МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Процесуальні засади діяльності органів Антимонопольного комітету України щодо захисту від недобросовісної конкуренціїПроцесуальні засади діяльності органів Антимонопольного комітету України щодо захисту від недобросовісної конкуренції, зокрема розгляд справ про недобросовісну конкуренцію, порядок виконання рішень та розпоряджень органів Антимонопольного комітету України, голів його територіальних відділень, їхню перевірку, перегляд, оскарження та гарантії учасників процесу, інші питання щодо захисту від недобросовісної конкуренції регулює законодавство про захист економічної конкуренції з урахуванням особливостей, визначених Законом про захист від недобросовісної конкуренції. Особи, права яких порушені діями, визначеними цим Законом як недобросовісна конкуренція, можуть протягом шести місяців з дня, коли вони дізнались або повинні були дізнатися про порушення своїх прав, звернутися до Антимонопольного комітету України, його територіальних відділень із заявою про захист своїх прав. Закінчення строку звернення із заявою є підставою для відмови у прийнятті заяви, якщо орган Антимонопольного комітету України не визнає поважними причини пропуску строку звер- нення із заявою. Водночас слід звернути увагу, що, згідно з п. З Оглядового листа № 01-8/1222 Вищого Господарського Суду України від 11.07.2005 «Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням законодавства про захист економічної конкуренції», порядок прийняття рішення органом Антимонопольного комітету України у справі про порушення законодавства про захист економічної конкуренції вважають порушеним, якщо рішення підписано не уповноваженою на це особою[71]. Суб'єкта господарювання не можуть притягнути до відповідальності за вчинення дій, визначених Законом України «Про захист від недобросовісної конкуренції» як недобросовісна конкуренція, якщо закінчився строк давності притягнення до відповідальності. Строк давності притягнення до відповідальності за недобросовісну конкуренцію становить три роки з дня вчинення порушення, а в разі триваючого порушення - з дня закінчення вчинення порушення. Перебіг строку давності зупиняється на час розгляду органами Антимонопольного комітету України справи про недобросовісну конкуренцію. З цього приводу актуальним та таким, що може бути застосоване за аналогією, на нашу думку, є Роз'яснення, надане в Оглядовому листі Вищого Господарського Суду України № 01-8/634 від 22.10.2008 «Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням конкурентного законодавства», відповідно до якого припис ст. 42 Закону України «Про захист економічної конкуренції» щодо строку давності притягнення до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції є спеціальним стосовно норми Господарського кодексу України, яка визначає строк застосування адміністративно-господарських санкцій. Відповідно до ст. 250 ГК України, адміністративно-господарські санкції можуть бути застосовані до суб'єкта господарювання протягом шести місяців з дня виявлення порушення, проте не пізніше як через один рік з дня порушення цим суб'єктом встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності, крім випадків, передбачених законом. Водночас Законом України «Про захист економічної конкуренції» визначено строк давності притягнення до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Частиною першою статті 42 Закону України «Про захист економічної конкуренції», зокрема, встановлено, що: суб'єкт господарювання не може бути притягнений до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, якщо минув строк давності притягнення до відповідальності; строк давності притягнення до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції становить п'ять років з дня вчинення порушення, а в разі триваючого порушення - з дня закінчення вчинення порушення. Відповідно до ч. 7 ст. 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції», в разі несплати штрафу у строки, передбачені рішенням органу Антимонопольного комітету України, останній стягує штраф у судовому порядку. Наведений припис частини першої ст. 42 Закону є спеціальною нормою стосовно згаданої норми ГК України, яка визначає строки застосування адміністративно- господарських санкцій. Зазначене знаходить підтвердження й за такими приписами ГК України: (1) частиною четвертою статті 18, згідно з якою правила конкуренції та норми антимонопольного регулювання визначено ГК України та іншими законами; (2) частиною першою статті 41, відповідно до якої законодавство, що регулює відносини, які виникають у зв'язку з недобросовісною конкуренцією, обмеженням та попередженням монополізму у господарській діяльності, складається з ГК України, закону про Антимонопольний комітет України, інших законодавчих актів. У нашому випадку таким «іншим законом» («іншим законодавчим актом») є Закон України «Про захист економічної конкуренції», яким, зокрема, встановлено загальні строки для притягнення суб'єктів господарювання до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції (постанова Вищого Господарського Суду України від 20.05.2008 N 16/813-07)[72]. У процесі розгляду справи органи Антимонопольного комітету України можуть прийняти попереднє рішення відповідно до порядку, визначеного Законом України «Про захист економічної конкуренції». Проте, як випливає з п. 4 Оглядового листа Вищого Господарського Суду України № 01-8/1222 від 11.07.2005 «Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням законодавства про захист економічної конкуренції», пропозиція органів Антимонопольного комітету України щодо добровільного повернення суб'єктом господарювання коштів, отриманих внаслідок порушення законодавства про захист економічної конкуренції, не підпадають під ознаки рекомендацій таких органів у розумінні статті 46 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зазначимо, що, згідно з п. 4 Оглядового листа Вищого Господарського Суду України № 01-06/418/2012 від 04.04.2012 «Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням конкурентного законодавства (за матеріалами справ, розглянутих у касаційному порядку Вищим Господарським Судом України)», розглядаючи позов про визнання недійсним рішення Антимонопольного комітету України (АМК) щодо порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, господарський суд зобов'язаний перевірити наявність чи відсутність визначених законом підстав для визнання рішення АМК недійсним, а не встановлювати безпосередньо наявність чи відсутність акту недобросовісної конкуренції з боку порушника. Органи Антимонопольного комітету України у справах про недобросовісну конкуренцію приймають обов'язкові для виконання рішення про: визнання факту недобросовісної конкуренції; припинення недобросовісної конкуренції; офіційне спростування за рахунок порушника поширених ним неправдивих, неточних або неповних відомостей; накладання штрафів; закриття провадження у справі. У разі надходження від заявника клопотання про відмову від заяви про захист своїх прав органи Антимонопольного комітету України можуть прийняти рішення про закриття провадження у справі. Власне, згідно з п. 8 Оглядового листа Вищого Господарського Суду України № 01-8/741 від 21.08.2007 «Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням конкурентного законодавства», саме по собі здійснення розгляду органом Антимонопольного комітету України справи з приводу наявності в діях підприємства ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції не порушує права та охоронювані законом інтереси такого підприємства. Щодо цього, порушення або неправильне застосування норм процесуального права у прийнятті рішення органом Антимонопольного комітету України зі справи про порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції може бути підставою для зміни, скасування чи визнання такого рішення недійсним тільки за умови, якщо це порушення призвело до прийняття неправомірного рішення. [1] Популярна юридична енциклопедія/ [Гіжевський В. К., Головченко В. В., Ковальський В. С. та ін.]. - К. : Юрінком Інтер, 2003. - 528 с. - С. 211. [2] Матеріал з Вікіпедії / Термін «конкуренція» [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://uk.wikipedia.org. [3] Договір про проведення узгодженої антимонопольної політики від 25.01.2000, ратифікований згідно з Законом України № 449-ГУ від 16.01.2003 [Електронний ресурс]. - Режим доступу : ЬНр://гакоп2. rada.gov.ua/laws/show/997_502/conv/page. [4] Про засади внутрішньої і зовнішньої політики: Закон України № 2411- УІ від 01.07.2010 // Голос України від 20.07.2010. - № 132. Господарський кодекс України : науково-практичний коментар / [Бек Ю.Б., Верес І.Я., Герц A.A. та ін.] ; за ред. В.М. Коссака. - К. : Алерта ; КНТ; ЦУЛ, 2010. - 672 с. Про захист економічної конкуренції : Закон України № 2210-ІІІ від 11.01.2001 // Відомості Верховної Ради від 23.03.2001. - 2001. - № 12. - Ст. 64. Господарський кодекс України : науково-практичний коментар / [Бек Ю. Б., Верес І. Я., Герц А. А. та ін.]; за ред. В. М. Коссака. - К. : Алерта ; КНТ; ЦУЛ, 2010. - 672 с. Вінник О. М. Господарське право : навчальний посібник / Оксана Мар'янівна Вінник. - 2-ге вид., змін, та доп. - К. : Всеукраїнська асоціація видавців «Правова єдність», 2009. - 766 с. - С. 414. [9] Конституція України № 254к/96-ВР від 28.06.96 // Відомості Верховної Ради від 23.07.96. -1996. - № ЗО. - Ст. 141. [10] Про обмеження монополізму і недопущення недобросовісної конкуренції в підприємницькій діяльності: Закон України № 2132- ХІІ від 18.02.92 // Голос України від 29.04.92 (втратив чинність). [11] Про Антимонопольний комітет України : Закон України № 3659-ХІІ від 26.11.93 // Голос України від 21.12.93. [12] Про захист від недобросовісної конкуренції: Закон України № 236/96- ВР від 07.06.96 // Голос України від 02.07.96. Про природні монополії : Закон України № 1682-ІІІ від 20.04.2000 // Голос України від 06.06.2000. Про стан реалізації антимонопольно! політики : Постанова Кабінету Міністрів України № 1036 від 22.12.95 [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1036-95-%D0%BF/conv. Валітов С. С. Конкурентне право України : навчальний посібник / С. С. Валітов. - К.: Юрінком Інтер, 2006. - 432 с. Господарський кодекс України № 436-ІУ від 16.01.2003 // Відомості Верховної Ради України від 02.05.2003. - 2003. - № 18. - Ст. 144. [17] Договір про проведення узгодженої антимонопольно! політики від 25.01.2000, ратифікований згідно з Законом України № 449-ІУ від 16.01.2003 [Електронний ресурс]. - Режим доступу : Ьйр://гакоп2. rada.gov.ua/laws/show/997_502/conv/page. [18] Цивільний кодекс України № 435-ІУ від 16.01.2003 // Відомості Верховної Ради України від 03.10.2003. - 2003. - № 40. - Ст. 356. [19] Про господарські товариства : Закон України № 1576-ХІІ від 19.09.91 // Відомості Верховної Ради України від 03.12.1991. - 1991. - № 49. - Ст. 682. [20] Про акціонерні товариства : Закон України № 514-УІ від 17.09.2008 // Відомості Верховної Ради України від 19.12.2008. - 2008. - № 50-51. - Ст. 384. [21] Про Державну програму демонополізації економіки і розвитку конкуренції : Постанова Верховної Ради України № 3757-ХІІ від 21.12.93 // Відомості Верховної Ради України від 01.03.94. - 1994. - № 9. - Ст. 42. [22] Про основні напрямки конкурентної політики на 2002-2004 роки : Указ Президента України № 1097/2001 від 19.11.2001 // Урядовий кур'єр від 28.11.2001. - № 221. [23] Про державне замовлення на закупівлю товарів, виконання робіт, надання послуг для державних потреб у 2011 році : Постанова Кабінету Міністрів України № 673 від 22.06.2011 // Урядовий кур'єр від 03.08.2011. -№ 140. Положення про порядок поділу підприємств і об'єднань та відокремлених від них структурних підрозділів і одиниць, затверджене наказом Міністерства економіки України, Антимонопольного комітету України № 43/79/5 від 20.04.94 [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Верховної Ради України. - Режим доступу : http:// zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi. Про Положення про порядок проведення перевірок додержання законодавства про захист економічної конкуренції: Розпорядження Антимонопольного комітету України № 182-р від 25.12.2001, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 13.02.2002 за № 139/6427 // Офіційний вісник України від 01.03.2002. - 2002. - № 7. - Ст. 434, ст. 323, код акту 21519/2002. [26] Програма соціально-економічного та культурного розвитку села на 2011 рік, затверджена Рішенням № 31-4-VI від 23 лютого 2011 року Веселинівської сільської ради [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://veselynivka.com.ua/sushas/160-programa2011.html. [27] Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням конкурентного законодавства: Оглядовий лист Вищого Господарського Суду України № 01-8/634 від 22.10.2008 [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Антимонопольного комітету України. - Режим доступу: www.amc.gov.ua. [28] Про принципи забезпечення відповідності антимонопольному законодавству створення та діяльності асоціацій підприємців : Лист Антимонопольного комітету України № 5/03 від20.1295 [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://seaIXІLUgazakш.uaЛ_dcxДш^'linkl/ПN107.html. [29] Про розгляд листа щодо перевірки дотримання антимонопольного законодавства : Лист Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва № 2-221/41 від 04.01.2003 [Електронний ресурс]. - Режим доступу: ЬНр://БеагсЬ. ligazakon.ua/l_doc2.nsf/linkl/DP831.html. [30] Щодо застосування частини 2 статті 29 Закону України «Про захист економічної конкуренції» при наданні попередніх висновків стосовно концентрації суб'єктів господарювання : Роз'яснення Антимонопольного комітету України № 7-рр від 21.02.2003 [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.arnc.gov.ua/amc/ control/uk/publish/article%ЗFshowHidden=l&art_id=l43667. [31] Економічна енциклопедія: у 3 т. Т. 1 / Редкол.: С. В. Мочерний (відп. ред.) та ін. - К.: Академія, 2000. - 864 с. [32] Хартія економічних прав та обов'язків держав [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/ show/995_077. Про ратифікацію Конвенції про транснаціональні корпорації: Закон України № 921 від 13.07.99 // Голос України від 21.07.1999 Про судоустрій і статус суддів : Закон України № 2453 від 07.07.2010 // Голос України від 03.08.2010. - № 142. [35] Про практику Верховного Суду України у справах зі спорів, пов'язаних із застосуванням законодавства про захист економічної конкуренції: Інформаційний лист Вищого Господарського Суду України № 01-8/1335 29.10.2003 // Вісник господарського судочинства. - 2004. - № 1. Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням 62 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) окремих положень статті 11 Закону України «Про зв'язок» та окремих положень статті 4 Закону України «Про підприємництво» (справа про виплату і доставку пенсій та грошової допомоги) // Офіційний вісник України від 13.07.2001. - 2001. - № 26. - Ст. 94, ст. 1183, код акту 19272/2001. [37] Про Антимонопольний комітет України : Закон України № 3659- ХІІ від 26.11.93 // Голос України від 21.12.93. Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності: Закон України № 1160-1V від 11.09.2003 // Голос України від 14.10.2003. - № 193. [39] Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням законодавства про захист економічної конкуренції: Оглядовий лист Вищого Господарського Суду України № 04- 5/3180 від 03.12.2004 // Вісник господарського судочинства від 04.2005. - 2005. - № 2. - Ст. 41. [40] Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням конкурентного законодавства: Оглядовий лист Вищого Господарського Суду України № 01-8/741 від 21.08.2007 // Бізнес: законодавство та практика. - 2007. - № 16. - Ст. 31. [41] Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням конкурентного законодавства: Оглядовий лист Вищого Господарського Суду України № 01-8/634 від 22.10.2008 [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Антимонопольного комітету України. - Режим доступу: www.amc.gov.ua. [42] Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням конкурентного законодавства: Оглядовий лист Вищого Господарського Суду України № 01-8/634 від 22.10.2008 [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Антимонопольного комітету України. - Режим доступу: www.amc.gov.ua. [43] Про деякі питання практики застосування конкурентного законодавства: Інформаційний лист Вищого Господарського Суду України № 01-8/229 від 13.04.2007 [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Антимонопольного комітету України. - Режим доступу: www.amc.gov.ua. Про деякі питання практики застосування конкурентного законодавства : Інформаційний лист Вищого Господарського Суду України № 01-8/229 від 13.04.2007 [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Антимонопольного комітету України. - Режим доступу: www.amc.gov.ua. Положення про службове посвідчення працівника Антимонопольного комітету України, затверджене Постановою Президії Верховної Ради України № 4074 від 12.04.94 [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakonl.rada. gov.ua/laws/show/4074-12/conv. [46] Концептуальні засади удосконалення системи захисту економічної конкуренції в Україні [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Антимонопольного комітету України. - Режим доступу : http:// www.amc.gov.ua. [47] Договір про проведення узгодженої антимонопольної політики від 25.01.2000, ратифікований згідно з Законом України № 449-IV від 16.01.2003 [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon2. rada.gov.ua/laws/show/997_502/conv/page. [48] Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затверджене Указом Президента України № 634/2011 від 31.05.2011 // Офіційний вісник Президента України від 21.06.2011. - 2011. - № 17. - Ст. 10, ст. 789. [49] Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням законодавства про захист економічної конкуренції: Оглядовий лист Вищого Господарського Суду України № 01-8/1222 від 11.07.2005 [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Верховної Ради України. - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/vl222600-05. Концептуальні засади удосконалення системи захисту економічної конкуренції в Україні / Офіційний сайт Антимонопольного комітету України [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http:// www.amc.gov.ua. [51] Господарський кодекс України : науково-практичний коментар / [Бек Ю. Б., Верес І. Я., Герц А. А. та ін.]; за ред. В. М. Коссака. - К.: Алерта ; КНТ; ЦУЛ, 2010. - 672 с. [52] Про ціни і ціноутворення : Закон України № 5007 від 21.06.2012 // Голос України від 02.08.2012. - № 140. Господарський кодекс України : науково-практичний коментар / [Бек Ю. Б., Верес І. Я., Герц А. А. та ін.]; за ред. В.М. Коссака. - К. : Алерта; КНТ; ЦУЛ, 2010. - 672 с. [54] Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням законодавства про захист економічної конкуренції: Оглядовий лист Вищого Господарського Суду України № 01-8/1222 від 11.07.2005 [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Верховної Ради України. - Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/ show/vl222600-05. Про затвердження Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання на ринку : Розпорядження Антимонопольного комітету України № 49-р від 05.03.2002 // Офіційний вісник України від 19.04.2002. - 2002. - № 14. - Ст. 396. - Ст. 778, код акта 22070/2002 Про природні монополії: Закон України № 1682 від 20.04.2000 // Голос України від 06.06.2000. [57] Стимулююче регулювання - це державне регулювання цін (тарифів) на товари суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання на суміжних ринках у сфері комбінованого виробництва електричної та теплової енергії, що передбачає застосування визначених органом, який здійснює державне регулювання діяльності суб'єктів природних монополій, параметрів регулювання, що мають довгостроковий термін дії, стимулює суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання на суміжних ринках у сфері комбінованого виробництва електричної та теплової енергії до підвищення якості товарів та ефективності регульованої відповідно до цього Закону сфери діяльності з поступовим скороченням неефективних витрат та забезпечує створення умов для залучення інвестицій з метою сталого функціонування та розвитку. Паризька конвенція про охорону промислової власності від 20.03.1883 // Зібрання чинних міжнародних договорів України. - 1990. - № 1. - Ст. 320. [59] Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням конкурентного законодавства (за матеріалами справ, розглянутих у касаційному порядку Вищим Господарським Судом України) : Оглядовий лист Вищого Господарського Суду України № 01-06/418/2012 від 04.04.2012 [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Верховної Ради України. - Режим доступу : http://zakon2.rada. gov.ua/laws/show/v_418600-12. [60] Про деякі питання практики застосування конкурентного законодавства : Постанова Пленуму Вищого Господарського Суду України № 15 від 26.12.2011 // Вісник господарського судочинства від 01.2012. - 2012. - № 1. - Ст. 9. [61] Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із захистом прав інтелектуальної власності: Постанова Вищого Господарського Суду України № 12 від 17.10.2012. [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Верховної Ради України. - Режим доступу : http://zakonl.rada. gov.Ua/laws/show/v0012600-12/card6#Public. [62] Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи : Постанова Пленуму Верховного Суду України № 1 від 27.02.2009 // Вісник Верховного Суду України від 03.2009. - 2009. - № 3. - Ст. 7. [63] Про банки і банківську діяльність : Закон України № 2121 від 07.12.2000 // Голос України від 23.01.2001. - № 12. Податковий кодекс України № 2755 від 02.12.20101І Голос України від 04.12.2010. - № 229-230. [65] Про деякі питання практики застосування окремих норм чинного законодавства у вирішенні спорів : Лист Вищого Арбітражного Суду України № 01-8/167 від 15.05.97 [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Верховної Ради України. - Режим доступу : http://zakonl.rada. gov.ua/laws/show/v_l 67800-97. Про рекламу: Закон України № 270/96 від 03.07.96 // Голос України від 25.07.96. Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням законодавства про захист економічної конкуренції : Оглядовий лист Вищого Господарського Суду України № 04-5/3180 від 03.12.2004 // Вісник господарського судочинства від 04.2005. - 2005. - № 2. - Ст. 41 [68] Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням законодавства про захист економічної конкуренції: Оглядовий лист Вищого Господарського Суду України № 04-5/3180 від 03.12.2004 // Вісник господарського судочинства від 04.2005. - 2005. - № 2. - Ст. 41. [69] Про затвердження Інструкції про організацію та проведення контрольних заходів щодо фінансово-господарської діяльності на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери управління Міністерства вугільної промисловості України та щодо яких Міністерство здійснює корпоративне управління: Наказ Міністерства вугільної промисловості України № 200 від 08.06.2007 [Електронний ресурс]. - Режим доступу: Ьйр://гакоп.паи.иаМос/?сосіе=у0200644-07. [70] Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці : Постанова Кабінету Міністрів України № 611 від 09.08.93 [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/611- 93-%00%ВБ. [71] Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням законодавства про захист економічної конкуренції : Оглядовий лист Вищого Господарського Суду України № 01-8/1222 від 11.07.2005 [Електронний ресурс] //Офіційний сайт Верховної Ради України. - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov. иа/1а\У5/5Ьо\уМ222600-05. [72] Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням конкурентного законодавства: Оглядовий лист Вищого Господарського Суду України № 01-8/634 від 22.10.2008 [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Антимонопольного комітету України. - Режим доступу: www.amc.gov.ua. Читайте також:
|
||||||||
|