Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1. Система інтелектуальної власності

■ конкретизуються норми вищої юридичної сили. Наприклад,
наказом Міністерства освіти і науки України від 11 берез-
ня 2002 р. було затверджено інструкції про видачу патентів
України на секретні винаходи, які охороняються авторськими
свідоцтвами СРСР, який було видано з метою конкретизації
законів України «Про охорону прав на винаходи і корисні мо-
делі» та «Про державну таємницю».

Основні чинні нормативно-правові акти з питань регулювання
відносин інтелектуальної власності наведені у додатку 1.

Крім того, індивідуальні відносини, пов'язані з об'єктами інтелек-
туальної власності, врегульовуються також договорами цивільно-
правового характеру, які укладаються між особою, що володіє ви-
ключними правами, та користувачем інтелектуального продукту.

Частиною національного законодавства України є також між-
народні договори у сфері інтелектуальної власності, згода на
обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Причому,
якщо у такому договорі містяться інші правила, ніж ті, що встанов-
лені відповідним національним актом цивільного законодавства, то
застосовуються правила відповідного міжнародного договору.

Система міжнародних відносин, що склалася у світі в галузі
охорони інтелектуальної власності, об'єднана у рамках Всесвітньої
організації інтелектуальної власності. Ця організація є спеціалізо-
ваною установою Організації об'єднаних націй, і на сьогодні в ній
перебуває 155 держав. Діяльність ВОІВ спрямована на:

■ розробку нових міжнародних угод і проектів з гармонізації
національних законодавств;

■ забезпечення міжнародної реєстрації ряду об'єктів інтелекту-
альної власності;

■ збір та розповсюдження технічної, наукової та іншої інформації.
Основними джерелами міжнародного права щодо захисту прав

інтелектуальної власності є матеріали міжнародних конвенцш.

Так, у вересні 1886 р. у Берні було прийнято Бернську конвенцію
про охорону літературних і художніх творів. У зв'язку з досягнен-
нями технічного прогресу та з метою вдосконалення Конвенцію де-




Тема 1. Система інтелектуальної власності


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  12. А/. Право власності.




Переглядів: 430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ | АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.