Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ 2. МОРАЛЬНІ ВЧЕННЯ ДАВНЬОГО СВІТУ

Ключові слова і поняття:

Святині,

Свадхарма,

Ахімса,

Атман,

Брахман,

Мокша,

Варни,

Сансара,

Карма,

Буддійська етика,

Нірвана,

Йога,

Ли,

Жень,

Сяо,

Цзюнь-цзи,

Даосизм,

Дао,

Де,

Цзи-жань,

У-вей,

Старий Заповіт,

Талмуд,

Теоцентризм,

Теономність,

Етика одкровення,

Гріхопадіння,

Гріх,

Декалог,

Завіт,

Таліон,

Новий Завіт,

Христоцентризм,

Літургійність,

Синергія,

Агапе,

Нагірна проповідь,

Кенозис

Коран,

Сунна,

Шаріат,

П’ять стовпів ісламу»,

Джихад.

Зміст теми:

Особливості моральних вчень Давнього світу. Моральність і релігія.

2.2. Релігійно-філософські моральні вчення Давнього Сходу:

2.2.1. Моральний зміст індуїзму і буддизму;

Етичні вчення конфуціанства і даосизму.

2.3. Біблійна етика:

Етика Старого Заповіту.

Етика Нового Заповіту.

Етика ісламу.

 

Особливості моральних вчень Давнього світу.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  11. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  12. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.




Переглядів: 413

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура етики як науки.Основні функції етики. | Моральність і релігія

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.