МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Система товарного розподілу.Для того, щоб продукт міг задовольнити будь-яку потребу він повинен бути доставлений від виробника до споживача. Перед виробником постають закономірні питання: кому ж займатися товарорухом, якими мусять бути канали розподілу. Канал розподілу-це сукупність підприємств або окремих осіб, які виконують усі посередницькі функції з фізичного переміщення товарів і передачі будь-кому права власності на товари в процесі їхнього просування від виробника до споживача Всі учасники будь-якого каналу розподілу виконують одну або декілька функцій: · дослідницьку роботу-збір інформації, необхідної для планування та організації процесів розподілу та обміну; · просування товарів-створення і розповсюдження засобів стимулюючої дії, які мають посилити реакцію споживача на товари та послуги, що пропонуються; · встановлення контактів-налагодження і підтримка зв’язку з потенційними споживачами; · пристосування товару до вимог споживача-діяльність з виробництва, сортування, монтажу, пакування товару. · організацію та проведення переговорів з метою здійснення передачі товару від виробника споживачеві; · організацію товароруху, пов’язану з транспортуванням і складуванням товару; · фінансування-вишукування, придбання і використання засобів для покриття витрат функціонування каналу розподілу з метою одержання прибутку; · прийняття ризику-прийняття на себе відповідальності за функціонування каналу розподілу. Канали розподілухарактеризуються за кількістю рівнів, що їх складають. Рівень каналу розподілу-це будь-який посередник, що виконує певну роботу з просування товару і передачі права власності на нього кінцевому споживачеві. Канал нульового рівня складається з виробників, що продають товар безпосередньо споживачеві. Використання даного каналу прискорює цикли реалізації та обігу капіталу, сприяє налагодженню тісних контактів між обома сторонами, а також чуйному реагуванню на побажання споживача. Даний канал доцільно використовувати якщо : o кількість товару, що продається достатньо велика; o ринок споживачів концентрований; o товар потребує організації спеціальної служби сервісу; o обсяг замовлень дає змогу з максимальною ефективністю використати транспортні засоби; o на ринках існує достатньо розвинута мережа власних складських приміщень з необхідними під’їзними дорогами; o товар є вузькоспеціалізований за призначенням і виробляється за технічними умовами споживача; o ціна на ринку нестабільна і підприємство-виробник змушений вносити зміни оперативно; o специфіка товару така, що дає можливість утримувати власні служби збуту; Більшість підприємств, які виробляють товари для ринку споживача, вдаються до непрямих каналів збуту, тобто через посередників. Так однорівневий канал включає в себе одного посередника. На ринку споживача це найчастіше роздрібний торговець, а на ринку товарів промислового призначення торговельний агент або брокер. Використання послуг торговельного агента виправдано, якщо: o підприємство-виробник не дуже впевнено почувається у фінансовому плані;здійснюється вихід на ринок, який ще до кінця не вивчений; o обсяг і складність після продажного сервісу незначні; o ринок товару вертикальний; o кількість сегментів незначна; o можливе відвантаження товару споживачеві без після продажного сервісного обслуговування; Дворівневий канал включає в себе двох посередників. НА споживчому ринку такими посередниками є оптовий і роздрібний торговець. На індустріальному ринку це може бути дилер, дистриб’ютор. До оптових торговців належать оптовики-купці(мають право власності на товар); спеціалізовані оптовики(скуповують сільськогосподарську продукцію, нафтопродукти). Використання оптовика рекомендовано в таких випадках, коли: o ринок горизонтальний, на ньому достатня кількість споживачів; o робота торговельних агенті нерентабельна, через географічну розпорошеність сегментів ринку; o часто потрібні термінові поставки товарів невеликих партій; o відмінність між собівартістю і ціною продажу невелика; o економія на транспортних витратах, поставляючи великі партії товарів обмеженій кількості оптовиків. Трирівневий канал товароруху включає вже трьох посередників. Між оптовими і роздрібними торговцями перебуває ще й дрібний оптовик, який купляє товар у великих оптових торговців, а потім перепродує його великим підприємствам роздрібної торгівлі, яких великі оптовики, як правило не обслуговують.
Читайте також:
|
||||||||
|