Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заключна частина

Практична робота

Зміст завдання

На практичній частині сьогоднішнього заняття ми приступимо до оздоблення серветниці, виконаємо підготовку та розмітку поверхні деталей, а також виріжемо елементи декоративних вставок із деревини.

7.1.Вступний інструктаж

Для виконання цієї роботи нам необхідно організувати робоче місце (на верстаку розмістити деталі серветниці, креслярський інструмент, шаблони композицій оздоблення, лобзик з пристосуванням для випилювання). Для вибору варіанту композиції за власним вподобанням звернемось до додатку Ж. Виконувати роботу будемо згідно технологічної карти (додаток З).

Демонструю послідовність виконання розмітки і вирізання елементів оздоблення(додаток К).

У практичній частині буде оцінюватись не тільки вправність у роботі, а й якість виробу, послідовність його виконання та дотримання правил техніки безпеки.

7.2.Поточний інструктаж

У процесі обходів вчитель спостерігає за роботою учнів, узагальнює типові помилки та попереджає їх виникнення:

Які помилки можуть бути допущені Як уникнути цих помилок
1.Малюнок не відповідає пропорції Щільніше притискати копіювальний папір до поверхні виробу
2.Не чіткий зріз Слідкувати за заточкою інструменту
3.Сколювання елементів Враховувати напрям волокон деревини
4.Деревина погано піддається обробці Обрати заготовку з іншої породи деревини
5.Спотворення форми розміченого елементу оздоблення внаслідок неправильного положення олівця Дотримуватись правил розмітки

7.3.Учитель аналізує результати виконання роботи учнями, акцентує увагу на якості отриманих зображень, дає чіткі пояснення, чому в одних учнів результати роботи кращі, ніж у інших (дотримання послідовності виконання робіт, охайне нанесення ліній розмітки,правильність виконання операції випилювання лобзиком).

Рефлексія

1.Що таке мозаїка, і якими техніками вона виконується? (Це орнаментальне або сюжетне зображення, виконане з однорідних або різних матеріалів-камінь,скло,керамічна плитка, деревина).

2.Охарактеризуйте особливості виконання різних технік мозаїки, про які ви дізналися сьогодні на уроці.

3.В чому полягає сутність техніки інтарсії?(Це зображення, або узори, які виконують вклеюванням тонких пластинок деревини іншої породи у вирізані на поверхні виробу заглиблення)

4.Наведіть приклади інших виробів, окрім серветниці, де доцільно застосувати інтарсію.(Виробництво меблів, паркету, декоративне оздоблення приміщень, предмети декоративно-ужиткового призначення )

Аналізуємо роботу учнів під час уроку, виставляємо мотивовані оцінки з урахуванням активності роботи учнів і результатів виконання практичної частини.

Виставлення оцінок в щоденники, повідомлення домашнього завдання.

Прибирання робочих місць.

 


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заключна частина | Список рекомендованої літератури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.