МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Систематизация та узагальнення знань учнiв з теми. Контроль знань. Опит письмовий.Захист проектної діяльності. Мета: -навчити: оцінити навчальні досягнення учнів за тематичним блоком «Проектування як складова сучасного виробництва та життєдіяльності людини»; -розвити: увагу, вміння застосовувати набуті знання при виконанні практичних робіт; -виховувати: любов до праці, повагу до однокласників, співпраця та розуміння інших.. Обладнання: проект, підручник, зошит, креслярські інструменти.
ДОДАТКИ Психофізіологічні фактори впливу кольорів на людину Упродовж століть завдяки спостереженням і численним дослідженням встановлено, що світлі кольори стимулюють, збуджують, звеселяють, а темні — пригнічують, засмучують. Розрізняють пряму взаємодію, що викликає у нас сприймання тепла, холоду, відчуття смутку чи веселощів. Питання кольорового сприйняття пов'язані з фізикою, фізіологічною світлотехнікою, психологією, естетикою, мистецтвом і ін. Психологічна дія спектральних кольорів Червоний – колір вогню, наступає, тисне на інші кольори, збуджуючий, енергійний, активізує людину. Жовтогарячий суб'єктивно нагадує тепло, об'єктивно - вогонь, захід сонця, тонізуючий, діє слабше червоного. Жовтий - найбільш світлій в спектрі, тонізуючий, найменш втомлює чим червоний та жовтогарячий, утворює аналогічні почуття як до червоного, але в меншій мірі. Зелений - найбільш звичний для органів зору, фізіологічно оптимальний, це колір природи, заспокоює людину, підвищує працездатність. Блакитний - заспокійливий, знімає психологічну напруженість. Синій - сприяє гальмуванню всіх основних функцій фізіологічних систем людини, найбільш холодний з кольорів, має невелику яскравість, підсилює дію теплих кольорів. Фіолетовий - поєднання червоного і синього кольорів, виробляє гнітючу дію на психіку людини. В спектрі сонячного проміння сім основних кольорів, які мають багато відтінків. Для найбільш повного та правильного використання фарб необхідно знати основні закони кольорознавства. Функціональне фарбування — ефективний засіб, що знижує травматизм, підвищує продуктивність праці.
Для нього використовують в основному зелений, жовтий, синій і червоний кольори. Червоний колір означає — «стій», заборона; жовтий — «увага», можлива небезпека; зелений — «безпечність»; синій— «інформація». Функціональними можуть бути жовтогарячий і фіолетовий кольори. Ними позначають агресивні речовини і матеріали. Білий і чорний кольори використовують для надписів, зображень і малюнків. Низькі балки, виступи й заглиблення в підлозі тощо рекомендується фарбувати в жовтий колір з прямими або діагональними чорними смугами (у разі значної небезпеки). Щоб підкреслити небезпеку, використовують червоний колір, а там, де він подразнює зір,— жовтогарячий. У ці кольори доцільно фарбувати гострі виступи машин, коробки передач та ін. Трубопроводи фарбують у той чи інший колір залежно від того, які речовини ними транспортують: зокрема червоний колір—для пари; оранжевий—для кислоти; жовтий— для газу; зелений — для води; синій — для повітря. Таким чином, раціональне застосування кольору сприяє кращій організації праці та відпочинку людини, зменшує втомлюваність, знижує травматизм, підвищує працездатність.
ПОСЛІДОВНІСТЬ ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТОРСЬКОГО АНАЛІЗУ ВИРОБІВ 1. Збирання інформації за різними джерелами-патентним матеріалам, каталогам та проспектам. 2. Складання опису аналогу та процесу його використання. 3. Аналіз функціональних вимог із визначенням зв'язку «людина-предмет», «предмет-середовище» та безпека експлуатації. 4. Виявлення відповідності форми конструктивній основі, логіці та тектонічності форми. 5. Аналіз відповідності матеріалів у функціональному, конструктивному та декоративному відношеннях. 6. Аналіз технологічності виробу як в окремих елементах, вузлах та деталях, так і в цілому 7. Аналіз композиційного рішення цілісності форми, єдності характеру усіх елементів і відповідності форми стильовій спрямованості. 8. Загальні висновки про виріб. Структура процесу проектування виробу
Банк творчих проектів
Проект на виготовлення годівниці
І. Організаційно-підготовчий етап Актуальність проекту Надворі зима, сніг вкрив землю. Для мене зима – улюблена пора року тому, що є можливість зайнятися лижним спортом, катанням на ковзанах і т. ін. І от одного разу, спостерігаючи, як падають сніжинки, поглядом зустрів на дереві маленьку синичку, яка перестрибувала з гілочки на гілочку у пошуках їжі. Перша думка, яка до мене прийшла, як же їм живеться зимою, як птахи, які зимують, знаходять собі їжу. Я вирішив їм допомогти у пошуках їжі крихтами хліба. Але постала така проблема, куди ж цю їжу покласти. З метою покращення умов життя птахів, які зимують у наших краях, я поставив собі за мету спроектувати таку конструкцію годівниці, яка б відповідала усім моїм вимогам. Мені зустрічалися різні конструкції годівниць для птахів. Все обміркувавши, я зробив висновок, що в конструкції годівниці немає нічого складного і її виготовлення не призведе до труднощів. Довелося подумати: як виготовити годівницю для птахів, як вона буде виглядати, з чого і чим її зробити? Я відразу зрозумів, що для виготовлення годівниці мені необхідні дерев`яні дощечки, фанера або ДВП, цвяхи. Використовувати інші матеріали, наприклад, папір, скло у цьому випадку не доцільно. Все обміркувавши, я дійшов висновку: мені потрібно виготовити годівницю, яка б відповідала таким вимогам: - деталі конструкції повинні бути надійно з`єднані між собою; - конструкція має бути легкою; - мати привабливий естетичний вигляд. Спираючись на власний досвід і переглянуту довідкову літературу (підручники трудового навчання, журнали, газети), я зробив висновок, що мені відомо такі п’ять конструкцій (Рис.1, 2, 3, 4, 5). Для кращого розгляду і аналізу конструкцій складемо таблицю (таблиця 2.8).
Таблиця 2.8 Характеристика відомих конструкцій
Можливі варіанти конструкцій годівниць для птахів
Перейдемо до безпосереднього визначення конструкції годівниці з урахуванням можливостей і міркувань економії при виборі матеріалу. Остаточно все обміркувавши щодо наявності необхідних інструментів і матеріалів, я одночасно складав таблицю (таблиця 2.9), в яку вносив свої рішення після обґрунтування технічних вимог під час конструювання годівниці, позначаючи виконані умови знаком “+”. Краще за все почати з вимог, які можна виконати.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|