МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Список рекомендованої літературиПЛАН Мета заняття -дидактична: ознайомити студентів із поняттям та класифікацією інвестицій, розкрити сутність, цілі, функції, а також податкове регулювання державної інвестиційної політики. Визначити принципи інвестиційної політики. Охарактеризувати інноваційну діяльність як складову інвестиційної політики. - виховна: полягає у сприйнятті та засвоєнні матеріалу, набуття студентами знань із даної теми, привчати творчо оперувати набутими знаннями, розвивати логічне мислення студентів, сприймати та аналізувати матеріал. Міждисциплінарні взаємозв’язки: тема вивчалася або частково вивчалася на таких дисциплінах як: «Макроекономіка», «Фінанси», «Фінансовий аналіз», «ФДСП», «Інвестування», «Фінансовий ринок», «ЗЕД», «Міжнародна економіка», «Фінанси підприємства». Забезпечувальні дисципліни: дана тема вивчатиметься на таких дисциплінах як «Міжнародні фінанси», «Міжнародний менеджмент», «Управління фінансовою санацією підприємства», «Фінансовий менеджмент». Внутрідисциплінарні взаємозв’язки: вивчення даної теми пов’язано з іншими темами дисципліни, а саме: «Сутність фінансової політики та її складові» (тема 1), «Фінансове планування» (тема 4), «Організація фінансового контролю в державі» (тема 5), «Податкова політика» (тема 7). Фахове спрямування: набуті знання з даної теми використоватимуться студентами при проходженні економічної практики, а також стануть необхідними в майбутньому для виконання обов’язків фахівців у сфері фінансів.
1. Сутність інвестицій та державної інвестиційної політики. 2. Класифікація інвестицій. 3. Принципи інвестиційної політики. 4. Податкове регулювання державної інвестиційної політики. 5. Інноваційна діяльність як складова інвестиційної політики.
Основна: 1. Господарський кодекс України № 436—IV від 16 січня 2003 р. 2. Про Державний бюджет України на відповідний рік: Закон України. 3. Про інвестиційну діяльність: Закон України від 18 вересня 1991 року № 1560-XII. 4. Азаренкова Г.М. Фінанси: практикум: навч. посібник / Г.М. Азаренкова, І.І. Борисенко - К.: Знання, 2008. – 279 с. 5. Благун І. Фінанси: навч. посібник / І. Благун, Р. Сорока, І. Єлейко - Львів: Магнолія - 2006, 2007.-314 с. 6. Василик О.Д. Теорія фінансів: підручник / О.Д. Василик - К.: НІОС, - 2000 7. Гриньова В.М. Інвестування / В.М. Гриньова. – К.:Знання, 2008.– 452 с. 8. Грідасов В. М. Інвестування: навчальний посібник/ В. М. Грідасов, С. В. Кривченко, О. Є. Ісаєва; М-во освіти і науки України, Донбаська держ. машинобудівна акад.. - К.: Центр навчальної літератури, 2004. - 163 с. 9. Діденко В.М. Загальна теорія фінансів: навч. посібник / В.М. Діденко, В.Д. Попова, В.В. Прядко - Чернівці: Ратуша, 2000. 10. Дідківська Л.І., Головко Л.С. Державне регулювання економіки: навч. посіб.- 5-е вид. К.: Знання, 2006. – С. 9 – 31. Читайте також:
|
||||||||
|