Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Після вивчення матеріалу теми Ви повинні

предмет і завдання філософії історії;

проблематику філософії історії та особливості її історичного формування;

основні підходи до розв'язання проблем спрямованості та сенсу історії, її скінченності та нескінченності; співвідношення прогресу та регресу, можливі розв'язання проблем суб'єкта та рушійних сил історії; провідні аспекти співвідношення людини та історії; структуру та особливості функціонування духовного життя суспільства.

**° пояснювати конкретними прикладами прояви в розвитку історії елементів прогресу, регресу, руху в замкненому колі та ін.;

^ застосовувати ознаки особи та особистості для пояснення проблеми суб'єкту історії;

■*" знаходити в сучасному суспільстві реальні прояви будови та особливостей функціонування духовних процесів.

основні відмінності процесів людської історії від процесів природи;

які саме чинники впливають на хід реальних процесів історії та як їх можна використовувати; чому історичні процеси не можна звести ні до процесів природи, ні до процесів реалізації свідомих людських намірів; як особистісні якості людини впливають на хід історії.

 

План (логіка) викладу і засвоєння матеріалу:

18.1. Проблематика філософії історії як напряму філософського знання.

18.2. Поняття історії. Історичний процес як реальність.

18.3. Філософія історії про суб'єкт, рушійні сили, умови та чинники історичного процесу.

18.4. Людина та історія. Роль особи в історії.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. III. Повторення вивченого матеріалу.
  5. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  6. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  9. IV. Вивчення нового матеріалу.
  10. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  11. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  12. IV. Подання нового матеріалу




Переглядів: 437

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Висновки | КЛЮЧОВІ ТЕРМІНИ І ПОНЯТТЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.