Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Постановка завдань ціноутворення

Алгоритм ціноутворення на промислову продукцію

Тема 11 Цінова політика

 

План

1. Алгоритм ціноутворення на промислову продукцію.

2. Постановка завдань ціноутворення.

3. Класифікація витрат промислового підприємства.

4. Особливості моніторингу цін конкурентів.

5. Методи ціноутворення.

 

Алгоритм ціноутворення на промислову продукцію, як правило, складається з наступних етапів:

1. Постановка завдань ціноутворення.

2. Визначення попиту.

3. Оцінка витрат.

4. Аналіз цін і товарів конкурентів.

5. Вибір методу ціноутворення.

6. Установлення остаточної ціни.

 

Існують три основні групи цілей ціноутворення, на які може орієнтуватися фірма:

1) орієнтовані на прибуток (забезпечити отримання максимального або задовільного прибутку, доходу від інвестицій, швидке надходження готівки);

2) орієнтовані на збут (забезпечити певний обсяг продажу, максимізувати виручку, збільшити частку ринку);

3) пов'язані з конкуренцією – забезпечити стабілізацію цін на конкуруючі товари, суттєве коливання яких може спровокувати негативну реакцію споживачів. Інша ціль цієї групи – позиціонування товару відносно конкурентів.

У таблиці 11.1 представлений взаємозв'язок цілей ціноутворення, цільової функції підприємства та факторів, які впливають на вибір цілі ціноутворення.

 

Таблиця 11.1 – Взаємозв'язок цілей ціноутворення та цільової функції підприємства

Стратегічні цілі підприємства Цілі ціноутворення Фактори, які впливають на вибір цілі ціноутворення
1. Цілі, засновані на прибутку 1.1. Максимізація прибутку – збільшення попиту на продукцію підприємства; – зростання доходів населення; – збільшення обсягів виробництва; – домінуюче положення підприємства на ринку
1.2. Швидке одержання готівки – сезонний характер виробництва; – короткий виробничий цикл; – модний товар (фетиш), вироблений підприємством
1.3. Одержання доходу від інвестицій – розширення виробництва; – модернізація виробництва; – реструктуризація виробництва
1.4. Оптимізація прибутку – наявність завойованої частки (ніші) ринку; – налагоджене виробництво

 


Закінчення табл. 11.1

Стратегічні цілі підприємства Цілі ціноутворення Фактори, які впливають на вибір цілі ціноутворення
2. Цілі, засновані на темпах росту підприємства 2.1. Створення більш сприятливого економічного клімату – домінуюче положення на ринку (фірми-монополісти); – модернізація підприємства, що веде до зміни деяких характеристик продукції
2.2. Подальше ефективне існування підприємства – виробництво унікальної продукції; – робота з декількома великими споживачами
3. Цілі, засновані на обсягах продажів 3.1. Завоювання частки (ніші) ринку – вихід підприємства на ринок; – випуск модернізованої продукції
3.2. Розширення частки (ніші) ринку – випуск нової продукції; – випуск модернізованої продукції; – боротьба з потенційними конкурентами
3.3. Максимізація обсягів продажів – збільшення попиту на продукцію підприємства; – випуск модернізованої продукції; – сезонний характер виробництва
3.4. Оптимізація обсягів продажів – необхідність обліку специфіки та сезонності виробництва; – налагоджене виробництво; – необхідність закріплення завойованої частки (ніші) ринку

 

Таким чином, приступаючи до розрахунку ціни, необхідно чітко визначити, чого підприємство хоче домогтися за допомогою встановлюваної ціни на свою продукцію.

 


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  5. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
  6. В якій функції гроші обслуговують процес ціноутворення?
  7. Вивчення вогнепальної зброї і наслідків її застосування для вирішен­ня діагностичних та ідентифікаційних завдань.
  8. Визначення методів ціноутворення.
  9. Виконанню цих завдань сприяла робота двох міжнародних конференцій: у Думбартон-Оксі у США (21 серпня – 7 жовтня 1944 р.) і в Ялті (Криму) в СРСР (4 – 11 лютого 1945 р.).
  10. Витратні методи ціноутворення
  11. Вплив фьючерсних бірж на ціноутворення та фінансові розрахунки
  12. Встановлення норм виробітку та нормованих завдань




Переглядів: 700

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення збалансованості асортименту продукції за принципом Парето | Класифікація витрат промислового підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.118 сек.