Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Після вивчення матеріалу теми Ви повинні

чим зумовлена потреба у методах в пізнанні та практичній людській діяльності;

з чого складаються методи пізнання, чим відрізняються методологія та методика;

якими є провідні методи сучасної філософії та науки.

порівнювати методологічну ситуацію в класичній та сучасній філософії;

використовувати знання структури методу для пояснення особливостей окремих методів;

порівнювати між собою провідні методи філософії та науки, виділяти їх взаємні недоліки та переваги.

чим виправдане сучасне ставлення до методології у філософії та чому в сучасній філософії панує методологічний плюралізм;

в чому полягає евристичне значення основних парадигм та їх методологічних засобів в сучасній філософії;

чому саме особливостями методів можна пояснити переваги наукового пізнання над досвідним, буденним.

План (логіка) викладу і засвоєння матеріалу:

16.1. Особливості методологічної ситуації в сучасній філософії.

16.2. Сутність та структура методу як способу організації людської діяльності. Поняття методу, методології та методики.

16.3. Проблема методу та методології в сучасній філософії.

16.4. Поняття науки та її суттєві ознаки. Методи і форми наукового пізнання.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. III. Повторення вивченого матеріалу.
  5. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  6. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  9. IV. Вивчення нового матеріалу.
  10. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  11. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  12. IV. Подання нового матеріалу




Переглядів: 350

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Висновки | КЛЮЧОВІ ТЕРМІНИ І ПОНЯТТЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.