Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії підсумкового оцінювання знань, умінь і навичок студентів

Рейтингова оцінка з навчальної дисципліни визначається як сума у балах рейтингових оцінок з модулів. Рейтингова оцінка у балах за шкалою навчального закладу може бути переведена до п’ятибальної шкали оцінювання (національної шкали). Згідно з даними таблиці переводу рейтингових оцінок від однієї шкали до іншої:

За національною шкалою За шкалою навчального закладу
5 (відмінно) 90-100
4 (добре) 75-89
3 (задовільно) 60-74
2 (незадовільно) з можливістю повторного проведення модульного контролю 35-59
2 (незадовільно) з обов’язковим повторним курсом навчання 1-34

Залік з дисципліни – зараховано, якщо студент:

­ досконало знає і розуміє теоретичний матеріал;

­ дає чіткі, повні та аргументовані відповіді на всі поставлені запитання;

­ вміє пов’язувати теоретичні положення з практичними результатами;

­ вміє робити глибокі й правильні висновки.

­ Залік з дисципліни – незараховано, якщо студент:

­ не знає теоретичний матеріал;

­ дає непослідовні та неправильні відповіді на поставлені запитання;

­ не вміє пов’язувати теоретичні положення з практичними результатами; на додаткові запитання на дає позитивної відповіді.

Перелік питань, які винесені на залік

1. Поняття «економічне мислення», «економічна поведінка»; «економічне виховання».

2. Типи економічного мислення.

3. Класифікація економічних знань, практичне призначення їх.

4. Особливості економічних знань як предмета навчання.

5. Вимоги і мета вивчення економічних наук.

6. Предмет і завдання курсу «Методика викладання економіки».

7. Економічна культура.

8. Види економічної інформації.

9. Сутність і завдання економічної освіти.

10. Необхідність і сутність неперервної економічної освіти.

Поняття змісту освіти.

Види освіти, їх характеристика.

Державні документи та навчально-методичні комплекси.


Читайте також:

  1. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  2. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  3. А) загальні критерії
  4. Академічне релігієзнавство. Підручник. За науковою редакцією професора А.Колодного. - К.: Світ Знань, 2000.- 862 с
  5. Алгебраїчні критерії стійкості
  6. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  7. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  8. Безпека фондового ринку: суть, критерії та індикатори оцінки
  9. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  10. ВАРІАНТИ ТЕСТІВ ДЛЯ ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  11. Види критеріїв оптимальності
  12. Види оцінювання та процедура перевірки




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 17. Методичне керівництво науковою діяльністю студентів. | ЛЕКЦІЯ 2. НОРМАТИВНІ АКТИ ПРО ІНФОРМАЦІЙНУ БЕЗПЕКУ ТА ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.