Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Яка ж участь вчителя і учнів у цій діяльності?

Що таке навчання?

Які ж основні компоненти навчального процесу?

Це : а) навчаюча діяльність вчителя;

б) навчальна діяльність учня;

в) організація навчання.

Будь-який процес навчання - це процес сумісної діяльності вчителя та учнів. Навчання - це акт взаємодії того, хто навчає з тим, кого навчають з метою передачі одним і засвоєння іншим соціального досвіду.

- Обидві сторони беруть активну участь у цій діяльності, але кожен по-своєму: вчитель здійснює навчаючі дії, спрямовуючи навчальні дії учнів;

- вчитель мотивує навчальну діяльність учнів, спонукає їх до навчання;

- вчитель організовує навчальні дії таким чином, щоб вони давали максимальний ефект (на рівні кожного учня);

- вчитель дає учням матеріал для засвоєння та орієнтири для їх навчання;

- вчитель здійснює контроль за ефективністю засвоєння.

На початковому етапі дії учителя превалюють, з часом "доля " вчителя зменшується, а учнів зростає. Дії учнів стають більш активними, творчими, самостійними. Вчитель керує навчальною діяльністю учнів.

Під "організацією" в широкому розумінні цього термін мають на увазі такі фактори:

- мета навчання - для чого вивчати ІМ?

- зміст навчання - чого навчати в курсі навчання ІМ?

- принципи, методи, прийоми — як навчати?

- засоби навчання - за допомогою чого навчати?

Без тісної взаємодії усіх трьох компонентів навчальний процес не може бути ефективним.

Отже, методика навчання ІМ - це наука, яка вивчає цілі, зміст, методи і засоби навчання, а також способи навчання і виховання на матеріалі ІМ. Об'єктом методики є навчання, а предметом - метод навчання. Розрізняють два види методики: ЗАГАЛЬНА методика займається вивченням закономірностей і особливостей процесу навчання будь-якої мови; СПЕЦІАЛЬНА досліджує навчання тих мовних і мовленнєвих явищ, які є специфічними для конкретної іноземної мови.

У загальній методиці вивчення іноземних мов можна виділити вікові аспекти, наприклад, методику раннього навчання, що досліджує особливості навчання дошкіль­ників та молодших школярів; шкільну методику (середній та старший шкільний вік), методику вищої школи, мето­дику навчання дорослих, методики спеціального про­фесійного навчання тощо

Особливість методики навчання ІМ в початковій школі полягає в тому, що вона становить методику початкового навчання ІМ, коли закладаються основи вивчення ІМ.

- Які ж значення має поняття "методика"?

- Що таке предмет «Методика»?

- Які ж основні завдання курсу методики навчання іноземної мови?



Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  3. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  4. Вибір таких методів навчання, які забезпечують самостійність учнів у дослідженні ними літературних явищ.
  5. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  6. Види обліку і форми перевірки навчальних досягнень учнів
  7. Використання ЕОМ у профорієнтаційній психодіагностиці учнів.
  8. Використання здоров'язберігаючих технологій в діяльності вчителя
  9. Вимоги до вчителя іноземної мови.
  10. Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнів
  11. Вимоги до усного і писемного мовлення учнів з математики
  12. Виховання в учнів творчого ставлення до занять.




Переглядів: 875

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які ж основні завдання курсу? | В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.