Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Таким чином, щоб одержати стійкий автоколивальний процес з частотою коливань

(7.10)

нео6хідно ви6рати транзистор, у якого параметр h21Ене менший розрахованого за формулою (7.9).

Високі технічні показники мають LС–автогенератори гармонічних коли­вань, в яких використані як підсилювальні ланки операційні підсилювачі. В зв'язку з надлишковістю коефіцієнта підсилення таких підсилювачів є мож­ливість, крім позитивного зворотного зв'язку через частотно–ви6ірковий ре­зонансний контур, вводити досить глибокий негативний зворотний зв'язок, що суттєво підвищує ста6ільність частоти вихідних коливань.

Один з типових варіантів LС–автогенератора на операційному підсилюва­чі типу 153УД1 зображений на рис. 7.3, б. У цій схемі LС–контурввімкнений в коло позитивного зворотного зв'язку між виходом (вивід 6) і неінвертую­чим входом (вивід 3) ОП. Ввімкнення в коло негативного зворотного зв'язку між виходом і інвертуючим входом підсилювача (вивід 2) терморезистораза6езпечує високий рівень ста6ілізацїі амплітуди і частоти вихідних коли­вань.


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. IV. План навчального процесу.
  4. Iзобаричний процес
  5. Iзотермiчний процес
  6. Iзохоричний процес
  7. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  8. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  9. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  10. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  11. А/. Поняття про судовий процес.
  12. Автогенератори гармонічних коливань на аперіодичних




Переглядів: 560

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
LС – АВTОГЕНЕРАТОРИ | RС–АВTОГЕHЕРАТОРИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.