Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Протиборство демократичних і диктаторських режимів в країнах Латинської Америки.

Сарвадайя» – індійський соціалізм, з відданістю релігійним, національним традиціям.

Махатма Ганді – національний лідер

Мета: поетапне та поступове просування до незалежності

Головне завдання: обєднання всіх соціальних груп і політичних сил під єдиним керівництвом найбільш авторитетної партії – ІНК.

Шлях досягнення - САТЬЯГРАХА (ненасильницький супротив) – ІІ етапи:

І етап – форма бойкота: відмова від почесних посад, звань, бойкот виборів, законодавчих органів, бойкот іноземних товарів.

ІІ етап– ухилення від сплати державних податків.

 

Кампанії непокори
1919 – 1922 рр. Бойкот товарів, ухиляння від сплати податків. Страйки, ітинги, демонстрації Результат – репресії, арешт М.Ганді.
1930 – 1931 рр. Мітинги, демонстрації, страйки, бойкоти, збройні повстання (переважно в районах проживання мусульман). «Соляний похід» Результат – репресії, арешт М.Ганді, пошук компромісу з ІНК
1932-1933 рр. Кампанія бойкоту колоніальних установ. Індивідуальна сатьяграха.Боротьба з дискримінацією «недоторканних».Повстання у князівствах. Арешт і ув’язнення М. Ганді та інших лідерів ІНК. Розпалювання національних протиріч.
Наслідок після сатьяграх - Прийняття Акту управління Індією, за яким країна перетворювалася на федеральний домініон під зверхністю віце-короля. Виборче право отримали 12 % населення, розширювалися права місцевих законодавчих органів. Перемога ІНК на виборах 1937 р., формування місцевих «конгресистських урядів».

 

 

2. Арабські країни в період світової кризи: Близькосхідна проблема.

Турція та Іран в міжвоєнний період

Країна TURC IRAN
Дата 1920 – 1923 рр. 1919 – 1922 рр.
Мета Створення національної держави Модернізація країни Відновлення державного суверенітету; Ліквідація фактичної залежності від GB
Характер Національно - визвольний
Лідери Мустафа Кемаль Ататюрк Реза – хан
Зовнішня підтримка - USSR
Досягнення · Створення національної держави · Модернізація країн · Одержавлення економіки · Обмеження іноземних концесій · Створення Нацбанку

Близькосхідна проблема

1917 р . – «декларація Бальфура» - ідея створення єврейської держави на території Палестини. Підтримка від USA, FRA, GB, ITA.

1920 – 1947 рр. – Палестинапідмандатна територія GB, населена переважно арабами. Англія – підтримка переселенців притому підтримка арабського націоналізму, як наслідок у 30- х роках – збройні сутички між арабським та єврейським населенням.

 

Особливості розвитку Латиноамериканського регіону в міжвоєнний період
Політика Економіка
Масовий національно – визвольний рух проти іноземного втручання і місцевих реакціонерів Залежність від іноземного капіталу таких країн як GB, GER, USA
Виникнення компартій Екстенсивний розвиток – аграрний експорт
Прийняття соціалістичних законів Націоналізація деяких галузей промисловості
Встановлення диктаторських режимів Засилля латифундизму
Нерівномірність розвитку країн регіону Злиденність більшості населення
Країна Особливості розвитку
Аргентина 1916 – 1930 рр. – епоха «ліберального реформізму». Президент Ірігуєна. Введення соціальних законів. Націоналізація нафтової промисловості 1930 – 1943 рр. – диктатура Ірібуру – 10 років ганьби. ARG – агр. – індустр. Боротьба проти зовнішнього впливу USA
Мексика 1 травня 1917 р. було прийнято одну з найдемократичніших на той час конституцій. Вона закріплювала за нацією права на землю та її надра, зобов’язувала повернути селянам усі захоплені в них землі, а також наділити їх землею з державного фонду. Мексика проголошувалася демократичною президентською федеративною республікою. Зовнішня політика Мексики базувалася на принципах невтручання у внутрішні справи інших держав, на повазі суверенітету та рівноправ’я у міжнародних відносинах. Особливі відносини з USA
Бразилія Період з 1889 по 1930 р. увійшов в історію країни під назвою «стара республіка». Домінуюче становище в країні посідала земельна аристократія — латифундисти (виробники кави й цукрової тростини). Наступний період в історії країни отримав назву «Ера Варгаса» (1930—1964 рр.) проведення широких реформ. здійснено імпортозамінну індустріа-лізацію, створено державний сектор економіки (металургія, електроенергетика, транспорт), введено протекціоністські митні податки, розвідано й розпочато експ-луатацію природних родовищ (боксити, залізна руда, нікель, золото).

+


Читайте також:

  1. Антитоталітарні демократичні революції у країнах Східної Європи. Розпад Югославії. Об’єднання Німеччини
  2. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
  3. Бюджетний устрій в зарубіжних країнах. Організація бюджетного процесу
  4. В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ
  5. Вибір режимів обробки заготовки різанням
  6. Вибір схеми підключення абонентів залежно від режимів тиску.
  7. Визначення обліку та його користувачі в зарубіжних країнах
  8. Вимоги до режимів праці і відпочинку та профілактичних медичних оглядів
  9. Виробництво яєць в окремих країнах та регіонах світу, тис, т
  10. Виховання і освіта в країнах Стародавнього Сходу, Греції, Риму
  11. Виховання та навчальна практика у країнах Стародавнього Сходу
  12. Відмінності в розвитку літератури у демократичних і тоталітарних державах




Переглядів: 1500

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Р . – приєднання Японії до Троїстого пакту. | Структура вищої освіти в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.