Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета вивчення і засвоєння змістовних модулів у дисципліні

Шифри модулів Мета діяльності і зміст уміння Примітка
М 1    
ЗМ 1 Мета: сформувати цілісне уявлення про феномен культури. Зміст уміння: розрізняти поняття «цивілізація» і «культура», «світова культура», «національна культура», «етнічна культура».  
ЗМ 2 Мета: сформувати систему знань про первісну культуру. Зміст уміння: розуміти теорію походження українського народу, його етногенез доби палеоліту, міді та бронзи.  
ЗМ 3 Мета: сформувати знання про культуру княжої доби як складову європейської культури. Зміст уміння: уміти визначити особливості розвитку освіти, літератури, архітектури і мистецтва Київської Русі в порівнянні з культурою Західної Європи і Візантії.  
М 2    
ЗМ 1 Мета:довести, що культура цієї епохи є прямим продовженням культури княжої доби. Зміст уміння:визначення історичних особливостей розвитку основних напрямків культури.  
ЗМ 2 Мета: сформувати знання про культуру козацької доби як гуманістичну. Зміст уміння: розуміти суть і риси козацького бароко та внеску українського мистецтва і музики у світову скарбницю.  
ЗМ 3 Мета: сформувати систему знань про особливості національно-державного відродження в Україні в ХІХ ст. Зміст уміння: уміти визначити відмінності цих процесів у землях Східної та Західної України.  
М 3    
ЗМ 1 Мета: показати основні особливості розвитку української культури к. ХVІІІ – поч. ХХ ст.ст. Зміст уміння: розуміти особливості культурно-національного відродження.  
ЗМ 2 Мета: сформувати знання про суперечливий розвиток української культури у ХХ ст. Зміст уміння: розуміти позитивні аспекти розвитку культури в умовах українізації, сталінізму, радянської тоталітарної системи.  

 

 

ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ З

“ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ”

(для студентів спеціальності ЕКП, ОА, ФН)

Лекції – 18 год.; аудиторні семінари – 36 год.; самостійна робота – 90 год.; всього – 144 год.

 

Модуль 1.

Змістовний модуль 1.

Семінар 1.

Тема: Вступ до курсу «Історія української культури». Феномен культури (4 год)

Перше заняття

План

1. Предмет і завдання курсу “Історія української культури”.

  1. Поняття “культура”. Структура, складові частини та форми існування культури.

3. Типологія культури. Європейський культурний регіон.

  1. Функції культури.

 

Друге заняття

План

  1. Концепції культури в українській науковій думці.
  2. Світова, етнічна, національна культури, їх взаємозв’язок.
  3. Культура, природа, суспільство, їх взаємовплив.
  4. Українська культура – самобутня європейська культура.

Змістовний модуль 2

Семінар 2

Тема: Первісна культура на території України (4 год)

Перше заняття

План

  1. Заселення території України первісними людьми. Їх перші стоянки.
  2. Культура населення України в епоху палеоліту.
  3. Міфологія первісного суспільства. Первісні форми вірувань.
  4. Виникнення мистецтва, мови, письма.

Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  8. IV. Вивчення нового матеріалу.
  9. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  10. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  11. V. Вивчення нового матеріалу.
  12. V. Засвоєння знань




Переглядів: 464

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура залікових кредитів дисципліни | Друге заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.