Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Після вивчення матеріалу теми Ви повинні

% на чому базуються та як виникають соціальні якості речей та процесів дійсності;

Ъ що таке суспільство і в чому полягають його основні функції;

*t> з яких елементів складається суспільство як цілісна системи, що забезпечує соціальне життя людства;

"3> чому духовне життя суспільства постає його найскладнішою, але й найважливішою складовою.

^ виділяти спільне та відмінне у природних та соціальних процесах;

&* аналізувати реальні процеси суспільного життя з допомогою знань про складові духовного життя суспільства;

^ окреслювати аспекти взаємних впливів людини та суспільства у функціонуванні суспільних процесів.

♦ що привносить соціалізація в природні процеси, в тому в томучислі - як вона змінює людину;

s ♦ наскільки складними постають процеси взаємодії суспільства та природи і чому людина не може прагнути панувати над природою; чому соціальні якості невід'ємні від духовних процесів суспільного життя;

План (логіка) викладу і засвоєння матеріалу:

19. 1.Онтологія соціального. Поняття та зміст соціальних якостей.

19.2. Поняття суспільства. Співвідношення суспільства і природи.

19.3. Суспільство як система. Основні сфери суспільного життя та їх взаємозв'язок.

19.4. Людина і суспільство: основні аспекти співвідношення.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. III. Повторення вивченого матеріалу.
  5. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  6. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  9. IV. Вивчення нового матеріалу.
  10. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  11. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  12. IV. Подання нового матеріалу




Переглядів: 338

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Висновки | КЛЮЧОВІ ТЕРМІНИ І ПОНЯТТЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.