МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Переваги ЕСТSЗаходи для реалізації ключових завдань Властивості європейської вищої освіти Основне завдання Болонського процесу Освіти Гармонізація архітектури системи європейської вищої Основні завдання, принципи та шляхи формування Європейського простору вищої освіти ↓ ↓ ↓ > якість > конкурентоспроможність вищих навчальних закладів Європи > взаємна довіра держав і вищих навчальних закладів > сумісність структури освіти та кваліфікацій на доступеневому і післяступеневому рівнях > мобільність студентів > привабливість освіти Основні завданнята принципи створення зони Європейської вищої освіти: > введення двоциклового навчання: > запровадження кредитної системи; > формування системи контролю якості освіти; > розширення мобільності студентів і викладачів; > забезпечення працевлаштування випускників та привабливості європейської системи освіти. > запровадження системи освіти на основі двох кчючових навчальних циклів: додипломного (бакалавр) та післядипломного (магістр); > затвердження загальносприйпятної та порівнянної системи вчених ступенів, в тому числі шляхом запровадження стандартизованого Додатку до диплома; > застосування Європейської Кредитної Трансферної Системи (ЕСТS)як відповідного засобу сприяння більшій мобільності студентів; > зближення систем контролю якості та акредитації з метою вироблення порівняльних критеріїв та методологій; > забезпечення високоякісних стандартів вищої освіти (запровадження програм, курсів, модулів із «європейським» змістом);
> навчання протягом усього життя; > спільна праця вищих навчальних закладів і студентів як компетентних, активних і конструктивних партнерів у заснуванні та формуванні Зони європейської вищої освіти. > Для вищого навчального закладу: > сприяє розвитку автономізації та самоуправління; > відкриває нові можливості для взаємовигідної співпраці з іншими ВНЗ, у т.ч. зарубіжними; > сприяє розвитку прямих зв 'язків між ВНЗ; > стимулює підвищення якості навчального процесу; > підвищує рівень і якість мобільності викладачів та студентів. ■ Для професорсько-викладацького складу: > свободу і диверсифікаціію викладання; > покращує зміст і якість навчальних програм; > підвищує якість навчального прогресу; ■ Для студентів, аспірантів,докторантів: > розширює можливості навчання за кордоном; > дозволяє самостійно формувати програму навчання; > надає можливість скоротити терміни навчання; > визнає результати навчання за кордоном; > гарантує визнання професій, кваліфікацій, дипломів; > сприяє працевлаштуванню. Читайте також:
|
||||||||
|