МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Яка ж участь вчителя і учнів у цій діяльності?Що таке навчання? Які ж основні компоненти навчального процесу? Це : а) навчаюча діяльність вчителя; б) навчальна діяльність учня; в) організація навчання. Будь-який процес навчання - це процес сумісної діяльності вчителя та учнів. Навчання - це акт взаємодії того, хто навчає з тим, кого навчають з метою передачі одним і засвоєння іншим соціального досвіду. - Обидві сторони беруть активну участь у цій діяльності, але кожен по-своєму: вчитель здійснює навчаючі дії, спрямовуючи навчальні дії учнів; - вчитель мотивує навчальну діяльність учнів, спонукає їх до навчання; - вчитель організовує навчальні дії таким чином, щоб вони давали максимальний ефект (на рівні кожного учня); - вчитель дає учням матеріал для засвоєння та орієнтири для їх навчання; - вчитель здійснює контроль за ефективністю засвоєння. На початковому етапі дії учителя превалюють, з часом "доля " вчителя зменшується, а учнів зростає. Дії учнів стають більш активними, творчими, самостійними. Вчитель керує навчальною діяльністю учнів. Під "організацією" в широкому розумінні цього термін мають на увазі такі фактори: - мета навчання - для чого вивчати ІМ? - зміст навчання - чого навчати в курсі навчання ІМ? - принципи, методи, прийоми — як навчати? - засоби навчання - за допомогою чого навчати? Без тісної взаємодії усіх трьох компонентів навчальний процес не може бути ефективним. Отже, методика навчання ІМ - це наука, яка вивчає цілі, зміст, методи і засоби навчання, а також способи навчання і виховання на матеріалі ІМ. Об'єктом методики є навчання, а предметом - метод навчання. Розрізняють два види методики: ЗАГАЛЬНА методика займається вивченням закономірностей і особливостей процесу навчання будь-якої мови; СПЕЦІАЛЬНА досліджує навчання тих мовних і мовленнєвих явищ, які є специфічними для конкретної іноземної мови. У загальній методиці вивчення іноземних мов можна виділити вікові аспекти, наприклад, методику раннього навчання, що досліджує особливості навчання дошкільників та молодших школярів; шкільну методику (середній та старший шкільний вік), методику вищої школи, методику навчання дорослих, методики спеціального професійного навчання тощо Особливість методики навчання ІМ в початковій школі полягає в тому, що вона становить методику початкового навчання ІМ, коли закладаються основи вивчення ІМ. - Які ж значення має поняття "методика"? - Що таке предмет «Методика»? - Які ж основні завдання курсу методики навчання іноземної мови? Читайте також:
|
||||||||
|