Модуль II
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІТЕЙ
З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
ТА ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ
З НИМИ В УМОВАХ КОРЕКЦІЙНОЇ
ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Тема 2.1
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ, НАВЧАННЯ
ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
План
1. Психолого-педагогічна характеристика дітей з порушеннями мовлення.
2. Навчання і виховання дітей з порушеннями мовлення.
3. Особливості роботи вчителя з дітьми, що потребують логопе дичної допомоги, в умовах загальноосвітніх шкіл.
Читайте також: - V міні – модуль
- Високочастотні перетворювачі модульної структури
- Друга модульна контрольна робота
- Друга модульна контрольна робота
- За конструктивними особливостями фритюр-ниці поділяють на секційно-модульні та ті, які входять до комплекту малогабаритного обладнання.
- За кредитно-модульною системою
- ЗАВДАННЯ МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ №1.
- ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
- ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
- Заліковий МОДУЛЬ 1 . Економічна і соціальна географія світу
- Заліковий модуль 2. ТЕХНОЛОГІЇ ВЕДУЧИХ ГАЛУЗЕЙ НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА
- Заліковий модуль І. Інституціональна система національної економіки
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|