МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Творча робота.Словникова робота. - Розглянемо незрозумілі слова, які зустрілися у казці. 3.Повторне читання вголос за логічно завершеними частинами. Аналіз змісту, вибіркове читання. 1)Зачин. -Чому мишенята не допомагали півнику? -Пограємо в розвідників . -Хто швидше знайде слова в казці, які відповідають малюнку? -Знайдіть у тексті і прочитайте, як змінювався настрій мишенят під час розмови з півником ? Отже, знайдіть зачин, основну частину і кінцівку! 4. Гра "Добери для слів суперників" (антоніми). Учитель називає слово, а учні добирають слово, протилежне за значенням (антонім). . 4.Фізкультхвилинка. Сірі мишки маленькі, хвостики у них довгенькі. Грались, веселились,працювати вже втомились. А щоб добре працювати,треба трошки пострибати. Відпочили, розім'ялись —й до роботи знов взялись.
5.Читання казки в особах. Від слів ,, От якось підмітав півник подвір’я…’’
6.Інсценізація уривка казки. -А зараз ми будемо артистами. (від слів"Ох і зголоднів я!").
-Подумайте, що буде з героями після закінчення твору. -Де треба було змінити сюжет казки, щоб мишенята змогли їсти пироги?
8. Характеристика героїв казки. Визначення головної думки.
— Ви повинні знайти і підкреслити ті риси характеру, які, на вашу думку, притаманні героям казки. Мишки Півник слухняні роботящий веселі розумний ледачі лінивий нероби трудолюбивий працьовиті невдячний хитрі стриманий
Висновок зачитується окремими учнями. -Кому у цій казці ви більше симпатизуєте? -Чому? А як ставиться до своїх героїв автор? -Відшукайте продовження прислів'їв і скажіть, яке з них виражає закінчену думку казки. Без трудів а хто ґави ловить. Хто дбає, не їстимеш пирогів. Xто діло робить, той і має.
ІV. Підсумок уроку. -Кому з героїв ви можете дати свої поради? Які саме? -Чого вчить ця казка? -Які інші назви має казка? -Чи не поводитесь ви інколи, як ці мишенята? - А ви завжди допомагаєте, коли вас просять? - Виберіть слова з таблиці, які б залишилися у нашому класі. За старанність Півник вам дарує КОЛОСКИ!
Читайте також:
|
||||||||
|