МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Система раціонального обслуговивання виробництваСтруктура допоможного господарства підприємства Зміст і задачі технічного обслуговування виробництва РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА До складу кожного промислового підприємства входить комплекс цехів, ділянок і служб так званого допоміжного виробництва (господарства). Структура допоміжного господарства має в своєму складі: 1) допоміжних цехи: - ремонтно-механічні (служба головного механіка); - енергетичні (служба головного енергетика); - інструментальні (інструментальний відділ); 2) обслуговуючі господарства: - транспортно-складські; - відділ матеріально-технічного постачання і служби в основних виробничих цехах. Робітники, зайняті в даних підрозділах відносяться до допоміжних робітників. Задачею і функцією допоміжного господарства підприємства є - забезпечення профілактичним, попереджувальним обслуговуванням нормальне протікання основних виробничих процесів і усунення виникаючих перебоїв у виробництві. Усі допоміжні роботи підрозділяються за ступенем їхнього зв'язку з основним виробництвом: 1) виконувані безпосередньо в складі основного виробництва; 2) на безпосередньо не зв'язані з основним виробництвом і виконувані окремо від нього. Удосконалювання організації допоміжного виробництва підприємства - це система заходів, спрямованих на підвищення ефективності обслуговування основного виробництва при економії трудових витрат на виконання даних задач. Дана система передбачає: 1) спеціалізацію і централізацію на підприємствах найважливіших функцій обслуговування, що можуть бути відділені від процесу виготовлення продукції (виділення інструментальних ділянок у цехи, дочірні підприємства, транспортно-складських і вантажно-розвантажувальних робіт в окремі цехи, ремонтних робіт - у цехи); 2) нормування усіх видів допоміжних робіт; 3) упровадження КОМПЛЕКСНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ виробництва: разом із процесами основного виробництва включає технологію розвантаження і транспортування вихідної сировини, матеріалів і комплектуючих виробів, їхньої первинної обробки і надходження у виробничі цехи, усього наступного транспортування і складування сировини, виробів, контроль допоміжних процесів нормою часу. Переваги комплексної технології: - збільшується обсяг нормованих робіт, необхідних для визначення повної собівартості продукції (загальнозаводські витрати раніше розраховувалися укрупнено, у процентному співвідношенні, при застосуванні комплексної технології ¾ це застосування нормативів); 2) з'являється можливість правильно оцінювати рівень прийнятих рішень на всіх стадіях виробничого процесу і вибирати з них найефективніші. Результатом створення такої технології є «Карта технології обслуговування», що повинна містити розділи: 1) перелік виконуваних функцій обслуговування, їхні обсяги; 2) періодичність виконання кожної функції (графіки); 3) елементи трудового процесу по виконанню кожної функції (комплекси прийомів, трудові дії, операції); 4) форми і методи організації праці (види бригад, схеми руху); 5) нормативи і норми робочого часу й умов роботи (складні, особливо складні, нормальні); 6) вимоги до виконавця (розряд, професія); 7) оплата праці (відрядна, погодинна, безтарифна); 8) техніко-економічні показники (витрати на обслуговування, економія в результаті проведення даних заходів). Організація системи раціонального обслуговування включає і впровадження ефективних структур керування обслуговуванням виробництва. Практика показує, що нераціонально поєднувати всі обслуговуючі служби під одне керівництво, потрібна конкретна їхня спеціалізація. І чи варто створювати об'ємне допоміжне господарство в себе на підприємстві, якщо в галузі існують спеціалізовані підприємства по виконанню даних функцій. Наприклад, домноремонт – здійснює кап. ремонт доменних печей і ін.
Читайте також:
|
||||||||
|