Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Творча робота.

Словникова робота.

- Розглянемо незрозумілі слова, які зустрілися у казці.

3.Повторне читання вголос за логічно завершеними частинами. Аналіз змісту, вибіркове читання.

1)Зачин.
-Чи можна дати характеристику героїв?Яку?
2)Читаємо до слів «…глядіть, скільки я зерна намолотив!»
-Хто виконував роботу?
- Що робили мишенята?
3) «…взяв собі на плечі мішок і пішов».
- Хто поніс зерно до млина?
4) «…мабуть, мені доведеться».
- Як ви думаєте, хто спече пироги?
- Дочитайте казку мовчки і скажіть, як ви зрозуміли зміст останнього речення?
5)- Чи справедливо вчинив півник?
-Хто з героїв казки вам сподобався?Чим саме?

-Чому мишенята не допомагали півнику?

-Пограємо в розвідників .

-Хто швидше знайде слова в казці, які відповідають малюнку?

-Знайдіть у тексті і прочитайте, як змінювався настрій мишенят під час розмови з півником ?

Отже, знайдіть зачин, основну частину і кінцівку!

4. Гра "Добери для слів суперників" (антоніми). Учитель називає слово, а учні добирають слово, протилежне за значенням (антонім).

.

4.Фізкультхвилинка.

Сірі мишки маленькі, хвостики у них довгенькі.

Грались, веселились,працювати вже втомились.

А щоб добре працювати,треба трошки пострибати.

Відпочили, розім'ялись —й до роботи знов взялись.

 

5.Читання казки в особах.

Від слів ,, От якось підмітав півник подвір’я…’’

 

6.Інсценізація уривка казки.

-А зараз ми будемо артистами.

(від слів"Ох і зголоднів я!").

 

-Подумайте, що буде з героями після закінчення твору.

-Де треба було змінити сюжет казки, щоб мишенята змогли їсти пироги?

 

8. Характеристика героїв казки. Визначення головної думки.

 

— Ви повинні знайти і підкреслити ті риси характеру, які, на вашу думку, притаманні героям казки.

Мишки Півник

слухняні роботящий

веселі розумний

ледачі лінивий

нероби трудолюбивий

працьовиті невдячний

хитрі стриманий

 

Висновок зачитується окремими учнями.

-Кому у цій казці ви більше симпатизуєте? -Чому? А як ставиться до своїх героїв автор?

-Відшукайте продовження прислів'їв і скажіть, яке з них виражає закінчену думку казки.

Без трудів а хто ґави ловить.

Хто дбає, не їстимеш пирогів.

Xто діло робить, той і має.

 

ІV. Підсумок уроку.

-Кому з героїв ви можете дати свої поради? Які саме?

-Чого вчить ця казка?

-Які інші назви має казка?

-Чи не поводитесь ви інколи, як ці мишенята?

- А ви завжди допомагаєте, коли вас просять?
- Для чого людині потрібно працювати?

- Виберіть слова з таблиці, які б залишилися у нашому класі.
1. Рано прокидатись
2. Лінуватись
3. До роботи братись
4. Нероби
5. Старатись
6. Ледарі

За старанність Півник вам дарує КОЛОСКИ!

 


Читайте також:

  1. IV. Практична робота.
  2. VI. Домашня робота.
  3. VI. Практична робота.
  4. VI. Практична робота.
  5. VI. Практична робота.
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 743

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управління фінансовим механізмом | PR-ІНСТРУМЕНТАРІЙ І МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.