МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Переваги ЕСТSЗаходи для реалізації ключових завдань Властивості європейської вищої освіти Основне завдання Болонського процесу Освіти Гармонізація архітектури системи європейської вищої Основні завдання, принципи та шляхи формування Європейського простору вищої освіти ↓ ↓ ↓ > якість > конкурентоспроможність вищих навчальних закладів Європи > взаємна довіра держав і вищих навчальних закладів > сумісність структури освіти та кваліфікацій на доступеневому і післяступеневому рівнях > мобільність студентів > привабливість освіти Основні завданнята принципи створення зони Європейської вищої освіти: > введення двоциклового навчання: > запровадження кредитної системи; > формування системи контролю якості освіти; > розширення мобільності студентів і викладачів; > забезпечення працевлаштування випускників та привабливості європейської системи освіти. > запровадження системи освіти на основі двох кчючових навчальних циклів: додипломного (бакалавр) та післядипломного (магістр); > затвердження загальносприйпятної та порівнянної системи вчених ступенів, в тому числі шляхом запровадження стандартизованого Додатку до диплома; > застосування Європейської Кредитної Трансферної Системи (ЕСТS)як відповідного засобу сприяння більшій мобільності студентів; > зближення систем контролю якості та акредитації з метою вироблення порівняльних критеріїв та методологій; > забезпечення високоякісних стандартів вищої освіти (запровадження програм, курсів, модулів із «європейським» змістом);
> навчання протягом усього життя; > спільна праця вищих навчальних закладів і студентів як компетентних, активних і конструктивних партнерів у заснуванні та формуванні Зони європейської вищої освіти. > Для вищого навчального закладу: > сприяє розвитку автономізації та самоуправління; > відкриває нові можливості для взаємовигідної співпраці з іншими ВНЗ, у т.ч. зарубіжними; > сприяє розвитку прямих зв 'язків між ВНЗ; > стимулює підвищення якості навчального процесу; > підвищує рівень і якість мобільності викладачів та студентів. ■ Для професорсько-викладацького складу: > свободу і диверсифікаціію викладання; > покращує зміст і якість навчальних програм; > підвищує якість навчального прогресу; ■ Для студентів, аспірантів,докторантів: > розширює можливості навчання за кордоном; > дозволяє самостійно формувати програму навчання; > надає можливість скоротити терміни навчання; > визнає результати навчання за кордоном; > гарантує визнання професій, кваліфікацій, дипломів; > сприяє працевлаштуванню. Читайте також:
|
||||||||
|