Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Яка ж участь вчителя і учнів у цій діяльності?

Що таке навчання?

Які ж основні компоненти навчального процесу?

Це : а) навчаюча діяльність вчителя;

б) навчальна діяльність учня;

в) організація навчання.

Будь-який процес навчання - це процес сумісної діяльності вчителя та учнів. Навчання - це акт взаємодії того, хто навчає з тим, кого навчають з метою передачі одним і засвоєння іншим соціального досвіду.

- Обидві сторони беруть активну участь у цій діяльності, але кожен по-своєму: вчитель здійснює навчаючі дії, спрямовуючи навчальні дії учнів;

- вчитель мотивує навчальну діяльність учнів, спонукає їх до навчання;

- вчитель організовує навчальні дії таким чином, щоб вони давали максимальний ефект (на рівні кожного учня);

- вчитель дає учням матеріал для засвоєння та орієнтири для їх навчання;

- вчитель здійснює контроль за ефективністю засвоєння.

На початковому етапі дії учителя превалюють, з часом "доля " вчителя зменшується, а учнів зростає. Дії учнів стають більш активними, творчими, самостійними. Вчитель керує навчальною діяльністю учнів.

Під "організацією" в широкому розумінні цього термін мають на увазі такі фактори:

- мета навчання - для чого вивчати ІМ?

- зміст навчання - чого навчати в курсі навчання ІМ?

- принципи, методи, прийоми — як навчати?

- засоби навчання - за допомогою чого навчати?

Без тісної взаємодії усіх трьох компонентів навчальний процес не може бути ефективним.

Отже, методика навчання ІМ - це наука, яка вивчає цілі, зміст, методи і засоби навчання, а також способи навчання і виховання на матеріалі ІМ. Об'єктом методики є навчання, а предметом - метод навчання. Розрізняють два види методики: ЗАГАЛЬНА методика займається вивченням закономірностей і особливостей процесу навчання будь-якої мови; СПЕЦІАЛЬНА досліджує навчання тих мовних і мовленнєвих явищ, які є специфічними для конкретної іноземної мови.

У загальній методиці вивчення іноземних мов можна виділити вікові аспекти, наприклад, методику раннього навчання, що досліджує особливості навчання дошкіль­ників та молодших школярів; шкільну методику (середній та старший шкільний вік), методику вищої школи, мето­дику навчання дорослих, методики спеціального про­фесійного навчання тощо

Особливість методики навчання ІМ в початковій школі полягає в тому, що вона становить методику початкового навчання ІМ, коли закладаються основи вивчення ІМ.

- Які ж значення має поняття "методика"?

- Що таке предмет «Методика»?

- Які ж основні завдання курсу методики навчання іноземної мови?



Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  3. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  4. Вибір таких методів навчання, які забезпечують самостійність учнів у дослідженні ними літературних явищ.
  5. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  6. Види обліку і форми перевірки навчальних досягнень учнів
  7. Використання ЕОМ у профорієнтаційній психодіагностиці учнів.
  8. Використання здоров'язберігаючих технологій в діяльності вчителя
  9. Вимоги до вчителя іноземної мови.
  10. Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнів
  11. Вимоги до усного і писемного мовлення учнів з математики
  12. Виховання в учнів творчого ставлення до занять.




Переглядів: 805

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які ж основні завдання курсу? | В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.