МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Спільне і відмінне в театральному і педагогічному мистецтві .,...,.....111ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ За редакцією академіка АПН України /. А. Зязюна Допущено Міністерством освіти України Підручник для вищих педагогічних навчальних закладів київ "ВИЩА ШКОЛА" 1997
УДК 371.1(075.8) Автори: І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос, О. Г. Самещенко, В. А. Семиченко, Н. М. Тарасевич. Рецензенти: д-р психол. наук проф, В. О, Моляко (Інститут психології АПН України), канд. пед. наук А. Я. Чер-ниш (Гімназія ім, Тараса Шевченка, м. Київ). Редакція літератури з філології і педагогіки Редактор Л. О. Біда Педагогічна майстерність: Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; За ред. І. А. Зязюна. — К.: Вища шк., 1997. — 349 с: іл. І5ВМ 5-11-004706-5. Підручник орієнтований не тільки на теоретичну підготовку майбутніх учителів, а й на розвиток творчого потенціалу особистості педагога, формування практичної готовності до керівництва навчально-виховним процесом. Крім теоретичного матеріалу, подано розробку лабораторно-практичних занять, які допоможуть студентам грунтовно опанувати курс "Педагогічна майстерність", нещодавно введений в навчальні плани. Для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Може бути використаний у педагогічних училищах і коледжах. © І. А. Зязюн, Л, В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос, О. Г. Самещенко, В. А. Семиченко, Н. М. Тарасевич, 1997 Талановитому синові України, визнаному світом, педагогові-експериментатору, теоретику і практику педагогічної майстерності Антону Семеновичу Макаренку присвячується
ЗМІСТ Від авторів.....4 Розділ 1 Сутність педагогічної діяльності вчителя.... 8 Суспільна значущість професії вчителя, його функції...8 Поняття педагогічної діяльності, її структура-.....15 Професійно-педагогічна діяльність як мета-діяльність,...Л9 Розповідь учителя як модель педагогічної діяльності.....21 Розділ 2 Педагогічна майстерністьі особистість учителя....27 Поняття педагогічної майстерності ...27 Елементи педагогічної майстерності... 31 Педагогічна ситуація і педагогічна задача .... 38 Самовиховання вчителя.... 44 Розділ З Педагогічна техніка вчителя ..... 47 Поняття педагогічної техніки.... 47 Внутрішня техніка вчителя.... 49 Зовнішня техніка вчителя .... 57 Р о зд і л4 Мовлення вчителя як засіб педагогічної праці....67 Мовлення і комунікативна поведінка вчителя....68 Функції мовлення вчителя у взаємодії з учнями...70 Умови ефективності професійного мовлення вчителя....77 Шляхи вдосконалення мовлення майбутнього вчителя.....82 Розділ 5 Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі 84 Особливості образного мислення...84 Образ у мистецтві театру.....91 Театральне мистецтво у вимірах педагогіки.... 97 Театральне мистецтво у вимірах психології-..... 100 Театральне мистецтво у вимірах естетики...• 104 Розділ 6 Спільне і відмінне в театральному і педагогічному мистецтві .,...,.....111 Педагогічна й акторська дія.....111 Педагогічна сумісність і педагогічне сприймання.....118 Урок — театр одного актора....128 Лабораторно-практичні заняття.....138 1. Вступ до педагогічної професії...138 2. Розповідь учителя як фрагмент педагогічної діяльності....153 3. Майстерність учителя в керуванні психічним самопочуттям... 168 4. Комунікативні якості професійного мовлення вчителя: виразність мовлення...176 5. Елементи акторської майстерності в педагогічній діяльності....185 6. Конкурс педагогічної майстерності....197 Розділ? Майстерність педагогічного спілкування.....199 Поняття педагогічного спілкування, його особливості, функції, види.....199 Педагогічне спілкування як діалог...204 Контакт у педагогічному діалозі...208 Структура педагогічного спілкування.....213 Стиль педагогічного спілкування.....215 Конфлікт у педагогічній взаємодії...220 Лабораторно-практичні заняття.....222 7. Комунікативність учителя...222 8. Увага та уява вчителя у спілкуванні...233 9. Вибір учителем стратегії взаємодії.....240 10. Організація і проведення індивідуальної бесіди...253 її. Конкурс майстерності педагогічного спілкування у діалозі....264 Розділ 8 Майстерність організації педагогічної взаємодії у навчанні...268 Урок як діалог учителя з учнями в процесі навчання....269 Особливості побудови уроку на засадах діалогічної взаємодії .....274 Професійні секрети вчителів-майстрів в організації діалогу з учнями на уроці...280 Лабораторно-практичні заняття....„..287 12. Творчий задум уроку як діалогу вчителя з учнями...287 13. Діалог з учнями на початковому етапі уроку. Психологічне настроювання учнів на урок....„296 14. Майстерність спілкування в процесі викладу нового матеріалу. Монолог як прихований діалог..... 307 15. Активне слухання вчителя на уроці..... 318 16. Вивчення досвіду передових учителів — шлях до педагогічної майстерності... 329 17. Конкурс педагогічної майстерності: діалог учителя з учнями на уроці ...343
Читайте також:
|
||||||||
|