Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета вивчення і засвоєння змістовних модулів у дисципліні

Шифри модулів Мета діяльності і зміст уміння Примітка
М 1    
ЗМ 1 Мета: сформувати цілісне уявлення про феномен культури. Зміст уміння: розрізняти поняття «цивілізація» і «культура», «світова культура», «національна культура», «етнічна культура».  
ЗМ 2 Мета: сформувати систему знань про первісну культуру. Зміст уміння: розуміти теорію походження українського народу, його етногенез доби палеоліту, міді та бронзи.  
ЗМ 3 Мета: сформувати знання про культуру княжої доби як складову європейської культури. Зміст уміння: уміти визначити особливості розвитку освіти, літератури, архітектури і мистецтва Київської Русі в порівнянні з культурою Західної Європи і Візантії.  
М 2    
ЗМ 1 Мета:довести, що культура цієї епохи є прямим продовженням культури княжої доби. Зміст уміння:визначення історичних особливостей розвитку основних напрямків культури.  
ЗМ 2 Мета: сформувати знання про культуру козацької доби як гуманістичну. Зміст уміння: розуміти суть і риси козацького бароко та внеску українського мистецтва і музики у світову скарбницю.  
ЗМ 3 Мета: сформувати систему знань про особливості національно-державного відродження в Україні в ХІХ ст. Зміст уміння: уміти визначити відмінності цих процесів у землях Східної та Західної України.  
М 3    
ЗМ 1 Мета: показати основні особливості розвитку української культури к. ХVІІІ – поч. ХХ ст.ст. Зміст уміння: розуміти особливості культурно-національного відродження.  
ЗМ 2 Мета: сформувати знання про суперечливий розвиток української культури у ХХ ст. Зміст уміння: розуміти позитивні аспекти розвитку культури в умовах українізації, сталінізму, радянської тоталітарної системи.  

 

 

ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ З

“ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ”

(для студентів спеціальності ЕКП, ОА, ФН)

Лекції – 18 год.; аудиторні семінари – 36 год.; самостійна робота – 90 год.; всього – 144 год.

 

Модуль 1.

Змістовний модуль 1.

Семінар 1.

Тема: Вступ до курсу «Історія української культури». Феномен культури (4 год)

Перше заняття

План

1. Предмет і завдання курсу “Історія української культури”.

  1. Поняття “культура”. Структура, складові частини та форми існування культури.

3. Типологія культури. Європейський культурний регіон.

  1. Функції культури.

 

Друге заняття

План

  1. Концепції культури в українській науковій думці.
  2. Світова, етнічна, національна культури, їх взаємозв’язок.
  3. Культура, природа, суспільство, їх взаємовплив.
  4. Українська культура – самобутня європейська культура.

Змістовний модуль 2

Семінар 2

Тема: Первісна культура на території України (4 год)

Перше заняття

План

  1. Заселення території України первісними людьми. Їх перші стоянки.
  2. Культура населення України в епоху палеоліту.
  3. Міфологія первісного суспільства. Первісні форми вірувань.
  4. Виникнення мистецтва, мови, письма.

Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  8. IV. Вивчення нового матеріалу.
  9. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  10. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  11. V. Вивчення нового матеріалу.
  12. V. Засвоєння знань




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура залікових кредитів дисципліни | Друге заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.