Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система ЕСТS базується на таких основних елементах

Інформації (стосовно навчальних програм і здобутків студентів)
Взаємної угоди (між закладами партнерами і студентом)

Використання

кредитів ЕСТЗ

(щоб визначити

навчальне навантаження для студентів)

Форми заяви/ навчального контракту
Інформаційного пакета

Перелік оцінок дисциплін

 

ЕСТS забезпечує прозорість через такі засоби:

1. Кредити ЕСТS, які є числовим еквівалентом оцінки, що призначається розділам курсу, щоб окреслити обсяг навчального навантаження студентів, необхідний для завершення курсу.

2. Інформаційний пакет, який дає письмову інформацію студентам і працівникам про навчальні заклади, факультети, організації і структуру навчання і розділи курсу.

 

3. Перелік оцінокз предметів, який показує здобутки студентів у навчанні у спосіб, який є всебічним і загальнозрозумілим, і може легко передаватися від одного закладу до іншого.

4. Навчальний контракт,що стосується навчальної програми, яка буде вивчатися, і кредитів ЕСТЗ, які будуть присвоюватись за успішне її закінчення, є обов'язковим як для місцевого і закор­донного закладів, так і для студентів.

Основними вимогами Європейської Кредитної Трансферної Системиє:

■> Призначення координатора ЕСТЗ від навчального закладу.

Ь Призначення координаторів ЕСТЗ з числа працівників кафедр (факультетів) за дисциплінами на усіх факультетах, що мають намір користуватися ЕСТ8.

^ Призначення кредитів ЕСТЗ для блоків курсу.

■► Випуск інформаційного пакета щодо усіх навчальних предметів/дисциплін, у яких ЕСТЗ буде використову­ватись/ використовується рідною мовою та однією з поширених мов країн ЄС

^ Використання форм заяв для студентів, перелік оцінок дисциплін і навчальних контрактів.

Кредити ЕСТ8є числовим еквівалентом оцінки (від 1 до 60), призначеної для розділів курсу, щоб охарактеризувати навчальне навантаження студента, що вимагається для їх завершення. Вони

 

  Від кожного     Координатори ЕСТ8 >   Від закладу
  задіяного      
  факультету   І .    
      п        
  "     "  
Загальні обов'язки: — детально інформуватиме студентів про ЕСТ8, наприклад, забезпечуватиме студентів інформаційними пакетами, що надійшли / Займаються \ / адміністрацій \ / ними й \ / академічними \ . аспектамиу \ ЕСТS і / Загальні обов'язки: — сприяння поширенню ЕСТ8 як на рівні закладу, так і за його межами, наприклад, в рамках міжнародних  
від закладів-партнерів, \ надають / програм про співпрацю;  
пояснюватиме процедуру \ консультації /\ студентам / — сприяння  
визнання освіти і   практичному втіленню  
оформлення документів (навчальний контракт,     ЕСТ8 і надання підтримки  
     
перелік оцінок дисциплін)   координаторам від  
тощо;   факультетів  
— спрямовує студента      
на розробку програми      
навчання, поєднуючи      
навчальні вимоги      
з індивідуальними        
                         

відображають кількість роботи, яку вимагає кожен блок курсу відносно загальної кількості роботи, необхідної для завершення повного року академічного навчання у закладі, тобто лекції, практичні заняття, семінари, консультації, виробнича практика, самостійна робота — в бібліотеці чи вдома — і екзамени чи інші види діяльності, пов'язані з оцінюванням. ЕСТ8, таким чином, базується на повному навантаженні студента, а не обмежується лише аудиторними годинами.

Кредити ЕСТS — це скоріше відносне, а не абсолютне мірило навчального навантаження студента. Вони лише визначають, яку частину загального річного навчального навантаження займає один блок курсу в закладі чи факультеті, який призначає кредити

 

 

Двоeтапна система вищої освіти


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  12. Автоматична система сигналізації




Переглядів: 595

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Переваги ЕСТS | Магістра

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.