МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Менеджмент фірми та його функціїМаркетинг в системі управління фірмою. Організаційні структури і моделі управління підприємством. Менеджмент фірми та його функції. Тема: № 11 Система управління підприємством. Лекція № 12
Навчальна мета:Ознайомити студентівз організаційними структурами та моделями управління підприємством. Час:80 хв. Метод: Лекція Місце: Навчальна аудиторія Навчальні питання: 1. 15 хв. 2. 25 хв. 3. 25 хв. Заключна частина – 5 хв.(підсумок лекції, відповіді на запитання). Матеріально-технічне забезпечення:першоджерела, таблиці, схеми, малюнки. Джерела і література: 1. Гальчинський А.С. Палкін Ю.І. Основи економічних знань. Київ. "Вища
3. Економіка. Навчальний посібник / за ред. доц.. С.Д.Степаненка. – К.: КНЕУ, 2006. – 246с. 4. Крупка М.І, Островерх П.І., Реверчук С.К.. Основи економічної теорії: Підручник. – К.:Анка. – 2001. – 344с. 5. Кулішов В.В.. Основи економічної теорії: Підручник для студентів ВНЗ 3-те вид. випр. і доп.. – Львів: "Магнолія 2006" 2007. – 516с. 6. Мочерний С.В. Економічна теорія: Посібник. – Київ, "Видавництво центр", "Академія", 2003. – 656с.
План
Роль підприємця у виробництві проявляється в управлінні підприємством. Ефективність виробництва багато в чому визначається характером і якістю управління його процесом. Управління виробництвомв широкому розумінні передбачає свідомий вплив підприємців на економічні процеси з метою отримання максимального ефекту в господарській діяльності. Будь-який виробничий процес потребує управління, яке забезпечує узгодженість у використанні виробничих ресурсів і виконує загальні функції в виробничому організмі. Специфіка управлінської праці полягає в тому, що вона спрямована не на безпосереднє створення матеріальних благ і послуг, а на організацію їх виробництва, управління працівниками, які створюють ці блага і послуги. В період зародження ринкового виробництва, коли його масштаби були незначними, управління підприємством здійснювалось переважно його власником. Однак, у 20 ст. на великих підприємствах управління відокремлюється від власності і стає функцією найманих управлінців -менеджерів,які здійснюють менеджмент,тобто управління фірмою. Менеджмент - цілеспрямована система принципів, методів, засобів і форм управління за умов ринкової економіки з метою досягнення поставленої мети. На початку нашого століття в теорії менеджментупереважали технократичні підходи. В концепціях управління акцент робився на жорсткому раціоналізмі, тобто на раціоналізації трудового процесу, що полягало в вилученні зайвих витрат праці, усуненні зайвих трудових операції, економії ресурсів (Ф.Тейлор, Г.Форд, А.Файоль, М.Вебер). Але, починаючи з 30-х років, поширюється новий напрямок в теорії менеджменту, заснований на гуманізації управління, людяних відносинах між працівниками фірми. У післявоєнні роки, коли ринкове суспільство вступило в свою інформаційну стадію розвитку, впроваджується інформаційна модель менеджменту,для якої властиве активне використання в управлінні системного і ситуаційного підходів. Це проявляється в тому, що фірма розглядається як відкрита система, розвиток якої залежить від зовнішнього середовища. При цьому управління спрямоване на найповнішу реалізацію можливостей людини. Менеджментфірми виконує такі основні функції: • визначення стратегії розвитку фірми; • здійснення короткострокового і середньострокового планування; • вибір найдоцільнішої організаційної структури управління; • просування нововведень та передових ідей у виробництво; • організація обслуговування виробництва ресурсами; • оперативне управління фірмою; • координація діяльності працівників, забезпечення їх інформацією; • підбір кадрів, турбота про їх зростання, стимулювання персоналу за результатами діяльності; • розробка дієвої системи контролю за якістю праці і продукту, ефективного виконання управлінських рішень. Отже, менеджмент відображає суть управління фірмою.
Читайте також:
|
||||||||
|