МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Осмислене письмо за зразком як засіб формування у першокласників правописних навичокЗавдання початкової школи, крім інших, - закласти у навчальній підготовці молодших школярів основу грамотного письма. Ведуться експерименти з метою пошуку ефективних підходів до навчання правопису в школі першого ступеня. Здійснене нами дослідження спирається на ідеї, оцінені як фундаментальні в сучасній психолого-педагогічній науці. Це – теорія свідомого формування орфографічної навички (Д.М.Богоявленський, С.Ф.Жуйков та ін.), поетапного формування розумових дій (Л.І.Айдарова, П.Я.Гальперін, А.А.Запорожець, Н.Ф.Тализіна), системного вивчення орфографії (М.В.Бардаш, П.С.Жедек, І.М.Лапшина, Л.Г.Райська, В.В.Рєпкін, М.С.Рождественський, Т.Д.Трубіцина), взаємозв`язку орфоепічних й орфографічних умінь і навичок (А.А.Бондаренко, М.С.Вашуленко, Л.М.Симоненкова, Н.Г.Шкуратяна і ін.), потребу застосовувати опору на мовленнєві кінестезії у навчанні грамотності молодших школярів (Л.К.Назарова). До уваги було взято рекомендоції щодо застосування алгоритму в процесі вироблення в учнів правописної пильності (М.Р.Львов, С.П.Олійник, О.Н.Хорошковська). Одним із продуктивних способів формування у першокласників навичок грамотного письма вбачається у перетворенні письма за зразком на етапі навчання грамоти в раціональний засіб оволодіння початковими "секретами" українського правопису. Для розробки теоретичних засад експериментальної методики у дослідженні розглянуто поняття правопису в його зіставленні з орфографією, з‘ясовано поняття орфограми, розглянуто класифікаційні ознаки орфограм. Аналізуючи наявні визначення орфограм. враховуючи специфіку введення терміна "орфограма" на стадії навчання грамоти, ми створили прийнятне для методичних цілей нашого дослідження узагальнене визначення, згідно з яким орфограма – це буква, знак у слові або пропуск між словами, які потребують пояснення. На початку букварного періоду було введено пропедевтичні вправи, які тривали впродовж усього навчання грамоти, Робота над вправами покликана підготувати дітей до розуміння вимог послідовних дій осмисленого списування, розвитку уваги, пам‘яті. Розроблено систему навчальних вправ: за етапами навчання (пропедевтичні, основні); за формою виконання (усні – звуковий аналіз і синтез, орфоепічне промовляння, повне і часткове коментування та письмові – зорові диктанти, зорово-слухові диктанти, вправи на коректуру, моделювання); за засобами навчання (традиційні, комп‘ютерні програми); за діяльністю вчителя і учнів (репродуктивні, проблемно-пошукові); за характером системного підходу (окремі елементи, зв‘язки не встановлені, алгоритм); за формою організації навчання (фронтальні, групові, індивідуальні). Окреме місце відведено уроку, на якому було визначено правила (алгоритм) осмисленого письма за зразком. Читайте також:
|
||||||||
|