МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Система товарного розподілу.Для того, щоб продукт міг задовольнити будь-яку потребу він повинен бути доставлений від виробника до споживача. Перед виробником постають закономірні питання: кому ж займатися товарорухом, якими мусять бути канали розподілу. Канал розподілу-це сукупність підприємств або окремих осіб, які виконують усі посередницькі функції з фізичного переміщення товарів і передачі будь-кому права власності на товари в процесі їхнього просування від виробника до споживача Всі учасники будь-якого каналу розподілу виконують одну або декілька функцій: · дослідницьку роботу-збір інформації, необхідної для планування та організації процесів розподілу та обміну; · просування товарів-створення і розповсюдження засобів стимулюючої дії, які мають посилити реакцію споживача на товари та послуги, що пропонуються; · встановлення контактів-налагодження і підтримка зв’язку з потенційними споживачами; · пристосування товару до вимог споживача-діяльність з виробництва, сортування, монтажу, пакування товару. · організацію та проведення переговорів з метою здійснення передачі товару від виробника споживачеві; · організацію товароруху, пов’язану з транспортуванням і складуванням товару; · фінансування-вишукування, придбання і використання засобів для покриття витрат функціонування каналу розподілу з метою одержання прибутку; · прийняття ризику-прийняття на себе відповідальності за функціонування каналу розподілу. Канали розподілухарактеризуються за кількістю рівнів, що їх складають. Рівень каналу розподілу-це будь-який посередник, що виконує певну роботу з просування товару і передачі права власності на нього кінцевому споживачеві. Канал нульового рівня складається з виробників, що продають товар безпосередньо споживачеві. Використання даного каналу прискорює цикли реалізації та обігу капіталу, сприяє налагодженню тісних контактів між обома сторонами, а також чуйному реагуванню на побажання споживача. Даний канал доцільно використовувати якщо : o кількість товару, що продається достатньо велика; o ринок споживачів концентрований; o товар потребує організації спеціальної служби сервісу; o обсяг замовлень дає змогу з максимальною ефективністю використати транспортні засоби; o на ринках існує достатньо розвинута мережа власних складських приміщень з необхідними під’їзними дорогами; o товар є вузькоспеціалізований за призначенням і виробляється за технічними умовами споживача; o ціна на ринку нестабільна і підприємство-виробник змушений вносити зміни оперативно; o специфіка товару така, що дає можливість утримувати власні служби збуту; Більшість підприємств, які виробляють товари для ринку споживача, вдаються до непрямих каналів збуту, тобто через посередників. Так однорівневий канал включає в себе одного посередника. На ринку споживача це найчастіше роздрібний торговець, а на ринку товарів промислового призначення торговельний агент або брокер. Використання послуг торговельного агента виправдано, якщо: o підприємство-виробник не дуже впевнено почувається у фінансовому плані;здійснюється вихід на ринок, який ще до кінця не вивчений; o обсяг і складність після продажного сервісу незначні; o ринок товару вертикальний; o кількість сегментів незначна; o можливе відвантаження товару споживачеві без після продажного сервісного обслуговування; Дворівневий канал включає в себе двох посередників. НА споживчому ринку такими посередниками є оптовий і роздрібний торговець. На індустріальному ринку це може бути дилер, дистриб’ютор. До оптових торговців належать оптовики-купці(мають право власності на товар); спеціалізовані оптовики(скуповують сільськогосподарську продукцію, нафтопродукти). Використання оптовика рекомендовано в таких випадках, коли: o ринок горизонтальний, на ньому достатня кількість споживачів; o робота торговельних агенті нерентабельна, через географічну розпорошеність сегментів ринку; o часто потрібні термінові поставки товарів невеликих партій; o відмінність між собівартістю і ціною продажу невелика; o економія на транспортних витратах, поставляючи великі партії товарів обмеженій кількості оптовиків. Трирівневий канал товароруху включає вже трьох посередників. Між оптовими і роздрібними торговцями перебуває ще й дрібний оптовик, який купляє товар у великих оптових торговців, а потім перепродує його великим підприємствам роздрібної торгівлі, яких великі оптовики, як правило не обслуговують.
Читайте також:
|
||||||||
|