Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура балансів федеральних резервних банків США

Актив Пасив
· Золоті сертифікати · СДР · Готівка · Облік векселів та позики комерційним банкам · Державні цінні папери · Розрахунки · Інші активи · Федеральні резервні білети · Резерви банків – членів ФРС · Рахунок казначейства · Рахунки іноземних державних органів · Капітал та резерви · Інші пасиви

Статті балансу подібні до балансів ін.країн, але є деякі відмінності.

Актив:

1. Стаття «золоті сертифікати» відображає золоті запаси. Казначейство, у власності якого знаходяться золоті запаси, видає на ім’я банку сертифікати, які засвідчують перерахування на його рахунки суми еквівалентної вартості золотого запасу сум, розрахованих на основі ринкової вартості. Нові суми можуть бути перераховані на рахунки казначейства під золоті сертифікати лише у випадку придбання казначейством додаткового золота або підвищення його ціни. У випадку зменшення обсягу золотого запасу, казначейство повинно випустити золоті сертифікати на відповідну суму у ФРБ. При цьому зменшується і розмір депозиту у ФРС.

2. «Спеціальні права запозичення» - відповідно до діючого в США законодавства, отримані в США СПЗ зараховуються на рахунок фонду валютного регулювання, який контролюється казначейством. Цей фонд періодично перетворює СПЗ в долари, надаючи банкам кредити під сертифікати. Суми кредитів додаються до рахунку «СПЗ», а доларовий еквівалент суми нових кредитів під сертифікати. СПЗ додаються до спеціального депозитного рахунку казначейства.

3. «Касова готівка (монети)» - враховується вартість готівки, випущеної казначейством в обіг. При випуску додаткової кількості монет ФРС кредитує рахунок депозитів казначейства і збільшує грошовий запас. В міру необхідності готівка надходить в обіг через депозитні заклади, які їх отримують від резервних банків, після чого депозити їх дебетуються.

4. «Позики» - на відміну від статей активу балансу ін. країн, по якій федеральні резервні банки надають кредити рефінансування, не є настільки важливою сума наданих кредитних надходжень на рахунках депозитних закладів.

5. «Цінні папери» - відображає операції з ц.п. уряду США (казначейськими векселями, нотами, облігаціями, борговими зобов’язаннями федеральних відомств, придбаними на відкритому ринку).

6. «Засоби в розрахунках» - враховуються інкасові та ін.грошові документи, депоновані федеральними резервними банками.

7. «інші активи» - включають вартість приміщень ФРБ, % які отримує ФРС, заспаси іноземної валюти.

8.

Пасив:

1. «»Банкноти ФРС» - найбільша стаття пасиву, емісія федеральних резервних білетів.

2. «Депозити» - друга за значенням стаття, депозити закладів, казначейства, закордонних банків.

2.1.Вклади депозитних установ – враховують резервні рахунки і т.зв. рахунки, пов’язані з наданням послуг ФРС. По цих рахунках проходять депозити КБ і ощадних установ, які зберігають у ФРС в доповнення до резервних рахунків кошти для оплати послуг, які надає ФРС по клірингу.

2.2.Депозити казначейства – яке використовує ці засоби для оплати всіх видів федеральних витрат. При здійснення клірингових платежів резервні рахунки депозитних установ зростають, а депозити казначейства зменшуються. Рахунки казначейства в резервних банках поповнюються переважно за рахунок переказів коштів на рахунки казначейства з депозитних інститутів, на які воно початково зараховувало надходження від податків і продажу ц.п.

2.3. Депозити іноземних державних органів, які вони зберігають у федеральному резервному банку Нью-Йорка, але зобов’язання по них розподілені між всіма резервними банками. Ці депозити використовуються зарубіжними депозитними органами для розрахунків.

3. «Капітал і резерви» - власний капітал ФРБ, мінімальна величина статутного капіталу ФРБ 4 млн.дол.

 

Банки-члени ФРС - всі національні банки, банки штатів можуть вступати до системи за бажанням (приблизно 40% з близько 10 тис. комерційних банків США належать до системи). Національні банки зобов’язані бути членами ФРС, банки штатів можуть приєднатися до неї, виконавши певні вимоги. Банки-члени ФРС у кожному окрузі є акціонерами резервного банку, що обслуговує даний округ. Кожен банк-член ФРС зобов’язаний постійно купувати державні цінні папери (на суму до 6% власного сплаченого капіталу) в окружному резервному банку та прийняти умову обов’язкових ретельних перевірок їх операцій представниками ФРС.

 

Інші депозитні установи. Окрім 4 тис. банків-членів ще понад 25 тис. інших депозитних установ пропонують американцям вклади під проценти та інші банківські послуги. До таких депозитних установ належать комерційні банки, що не є членами ФРС, ощадні банки, ощадно-позичкові асоціації та кредитні спілки. Формально не будучи частиною Системи, їх діяльність у значній мірі підлягає регулюванню ФРС , зокрема це стосується резервних вимог, і вони мають доступ до платіжних послуг Системи.

 

Федеральний комітет вільного ринку - Комітет визначає політику ФРС у сфері купівлі-продажу державних цінних паперів.

Функції:

- формує її грошову політику;

- здійснює широкий контроль за зростанням пропозиції грошей в державі;

- несе відповідальність за діяльність ФРС на внутрішніх ринках цінних паперів та ринках іноземних валют (ці операції здійснюються через Федеральний резервний банк Нью-Йорка як представника комітету)

До складу комітету входить 12 осіб: 7 членів Ради керуючих та 5 президентів резервних банків, одним з них є президент Федерального резервного банку Нью-Йорка. Інші президенти працюють у Комітеті протягом року за принципом ротації.

Комітет збирається регулярно приблизно один раз у 6 тижнів, а при необхідності і частіше, для формування політики ФРС. У його роботі постійно беруть участь не лише члени Ради керуючих і 5 президентів резервних банків, але також і решта 7 президентів федеральних резервних банків, представники ФРС з комітетів відкритого ринку та іноземних рахунків, деякі старші чиновники Ради керуючих і по одному зі старших економістів кожного федерального резервного банку.

Засідання Комітету, як правило, розділяються на 4 частини:

1. огляд останніх дій керуючих комітетами ФРС,

2. обговорення загальної економічної ситуації,

3. обговорення фінансової ситуації і можливих варіантів монетарної політики,

4. голосування з приводу монетарної політики членами Комітету.

 

Надзвичайно важливу роль у забезпеченні стабільності бан­ківської системи США відіграє Федеральна корпорація страхуван­ня депозитів: фонд страхування банків і фонд страхування ощадних асоціацій. Вона була створена 1934 року з метою відновлення довіри до банків після численних банкрутств.

Усі банки, що залучають депозити, повинні бути її учасника­ми. Корпорація має доволі широкі повноваження щодо здійснення контролю за діяльністю банків.

Завдання ФКСД:

- сплатити власникам депозитних рахунків збанкрутілих банків компенсацію страхової суми (100тис.дол);

- вивільнити якомога більше грошових коштів з активів збанкрутілого банку.

Функції ФКСД:

1. страхування депозитів на суму 100 тис.дол.;

2. санація банків-банкрутів;

3. сприяння безпеці та надійності страхування депозитних установ та американської фінансової системи.

Послуги ФКСД:

- надання кредитів для злиття банку з іншими;

- поручительство за банк шляхом перерахунку на його рахунок коштів;

- проведення процедури банкрутства з виплатою страхової суми.

 

До складу ФРС входять також такі Консультаційні Ради: Федеральна консультаційна рада, Консультаційна рада з питань стану споживачів та Консультаційна Рада з питань діяльності ощадних установ.

Федеральна консультативна Рада - орган, який було створено згідно закону про ФРС, проводить наради з Радою керуючих з економічних та банківських питань та дає рекомендації відносно діяльності ФРС. До ради входять 12 членів - по одному від кожного округу ФРС. Рада повинна збиратися у Вашингтоні якнайменше чотири рази на рік.

Консультаційна Рада з питань стану споживачівбула створена у 1976 році. Вона дає Раді керуючих консультації з питань захисту інтересів споживачів при використанні споживчих кредитів та інші. Рада складається з тридцяти членів, які захищають інтереси широкого кола клієнтів та кредиторів. Рада збирається на свої засідання тричі на рік.

Консультаційна Рада з питань діяльності ощадних установ була створена після прийняття закону про дерегулювання діяльності депозитних установ 1980р. Рада надає інформацію та результати аналізу проблем ощадних установ. До Ради входять представники ощадних банків, ощадно-позичкових асоціацій та кредитних спілок. Засідання проводиться 4 рази на рік.

 

ФУНКЦІЇ ТА ЦІЛІ СИСТЕМИ

Головні функції ФРС подібні до функцій, що їх виконують центральні банки інших країн. ФРС відповідальна за здійснення монетарної політики, підтримання рівня ліквідності, надійності та стабільності банківської системи і допомогу фінансовим органам - Міністерству фінансів США ( Державній скарбниці ) – у виконанні деяких їхніх обов’язків. Крім того, ФРС бере участь у підтриманні та регулюванні платіжної системи країни і безперервно спрямовує зусилля на підвищення її ефективності та надійності. Останніми роками Конгрес розширив обов’язки ФРС, прийнявши декілька нових законів, спрямованих на захист споживачів під час їхніх операцій з банками та іншими фінансовими інститутами і сприяння регіональному розвитку та реінвестуванню.

Основні функції ФРС:

1) здійснення впливу на пропозицію грошей та кредиту;

2) регулювання діяльності та нагляд за фінансовими інституціями;

3) роль банківського та фінансового представника держави;

4) пропозиція платіжних послуг громадянам через депозитні установи.

Особливості діяльності ФРС:

1.Банкір уряду.

2. Фінансовий агент держави.

3. Емісія паперових грошей та карбування монет.

4. Емісія банкнот.

5.Обробка чеків.

6.Послуги по здійсненню електронних платежів.

7.Контроль і нагляд.

8.Кредитор останньої інстанції.

 


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. VІ. План та організаційна структура заняття
  3. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  4. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  5. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  6. Активні операції банків
  7. Активні операції комерційних банків
  8. Аналіз динаміки та структури банківських доходів
  9. Аналіз достатності банківського капіталу
  10. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  11. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  12. Атомно-кристалічна структура металів




Переглядів: 889

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Умови ефективної діяльності груп працівників | МОНЕТАРНА ПОЛІТИКА ФРС

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.