Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






По-друге, бізнесу потрібен власник

По-перше, з точки зору філософії маркетингу - це логіка позаминулого сторіччя.

Тоді провідним гаслом було: «Продавай те, що вмієш виробляти». Вже в ХХ сторіччі гасло змінилося на: «Виробляй те, що продається», і наприкінці минулого сторіччя – «Задовольняй потреби споживача».

Тобто: аби прийняти рішення про вироблення чого-небудь, підприємець звертається до споживача, а не робить помилки, шукаючи те, що продається…

Багато хто каже, що на українському ринку є безліч вільних ніш. Так, вони є, але це ніші або вкрай ризиковані, або такі, що потребують значних капіталовкладень, або малорентабельні, або занадто вузькі, або все одразу. Можна й самому створити нішу, але для цього потрібно бути не тільки генієм маркетингу та вміти розуміти потреби споживача, про які він сам ще не знає, але й багато, неймовірно багато працювати чи/та вкласти величезні кошти (знову ж таки, можна й помилитися в своїх розрахунках: читай – ризик).

А в перевірених, рентабельних ринках боротися доведеться не за ніші, а за найменші шпаринки. Так, саме боротися, битися, це справжня війна і на кону питання життя і смерті – вашого бізнесу…

Знову ж таки, і у випадку з освоєнням вільної ніші, і у відкритті нової, і в боротьбі за шпаринки в старих і перевірених, доведеться багато, дуже багато працювати.
Бізнесом,
особливо на стадії заснування та первинного розвитку, треба жити, концентрувати на нього всі зусилля, весь час, інтелект, фінанси та решту ресурсів.

Якщо ви думаєте, що бізнес може бути побічною діяльністю вашої команди, – ви глибоко помиляєтесь і ризикуєте даремно втратити те, що вкладете в бізнес (хоча б той самий час). Тобто, ризикує кожен підприємець (навіть у законодавчому визначенні терміну «підприємницька діяльність» є слово «ризик»), але якщо ви не готові викладатися «на повну» , ступінь цього ризику впритул наближається до стовідсоткового.

Поруч з тим, багато людей є гравцями, тобто тими, хто відчув одного разу адреналін від ризикованої операції, яка дала великий прибуток і тепер щосили прагне добитись повторення подібного. Своєрідна рулетка.


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.
  3. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  4. Види міжнародного бізнесу
  5. Вимоги IDEF3 до опису процесів бізнесу
  6. Відповідальність у бізнесі - обов'язок юридичних осіб відповідати за свої дії, дотримання встановлених державою і суспільством правил бізнесу.
  7. Віртуальна корпорація” як новий спосіб організації партнерства у веденні бізнесу
  8. Власник звільняється від відшкодування, якщо доведено, що шкода заподіяна не з його вини
  9. Власники захищаємої інформації
  10. Глобалізація бізнесу та нове системне проектування
  11. ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ТА ІНТЕРНАЛІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ.
  12. Групування фінансових коефіцієнтів за сферами інтересів кредиторів, інвесторів і власників бізнесу




Переглядів: 507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Бізнес – це тяжка праця. | По-третє, мета такого бізнесу (соціальне підприємництво) – не прибуток! (Насправді – саме робити гроші є метою класичного бізнесу).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.