Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опорний конспект лекцій з курсу

Кафедра економіки і маркетингу

Міністерство освіти і науки України

Додаток 2

СПІВВІДНОШЕННЯ ОЦІНОК ЗНАНЬ ЗА НАЦІОНАЛЬНОЮ ШКАЛОЮ, ШКАЛОЮ ECTS ТА ШКАЛОЮ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

За шкалою ECTS За національною шкалою За шкалою навчального закладу
А 5 (відмінно) 90-100
В,С 4(добре) 75-89
D,Е 3(задовільно) 60-74
2 (незадовільно з можливістю повторного складання) 35-59
F 2 (незадовільно з обов’язковим повторним курсом) 1-34

ЗМІСТ

Передмова .............................................................................................................

Лекція 1. Культура мови як складова частина загальнолюдської культури...

Лекція 2.Статус і становлення української мови як державної.....................

Лекція 3. Норми сучасної української літературної мови..............................

Лекція 4.Функціональні стилі сучасної української літературної мови......

Лекція 5. Писемне ділове мовлення.................................................................

Лекція 6. Словникова справа в Україні............................................................

Лекція 7.Культура терміновживання і термінотворення...............................

Лекція 8. Усне ділове мовлення........................................................................

Лекція 9. Мовленнєвий етикет – невід’ємний елемент культури

мовлення.............................................................................................

Теми для самостійної роботи студентів..........................................................

Практичні завдання до курсу...........................................................................

Варіанти завдань для контрольних робіт........................................................

Методичні вказівки щодо оформлення та написання реферату ..................

Тематика рефератів ..........................................................................................

Додаток 1. Система критеріїв оцінювання знань .........................................

Додаток 2. Співвідношення оцінок знань за національною шкалою,

шкалою ECTS та шкалою навчального закладу........................................

 

 


[1] Шелудько І., Садовський Т. Словник технічної термінології(загальний): (проєкт). – К.: Державне видавництво України, 1928. – С. 6

[2] Шелудько І., Садовський Т. Словник технічної термінології(загальний): (проєкт). – К.: Державне видавництво України, 1928. – С. 9

 

Львівський інститут економіки і туризму

 
 


для студентів

галузі знань «Економіка і підприємництво»

напрямку підготовки 6.03509 “Облік і аудит ”,

денної та заочної форми навчання


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  3. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  4. Актуальність курсу історіософії історії України
  5. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  6. Види лекцій
  7. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  8. Визначення предмету курсу
  9. Визначення предмету курсу
  10. Викладення лекційного матеріалу
  11. Вступ до курсу
  12. Вступ до курсу




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Писемне мовлення | Лекція 1. Організація маркетингової діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.