Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії підсумкового оцінювання знань, умінь і навичок студентів

Рейтингова оцінка з навчальної дисципліни визначається як сума у балах рейтингових оцінок з модулів. Рейтингова оцінка у балах за шкалою навчального закладу може бути переведена до п’ятибальної шкали оцінювання (національної шкали). Згідно з даними таблиці переводу рейтингових оцінок від однієї шкали до іншої:

За національною шкалою За шкалою навчального закладу
5 (відмінно) 90-100
4 (добре) 75-89
3 (задовільно) 60-74
2 (незадовільно) з можливістю повторного проведення модульного контролю 35-59
2 (незадовільно) з обов’язковим повторним курсом навчання 1-34

Залік з дисципліни – зараховано, якщо студент:

­ досконало знає і розуміє теоретичний матеріал;

­ дає чіткі, повні та аргументовані відповіді на всі поставлені запитання;

­ вміє пов’язувати теоретичні положення з практичними результатами;

­ вміє робити глибокі й правильні висновки.

­ Залік з дисципліни – незараховано, якщо студент:

­ не знає теоретичний матеріал;

­ дає непослідовні та неправильні відповіді на поставлені запитання;

­ не вміє пов’язувати теоретичні положення з практичними результатами; на додаткові запитання на дає позитивної відповіді.

Перелік питань, які винесені на залік

1. Поняття «економічне мислення», «економічна поведінка»; «економічне виховання».

2. Типи економічного мислення.

3. Класифікація економічних знань, практичне призначення їх.

4. Особливості економічних знань як предмета навчання.

5. Вимоги і мета вивчення економічних наук.

6. Предмет і завдання курсу «Методика викладання економіки».

7. Економічна культура.

8. Види економічної інформації.

9. Сутність і завдання економічної освіти.

10. Необхідність і сутність неперервної економічної освіти.

Поняття змісту освіти.

Види освіти, їх характеристика.

Державні документи та навчально-методичні комплекси.


Читайте також:

  1. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  2. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  3. А) загальні критерії
  4. Академічне релігієзнавство. Підручник. За науковою редакцією професора А.Колодного. - К.: Світ Знань, 2000.- 862 с
  5. Алгебраїчні критерії стійкості
  6. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  7. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  8. Безпека фондового ринку: суть, критерії та індикатори оцінки
  9. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  10. ВАРІАНТИ ТЕСТІВ ДЛЯ ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  11. Види критеріїв оптимальності
  12. Види оцінювання та процедура перевірки




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 17. Методичне керівництво науковою діяльністю студентів. | ЛЕКЦІЯ 2. НОРМАТИВНІ АКТИ ПРО ІНФОРМАЦІЙНУ БЕЗПЕКУ ТА ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.