: а).відкриття розрахункового рахунку; б). реєстрації; в). одержання сертифікату; г). затвердження уставу підприємства.
4. Складання звітності підприємства : а). описування фактичних економічних результатів господарчої діяльності у спеціальних формах; б). проведення альтернативних розрахунків; в). процес прийняття економічно цілеспрямованого рішення; г). бюджетування.
5. Підприємництво — це: а) самостійна систематична господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання, спрямована на досягнення економічних, соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку; б) господарська діяльність організації, створеної і зареєстрованої у встановленому законом порядку, певним чином організованої як єдине ціле, що має організаційну структуру і органи, які здійснюють її правоздатність; в) самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. 6. Державний контракт — це: а) державне свідоцтво, яке засвідчує право суб'єкта господарювання на особливий порядок оподаткування відповідно до закону; б) договір, укладений державним замовником від імені держави з суб'єктом господарювання — виконавцем державного замовлення, в якому визначаються економічні та правові зобов'язання сторін і регулюються їхні господарські відносини; в) зафіксовані в спеціальному правовому документі на підставі угоди зобов'язання учасників господарських відносин (сторін), спрямовані на обслуговування (забезпечення) їхньої господарської діяльності. 7. Штрафні санкції — це: а) господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання; б) грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання; в) неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання. 8. Неустойка — це: а) грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання; б) вартість додаткових робіт, додатково витрачених матеріалів та інші витрати, понесені стороною, яка зазнала збитків унаслідок порушення зобов'язання другою стороною; в) господарські санкції у вигляді твердої грошової суми, яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним умов контракту. 9. Господарські санкції — це: а) право суб'єкта господарювання на особливий порядок оподаткування відповідно до закону; б) заходи впливу на правопорушника у сфері господарювання, в результаті застосування яких для нього настають несприятливі економічні або правові наслідки в) грошова сума, яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
1. Перерахувати класифікаційні ознаки, що визначають вид підприємства й організаційно-правових форм їхнього існування. 2. Дати характеристику основних елементів зовнішнього середовища торгового підприємства і взаємодії між ними. 3. Розкрити економічні особливості діяльності різних видів підприємств.
Читайте також:
|
||||||||
|