Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Синдроми особистісні

1. «Самоусунення». Часто проявляється в таких висловлюваннях, як «я працюю в організації, а значить, я не творча людина» або «я жінка, а винахідливість властива чоловікам».

2. «Раціональне его». Якщо необхідність поводитися раціонально базується на особливостях внутрішнього Я-індивіда, то раціональність буде головною домінантою в поведінці людини. Щоб змінити ситуацію, необхідно переконати людину проаналізувати свої глибинні емоції та переживання, а щоб переконувати, потрібно володіти необхідними навичками і суворо дотримуватись принципів етики.


5.3.6. Як зруйнувати бар’єри творчого мислення
або мінімізувати їхній вплив?

Вирішення проблеми бар’єрів, що перешкоджають створенню креативного клімату в організації, – усунення причини їхнього виникнення.

1. Змінити зовнішнє середовище організація може шляхом використання наступних способів:

Ø ходити на прогулянки;

Ø грати в спортивні ігри, слухати музику;

Ø тримати на робочому столі предмети, які вас надихають і стимулюють творче мислення;

Ø виїжджати на природу і працювати на свіжому повітрі.

2. Змінити свою поведінку, для чого:

Ø використовувати методи і техніки, які дозволяють обійти або мінімізувати кількість бар’єрів, що виникають на шляху ваших творчих здібностей;

Ø не боятися діяти навіть за умов відсутності повної ясності з даної проблеми;

Ø приділяти достатньо часу аналізові проблеми або можливостей.

3. Змінити свої здібності. Серед способів подолання перешкод у сфері здібностей слід виділити наступні:

Ø виробити в собі навички дослідження «білих плям» за допомогою спеціальних засобів систематизації, таких як створення системних схем, образне подання проблем тощо;

Ø шукати зв’язки між різнотипними проблемами;

Ø повірити в те, що мислення – це просто ще одна здібність, яку необхідно розвивати.

4. Змінити свої переконання можливонаступним чином:

Ø поводитися так, начебто ви творча особистість, а потім просто діяти відповідним чином;

Ø працювати з тими, у кого відсутні подібні до ваших бар’єри, що перешкоджають креативності;

Ø працюючи в групі, сформувати основні правила для мінімізації впливу бар’єрів на процес;

Ø визнати, що інтуїція з’являється після напружених роздумів і ретельної роботи;

Ø визнати цінність конструктивного конфлікту і створити умови для його виникнення.

5. Змінити себе можливо шляхом:

Ø піддати сумніву справедливість особистісних орієнтирів;

Ø ідентифікувати ситуації, в яких цей бар’єр може стати корисним і в яких він вас обмежує. Встановити методи подолання ситуацій, в яких бар’єри вас обмежують.

 


Читайте також:

  1. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  2. Вивчення сімейної поведінки, як і міжособистісні стосунки та міжпоколінні зв’язки, знаходиться в центрі уваги макросоціологічних досліджень.
  3. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань
  4. Внутрішньоособистісні і персональні методи управління конфліктами.
  5. Конфлікти поділяють на внутрішньоособистісні, міжособові, міжгрупові, організаційні, міжнаціональні, регіональні тощо.
  6. ЛЕКЦІЯ № 14. Завантаження та міжособистісні відносини
  7. ЛЕКЦІЯ № 16. Міжособистісні відносини в групах і колективах. Поняття психологічної несумісності
  8. ЛЕКЦІЯ № 20. Основні міжособистісні стилі вирішення конфліктів
  9. Між особисті чинники Особистісні чинники
  10. Міжособистісні відносини
  11. Міжособистісні ділові комунікації в системі людської взаємодії – поняття, специфіка, види, форми, структура.
  12. Міжособистісні методи (стилі) управління конфліктами.




Переглядів: 432

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Синдроми переконань | Адаптувати старе або винайти нове

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.