МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Система раціонального обслуговивання виробництваСтруктура допоможного господарства підприємства Зміст і задачі технічного обслуговування виробництва РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА До складу кожного промислового підприємства входить комплекс цехів, ділянок і служб так званого допоміжного виробництва (господарства). Структура допоміжного господарства має в своєму складі: 1) допоміжних цехи: - ремонтно-механічні (служба головного механіка); - енергетичні (служба головного енергетика); - інструментальні (інструментальний відділ); 2) обслуговуючі господарства: - транспортно-складські; - відділ матеріально-технічного постачання і служби в основних виробничих цехах. Робітники, зайняті в даних підрозділах відносяться до допоміжних робітників. Задачею і функцією допоміжного господарства підприємства є - забезпечення профілактичним, попереджувальним обслуговуванням нормальне протікання основних виробничих процесів і усунення виникаючих перебоїв у виробництві. Усі допоміжні роботи підрозділяються за ступенем їхнього зв'язку з основним виробництвом: 1) виконувані безпосередньо в складі основного виробництва; 2) на безпосередньо не зв'язані з основним виробництвом і виконувані окремо від нього. Удосконалювання організації допоміжного виробництва підприємства - це система заходів, спрямованих на підвищення ефективності обслуговування основного виробництва при економії трудових витрат на виконання даних задач. Дана система передбачає: 1) спеціалізацію і централізацію на підприємствах найважливіших функцій обслуговування, що можуть бути відділені від процесу виготовлення продукції (виділення інструментальних ділянок у цехи, дочірні підприємства, транспортно-складських і вантажно-розвантажувальних робіт в окремі цехи, ремонтних робіт - у цехи); 2) нормування усіх видів допоміжних робіт; 3) упровадження КОМПЛЕКСНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ виробництва: разом із процесами основного виробництва включає технологію розвантаження і транспортування вихідної сировини, матеріалів і комплектуючих виробів, їхньої первинної обробки і надходження у виробничі цехи, усього наступного транспортування і складування сировини, виробів, контроль допоміжних процесів нормою часу. Переваги комплексної технології: - збільшується обсяг нормованих робіт, необхідних для визначення повної собівартості продукції (загальнозаводські витрати раніше розраховувалися укрупнено, у процентному співвідношенні, при застосуванні комплексної технології ¾ це застосування нормативів); 2) з'являється можливість правильно оцінювати рівень прийнятих рішень на всіх стадіях виробничого процесу і вибирати з них найефективніші. Результатом створення такої технології є «Карта технології обслуговування», що повинна містити розділи: 1) перелік виконуваних функцій обслуговування, їхні обсяги; 2) періодичність виконання кожної функції (графіки); 3) елементи трудового процесу по виконанню кожної функції (комплекси прийомів, трудові дії, операції); 4) форми і методи організації праці (види бригад, схеми руху); 5) нормативи і норми робочого часу й умов роботи (складні, особливо складні, нормальні); 6) вимоги до виконавця (розряд, професія); 7) оплата праці (відрядна, погодинна, безтарифна); 8) техніко-економічні показники (витрати на обслуговування, економія в результаті проведення даних заходів). Організація системи раціонального обслуговування включає і впровадження ефективних структур керування обслуговуванням виробництва. Практика показує, що нераціонально поєднувати всі обслуговуючі служби під одне керівництво, потрібна конкретна їхня спеціалізація. І чи варто створювати об'ємне допоміжне господарство в себе на підприємстві, якщо в галузі існують спеціалізовані підприємства по виконанню даних функцій. Наприклад, домноремонт – здійснює кап. ремонт доменних печей і ін.
Читайте також:
|
||||||||
|