Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Синдроми особистісні

1. «Самоусунення». Часто проявляється в таких висловлюваннях, як «я працюю в організації, а значить, я не творча людина» або «я жінка, а винахідливість властива чоловікам».

2. «Раціональне его». Якщо необхідність поводитися раціонально базується на особливостях внутрішнього Я-індивіда, то раціональність буде головною домінантою в поведінці людини. Щоб змінити ситуацію, необхідно переконати людину проаналізувати свої глибинні емоції та переживання, а щоб переконувати, потрібно володіти необхідними навичками і суворо дотримуватись принципів етики.


5.3.6. Як зруйнувати бар’єри творчого мислення
або мінімізувати їхній вплив?

Вирішення проблеми бар’єрів, що перешкоджають створенню креативного клімату в організації, – усунення причини їхнього виникнення.

1. Змінити зовнішнє середовище організація може шляхом використання наступних способів:

Ø ходити на прогулянки;

Ø грати в спортивні ігри, слухати музику;

Ø тримати на робочому столі предмети, які вас надихають і стимулюють творче мислення;

Ø виїжджати на природу і працювати на свіжому повітрі.

2. Змінити свою поведінку, для чого:

Ø використовувати методи і техніки, які дозволяють обійти або мінімізувати кількість бар’єрів, що виникають на шляху ваших творчих здібностей;

Ø не боятися діяти навіть за умов відсутності повної ясності з даної проблеми;

Ø приділяти достатньо часу аналізові проблеми або можливостей.

3. Змінити свої здібності. Серед способів подолання перешкод у сфері здібностей слід виділити наступні:

Ø виробити в собі навички дослідження «білих плям» за допомогою спеціальних засобів систематизації, таких як створення системних схем, образне подання проблем тощо;

Ø шукати зв’язки між різнотипними проблемами;

Ø повірити в те, що мислення – це просто ще одна здібність, яку необхідно розвивати.

4. Змінити свої переконання можливонаступним чином:

Ø поводитися так, начебто ви творча особистість, а потім просто діяти відповідним чином;

Ø працювати з тими, у кого відсутні подібні до ваших бар’єри, що перешкоджають креативності;

Ø працюючи в групі, сформувати основні правила для мінімізації впливу бар’єрів на процес;

Ø визнати, що інтуїція з’являється після напружених роздумів і ретельної роботи;

Ø визнати цінність конструктивного конфлікту і створити умови для його виникнення.

5. Змінити себе можливо шляхом:

Ø піддати сумніву справедливість особистісних орієнтирів;

Ø ідентифікувати ситуації, в яких цей бар’єр може стати корисним і в яких він вас обмежує. Встановити методи подолання ситуацій, в яких бар’єри вас обмежують.

 


Читайте також:

  1. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  2. Вивчення сімейної поведінки, як і міжособистісні стосунки та міжпоколінні зв’язки, знаходиться в центрі уваги макросоціологічних досліджень.
  3. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань
  4. Внутрішньоособистісні і персональні методи управління конфліктами.
  5. Конфлікти поділяють на внутрішньоособистісні, міжособові, міжгрупові, організаційні, міжнаціональні, регіональні тощо.
  6. ЛЕКЦІЯ № 14. Завантаження та міжособистісні відносини
  7. ЛЕКЦІЯ № 16. Міжособистісні відносини в групах і колективах. Поняття психологічної несумісності
  8. ЛЕКЦІЯ № 20. Основні міжособистісні стилі вирішення конфліктів
  9. Між особисті чинники Особистісні чинники
  10. Міжособистісні відносини
  11. Міжособистісні ділові комунікації в системі людської взаємодії – поняття, специфіка, види, форми, структура.
  12. Міжособистісні методи (стилі) управління конфліктами.




Переглядів: 397

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Синдроми переконань | Адаптувати старе або винайти нове

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.