"існування людини"; % зміст основних концепцій походження людини; % сенс виявлення співвідношення в людини природного,
соціального, персонального та трансцентдентального; Ъ що постає в якості найперших якостей людського буття; % основні виявлення свободи людини; % основні аспекти, в яких розкривається співвідношення
смерті та людського безсмертя.
використовувати ієрархічну будову основних складових людського способу буття для самооцінки та оцінки реальних процесів життя;
пояснювати позитивні та негативні сторони незавершеності людського буття;
проводити зв'язки між поняттями "людина - індивід -особа - особистість - індивідуальність";
самостійно використовувати окреслення основних проявів свободи для пояснення складних ситуацій людської діяльності.
♦ які перспективи відкриває людині усвідомлення нею проблематичності людського буття;
♦ чому саме еволюціонізм та креаціонізм постають найпершими версіями походження людини;
♦ як поєднуються між собою сутнісні сили людини та основні складові людського способу буття;
послідовності основних понять, що позначають якості і прояви людини; основні смислові навантаження понять смерті та безсмертя для людини в її свідомому самоутвердженні.
План (логіка) викладу і засвоєння матеріалу:
13.1. Проблематичність людського буття. Життя, буття та існування як характеристики людини.
13.2. Проблема походження людини: сперечання еволюціонізму та креаціонізму.
13.3. Діяльність та екзистенціали людського буття. Структура людської діяльності та сутнісні сили людини.
13.4. Співвідношення природного, соціального, персонального та транцендентального в людині. Вихідні цінності людського буття.
13.5. Проблема смерті та безсмертя людини у філософсько-світоглядному окресленні.