Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота № 12

«Зміна назв полів в робочих формах».

Мета роботи:Засвоїти роботу з розділами «Зміна назв полів в робочих формах».

Порядок виконання роботи

- Для зручності користувачів і максимального наближення на­стройок Системи до специфіки підприємства клієнта, у Системі перед­бачена можливість перейменування полів у робочих формах Системи. Такі дії може проводити користувач з правами адміністратора.

Перейменуйте поле «Тип організації» в картці організації
(розділ Клієнти та Потенційні клієнти) на «Галузь», а поле «Особлива
відмітка
» на «Категорія клієнта».

Відкрийте меню Облік => Клієнти та Потенційні клієнти.

Відкрийте картку будь-якої організації. Встановіть курсор на назві потрібного поля і утримуючи клавішу Ctrl подвійним клацанням від­крийте форму «Заміна надпису» .

В полі Новий текст внесіть потрібну назву поля і натисніть на клавішу [Записати].

Відновіть первинну назву поля «Галузь» в картці організації (розділ «Клієнти та Потенційні клієнти»).

Відкрийте меню Облік => Клієнти і Потенційні клієнти. Відкрийте картку будь-якої організації. Встановіть курсор на назві потрібного поля і, утримуючи клавішу Ctrl, подвійним клацанням відкрийте форму «Заміна назви». Натисніть кнопку за умовчанням. Система відновить назву поля, яке йде за умовчанням в настройках.

Перейменуйте поле «Телефон» таблиці вкладки Персони (розділ Клієнти і Потенційні клієнти) на «Код посади».

Відкрийте меню Облік => Клієнти і Потенційні клієнти. Відкрийте картку будь-якої організації. Відкрийте вкладку Персони. Встановіть курсор на назві потрібного поля таблиці і, утримуючи клавішу Сіті, подвійним клацанням відкрийте форму Заміна надпису. В полі Новий текст внесіть потрібну назву поля і натисніть на клавішу [Записати].

 

Тема 12. Інформаційні технології розв’язання задач маркетингу

План теми

Глобальні телекомунікаційні технології в області реклами й електронного продажу товарів.

Автоматизовані робочі місця як засіб автоматизації маркетологів.

Загальні принципи розроблення концепції дослідження.

Загальні принципи розроблення проекту дослідження.

Загальні принципи проведення дослідження та аналізу впливу його результатів на діяльність фірми.

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. III. Практична частина.
  3. IV. Практична робота.
  4. IV. Практична частина
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 481

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підключення додаткових звітів. | Глобальні телекомунікаційні технології в області реклами й електронного продажу товарів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.