МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Постановка завдань ціноутворенняАлгоритм ціноутворення на промислову продукцію Тема 11 Цінова політика
План 1. Алгоритм ціноутворення на промислову продукцію. 2. Постановка завдань ціноутворення. 3. Класифікація витрат промислового підприємства. 4. Особливості моніторингу цін конкурентів. 5. Методи ціноутворення.
Алгоритм ціноутворення на промислову продукцію, як правило, складається з наступних етапів: 1. Постановка завдань ціноутворення. 2. Визначення попиту. 3. Оцінка витрат. 4. Аналіз цін і товарів конкурентів. 5. Вибір методу ціноутворення. 6. Установлення остаточної ціни.
Існують три основні групи цілей ціноутворення, на які може орієнтуватися фірма: 1) орієнтовані на прибуток (забезпечити отримання максимального або задовільного прибутку, доходу від інвестицій, швидке надходження готівки); 2) орієнтовані на збут (забезпечити певний обсяг продажу, максимізувати виручку, збільшити частку ринку); 3) пов'язані з конкуренцією – забезпечити стабілізацію цін на конкуруючі товари, суттєве коливання яких може спровокувати негативну реакцію споживачів. Інша ціль цієї групи – позиціонування товару відносно конкурентів. У таблиці 11.1 представлений взаємозв'язок цілей ціноутворення, цільової функції підприємства та факторів, які впливають на вибір цілі ціноутворення.
Таблиця 11.1 – Взаємозв'язок цілей ціноутворення та цільової функції підприємства
Закінчення табл. 11.1
Таким чином, приступаючи до розрахунку ціни, необхідно чітко визначити, чого підприємство хоче домогтися за допомогою встановлюваної ціни на свою продукцію.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|