МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Рішення як творчий процесБажання домогтися успіху характерно для багатьох, однак далеко не кожен його домагається. У менеджменті успіх є неодмінною умовою, тому що тільки сприяє виживанню й ефективній роботі фірми. Успіху неможливо домогтися рутинною, нехай навіть клопіткою і сумлінною роботою керівника. Для успіху необхідна творчість, талант. Тільки в єднанні спеціальних знань, досвіду і творчості менеджера, його здатності вміти і знати, де зосередити ї сили — запорука успіху. Творчість є часовий процес, послідовність дій чи подій, що приводять до зовсім нової системи, що задовольняє поставлену у в даний момент часу. Визнання проблеми є необхідною умовою для її рішення,і тому що, якщо проблема не існує для того, хто приймає рішення, то ухвалення рішення не відбудеться. Більш того, якщо проблема і визнана, то не всяке її рішення може носити творчий характер. Рутинні, повторювані проблеми відносяться до категорії структурованих і вони не вимагають творчості. Так, наприклад, можна розглянути можливість заняття з посади когось зі своїх кандидатів, прийняти на роботу когось з боку і т.д. Подібні проблеми відомі з попереднього досвіду, стандартні і легко вписуються в границі звичайного, нетворчого рішення. Однак нерідко виникають нові, унікальні проблеми, рішення яких не вміщається в стандартні рамки. Саме в цьому випадку необхідний творчий підхід. Ухвалення рішення розглядалося як раціональний процес, тобто як серія стадій і етапів, через які менеджер у творчому пошуку повинен пройти від початку до кінця, щоб дійти до повного виконання рішення й усунення виниклої проблеми. У реальному житті не зовсім так, тому що існує цілий ряд обмежень «реального світу», що перешкоджають застосуванню раціональної моделі в Процесі ухвалення рішення: • Часто менеджери не знають, що проблема існує. Вони або перевантажені, або проблема добре схована від них; • не представляється можливості збирати навколо проблеми всю наявну інформацію з технічних чи вартісних причин. Обмеження в часі змушують приймати не кращі рішення. У багатьох випадках розглядаються не всі альтернативи, а при їхній оцінці і виборі важко врахувати якісні фактори. Однак загальні механізми ухвалення рішення в реальному житті зберігаються. Рішення повинне розглядатися як продукт управлінської праці, а його прийняття як процес, що веде до появи цього продукту. Правильно приймати рішення — це галузь науки і практики, необхідний атрибут будь-якого менеджера. Прийняття ж правильних рішень — це галузь управлінського мистецтва, творчість. Здатність і уміння робити це розвивається з досвідом, придбаним керівником протягом усього життя! Сукупність знання й уміння складають компетентність будь-якого керівника й в залежності від рівня останнього говорять про ефективного чи неефективного працюючого менеджера.
Читайте також:
|
||||||||
|