Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мовні бар’єри (Language Barriers).

Типові кроки підготовки письмового звіту з використанням перекладу:

· збір персоналом матеріалу для включення до письмового повідомлення;

· підготовка попереднього проекту повідомлення німецькою мовою у письмовій формі;

· доопрацювання проекту німецькою мовою;

· переклад матеріалу з німецької мови англійською;

· консультація з персоналом, що володіє двома мовами, стосовно перекладу;

· доопрацювання проекту англійською мовою в додатковий час доти, доки він не буде придатним для подальшого використання.

2. Бар’єри сприйняття (Perceptual Barriers):

· рекламні повідомлення;

· інші погляди.

3. Вплив культури (The Impact of Culture):

· культурні цінності;

· непорозуміння.

4. Невербальні комунікації (Nonverbal Communication):

· враження;

· дистанція (інтимна, особиста, соціальна, публічна).

Вивчення зазначених бар’єрів повинно логічно завершитись розумінням шляхів підвищення ефективності міжнародних комунікацій:


Читайте також:

  1. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  2. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  3. Багатомовні бібліотеки
  4. БАР’ЄРИ В РОБОТІ З БАТЬКАМИ
  5. Бар’єри простору і часу.
  6. Бар’єри стратегічного планування та заходи щодо їх подолання
  7. Бар’єри, які заважають ефективності педагогічного спілкування.
  8. Безумовні рефлекси новонароджених
  9. Двомовні спеціальні словники
  10. Електронні розмовні схеми
  11. Загальні вимоги до оформлення геологічних карт. Умовні позначення на геологічній графіці.
  12. Загальні одномовні словники




Переглядів: 590

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завершення | А) Поліпшення системи зворотного зв’язку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.