Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2.1. Єдина державна система запобігання і реагування на надзвичайні ситуації.

ДО ЗМІСТОВОГО МОДУЛЮ №1

Тема 2.1. Єдина державна система запобігання і реагування на надзвичайні ситуації.

ЛЕКЦІЯ

В.В. Серебряк

ЗАТВЕРДЖУЮ

ВНУТРІШНІХ СПРАВ ІМЕНІ Е.О. ДІДОРЕНКА

ЛУГАНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Висновок.

Враховуючи періодичність відбуття різноманітних надзвичайних ситуацій як в Україні так і у всьому світі слід зазначити важливість питання їх кваліфікації за ознаками та рівнями (ступенем поширення), що є правовою підставою для організації їх прогнозування, своєчасного попередження та подолання наслідків.

Окремо слід звернути увагу на різноманітні характеристики (фізичні, хімічні, соціологічні та ін., ) наведені у лекційному матеріалі необхідні, з практичного боку як для індівідуального захисту так і для організаціі захисту населення у надзвичайних ситуаціях, з теоретичного є обов‘язковим підгрунтям для вивчення наступних тем дисципліни «Цивільний захист».

Укладач:

Доцент кафедри ТСП

кандидат медичних наук Воронов М.В.

 

 

Кафедра тактико-спеціальної підготовки факультету підготовки фахівців для підрозділів міліції громадської безпеки

 

 

Завідувач кафедри

тактико-спеціальної підготовки,

кандидат педагогічних наук, доцент

«___» _________ 2013 року

 

 

з навчальної дисципліни

цивільний захист

 

Тема

 

 

Для студентів (слухачів) навчально-наукового інституту права, інституту заочного та дистанційного навчання.

 

Обговорено та ухвалено на засіданні кафедри тактико-спеціальної підготовки

«28» серпня 2013 року, протокол №2.

 

Навчальний час 2 години

 

Луганськ – 2013

 

 

 

Дидактичні цілі:

1. Навчальні: систематизація, конкретизація, поглиблення знань нормативно-правової бази організації і функціонування єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій, отримання системологічних знань з організації цивільного захисту у сучасних умовах;

2. Розвиваючи: розвинення логічного мислення слухачів, набуття ними умінь працювати з різними літературними джерелами, формування умінь і навичок аналізу

3. Виховні: виховання відповідальності, працездатності, культури спілкування і мислення, зацікавленості до предмету «Цивільний захист» та до фахового навчання у цілому, формування раціоналізації навчально-пізнавальної діяльності та організації дозвілля.

План лекції:

Вступ.

1.Історія створення і перспективи розвитку системи захисту населення і держави в умовах надзвичайних ситуацій.

2. Єдина державна система попередження і реагування на надзвичайні ситуації, її основні задачі і структура.

3. Законодавче і нормативно-правове забезпечення функціонування єдиної державної системі попередження і реагування на надзвичайні ситуації.

Висновок.

 

Основні поняття: державна система запобігання і реагування на надзвичайні ситуації, органи управління державною системою, реагування на надзвичайні ситуації, запобігання виникнення, система цивільної оборони та цивільного захисту.

 

Рекомендована література


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II Державна дума
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  12. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Історія створення і перспективи розвитку системи захисту населення і держави в умовах надзвичайних ситуацій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.