МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СТРАН АЗИИ, АФРИКИ И Латинской АмерикиИСТОРИЯ Новейшего времени Колб Е.Г. Курс лекцій з культурології Волинець Світлана Вікторівна Цимбал Тетяна Володимирівна Й практичній професійній діяльності! Бажаємо Вам успіхів та творчих досягнень у подальшому навчанні ПІСЛЯМОВА
Ви завершили розгляд головних культурологічних, етичних та естетичних концепцій, теоретичних моделей, ідей щодо природи, сутності, структури та особливостей функціонування такого унікального явища, як „культура”. Кожна з них має певний сенс і право на існування. Але тільки в цілісності, інтеграції й відкритості наукова теорія культури як соціально-історичного процесу постає сукупною філософською теорією життєдіяльності людства. Кожен з вас тепер має своє розгалужене уявлення про культуру і може бути повноцінним громадянином, адже жити в соціумі людським чином можна лише знаючи, які закони та закономірності визначають існування культури, які чинники регулюють відносини між людьми, де знаходиться джерело суспільного блага і як може завершитися те, що ми називаємо соціальним прогресом. Світ увійшов у третє тисячоліття нової ери. Яким воно буде для людства, ми не можемо відповісти напевне. Чи встоїть людина при зіткненні з глобальними проблемами сучасності? Чи зуміє не допустити розв’язання нової світової війни? Чи не загине у полум’ї ядерної катастрофи? Чи збереже духовні цінності минулих поколінь та власну людську гідність? Чи буде побудована справді незалежна демократична держава – Україна, якою зможемо пишатися, чи знову дозволимо „злодіям” ошукати нас? Відповідь на ці запитання залежить і від нас з вами – від нашої активної, діяльної життєвої позиції, нашого розуму, нашого високоморального, вільного та відповідального вибору парадигми власного буття. Сподіваємося, що курс культурології допоміг вам піднятися на новий рівень осягнення проблем людського життя, зрозуміти необхідність творчого опанування духовної спадщини людства з метою використання набутих знань в процесі вирішення нагальних проблем сьогодення.
МЕТОДИЧНЕ ВИДАННЯ
(для студентів всіх спеціальностей та форм навчання)
Рецензенти В.В.Ленська, к.іст.н., доцент Т.К.Дацюк, к.іст.н.
Відповідальна за випуск Н.В.Ведмецька, к.філос.н., доцент, зав. кафедри політичної історії, філософії та політології
Підписано до друку ________________ 2007 року. Формат 60х90х16 друкованих аркушів – 2. Замовлення № _______. Тираж ______ екземплярів.
______________________________________________________
50000, м. Кривий Ріг, вул. Карла Маркса, 64 Криворізький економічний інститут КНЕУ ім.Вадима Гетьмана
(1918-1945) Читайте також:
|
||||||||
|