МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Опорний конспект лекцій з курсуКафедра економіки і маркетингу Міністерство освіти і науки України Додаток 2 СПІВВІДНОШЕННЯ ОЦІНОК ЗНАНЬ ЗА НАЦІОНАЛЬНОЮ ШКАЛОЮ, ШКАЛОЮ ECTS ТА ШКАЛОЮ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
ЗМІСТ Передмова ............................................................................................................. Лекція 1. Культура мови як складова частина загальнолюдської культури... Лекція 2.Статус і становлення української мови як державної..................... Лекція 3. Норми сучасної української літературної мови.............................. Лекція 4.Функціональні стилі сучасної української літературної мови...... Лекція 5. Писемне ділове мовлення................................................................. Лекція 6. Словникова справа в Україні............................................................ Лекція 7.Культура терміновживання і термінотворення............................... Лекція 8. Усне ділове мовлення........................................................................ Лекція 9. Мовленнєвий етикет – невід’ємний елемент культури мовлення............................................................................................. Теми для самостійної роботи студентів.......................................................... Практичні завдання до курсу........................................................................... Варіанти завдань для контрольних робіт........................................................ Методичні вказівки щодо оформлення та написання реферату .................. Тематика рефератів .......................................................................................... Додаток 1. Система критеріїв оцінювання знань ......................................... Додаток 2. Співвідношення оцінок знань за національною шкалою, шкалою ECTS та шкалою навчального закладу........................................
[1] Шелудько І., Садовський Т. Словник технічної термінології(загальний): (проєкт). – К.: Державне видавництво України, 1928. – С. 6 [2] Шелудько І., Садовський Т. Словник технічної термінології(загальний): (проєкт). – К.: Державне видавництво України, 1928. – С. 9
Львівський інститут економіки і туризму для студентів галузі знань «Економіка і підприємництво» напрямку підготовки 6.03509 “Облік і аудит ”, денної та заочної форми навчання Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|